Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Je volgt toch nu live de echte grafiek van het aandeel SCTY ?
En daarnaast zie je mijn account.
Leg me a.u.b uit wat daar fake aan is.
Day low: $42.65quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef IntelligentRego het volgende:
PS:
Mensen die mij nu volgen zien dat ik het aandeel van SCTY zojuist heb verkocht voor $41.21 een kleine winst, maar ik moest de gebruiker piepeloi55 iets bewijzen.
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NUquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.
[..]
Day low: $42.65
Day high: $44.12
Hoe kun jij dat aandeel vor $41.21 verkopen?
Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NU
Jij weet kennelijk echt niets over aandelen.
Ohh.. je bent een troll.. Ik zie begrijp het nu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.
Je hebt wel een leuke edge he, die hack, kon dat ook maar in de echte wereld.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NU
Jij weet kennelijk echt niets over aandelen.
preciesquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:26 schreef miro86 het volgende:
[..]![]()
Day low is de laagste prijs op een dag. Dus SCTY is vandaag niet onder $42,65 geweest. Leef maar door in je fantasiewereldje.
Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:28 schreef IntelligentRego het volgende:
Ooh. omg een typfoutje
Ik zie het nu
het moest zijn $43.21 niet $41,21.
Kijk mijn transacties maar na.
Voor de duidelijkheid dus. Op de vorige pagina zei ik
van 41,21 naar 41,30 volgens mij
het moet zijn:
43,21 naar 43,30.
Dank u. En sorry voor mijn typfout uiteraard.
Dit was een vergissing, aangezien ik dacht dat hij bedoelde dat ik geen aandeel kon kopen omdat ie hoger was dan de Day Low.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef miro86 het volgende:
[..]
Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.
Verliesgevende? Ik ben niet short gegaan maar buy low en sell high.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik geloof niks meer van dat verhaal, als die hack er inderdaad is heb je snel even je trade aangepast. Vandaar dat die voorgestelde maatstaven toch wel nodig zijn.
Overigens mocht de trade correct zijn is dat een verliesgevende geweest.
Uitgebreidere uitleg graag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
(gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit net even de transactie geschiedenis door te bladeren. Maar hou er rekening mee dat veel van die trades in het echt of niet uitgevoerd kunnen worden (gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Uitgebreidere uitleg graag?
Ach leuk toch, ik denk dat iedereen die wel eens met zo'n simulator heeft gespeeld op een bepaald moment dacht de hele wereld aan te kunnen zo goed als het ging. Laten we hopen dat TS niet eindigt zoals die gozer in dat R&P topic en dat het leergeld beperkt blijft tot een paar honderd ¤quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien.
Waarom zou een aandeel dat stijgt wanneer je het koopt of daalt wanneer je het short verliesgevend zijn? Ik begrijp dat je soms niet al je aandelen kwijt kunt, niet genoeg buyers, Maar dit valt toch hartstikke mee lijkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?
ik moet het gezicht van TS zien als het kwartje valtquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?
Goed geprobeerd. Maar nee hoor, zelfs daar word rekening mee gehouden. En hier het bewijs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Zelfs bij liquide aandelen kun je lang niet altijd voor een ton kopen tegen één koers omdat er niet genoeg in de laat staat. Waarom denk je dat brokers die handelen met investeringsfondsen nog bestaansrecht hebben?
Met een 1 kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef tfors het volgende:
Bid: 43.15 x 500
Ask: 43.28 x 200
dit is de bied en laat van SCTY, de prijs waarop je koopt is dus 43.28 (als je 200 of minder wilt kopen, anders nog veel hoger). 43.15 daar kun je op verkopen (max. 500 aandelen).
finance.yahoo.com
ps. dus je moet nog even +- 25 50 cent winst/verlies per transactie aftellen per aandeel als je met 5000 aandelen handelt. berekend je resultaten dan nog een keer.
het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Met een kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.
Omdat dat logisch is. Als de waarde van het aandeel nu op $43.00 zit dan zijn er toch altijd (genoeg) mensen te vinden die de aandeel zowel kopen als verkopen voor $43.00.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef tfors het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |