Fietsen naar Amsterdam, weet je hoe slecht mijn haar dan zit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een Limburgs restaurant in Amsterdam. Hoef je wat minder ver te fietsen.
Hoi djayzz!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef djayzz het volgende:
Ja hoi,
Ik dacht eens leuk om hier wat te melden, voor degene die me nog kennen.
Ben inmiddels verloofd (net 2 dagen)![]()
Super blij met mijn relatie via Paiq.
FOK! datquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi djayzz!
Dat is tof, gefeliciteerd!
Ik ben ook blij met mijn relatie via fok
Nee! Je moet angry birds spelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben wel een nerd, maar geen gamenerd.
Mag ik hier posten?
Is dat een game te noemen dan?quote:
With your cherry lips and golden curls?quote:
Fijn he. Kan jij ze ook nog enigszins begrijpen.quote:
Valt dat ook onder gamen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[Vlaams accent]
Ik speel graag met andermans voeten
[/Vlaams accent]
Dat is toch niets anders dan een spelletje spelen?quote:
To nazi or not to nazi...quote:
Wel leukere achievements.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch niets anders dan een spelletje spelen?
Ik bedoel het op z'n Vlaams hequote:
Ik moest me ook al inhoudenquote:
Gelukkig zijn wij perfectquote:
Perfectie = imperfectiequote:
Wabi sabiquote:
Nathan Drake niet op 1. Kansloos lijstjequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Games
http://www.videogame-test(...)deo-game-characters/
Nathan staat hoog, maar ook bij mij niet op 1 hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nathan Drake niet op 1. Kansloos lijstje
En Marioquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nathan staat hoog, maar ook bij mij niet op 1 hoor
En ik mis Adam Jensen
En Basch!
Hmm, mario. lekkere bear!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ze hadden voor Dante wel zijn DMC3 of DMC4 character kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Games
http://www.videogame-test(...)deo-game-characters/
Ik vind de laatste Dante anders behoorlijk yumquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hadden voor Dante wel zijn DMC3 of DMC4 character kunnen gebruiken.
En John Marston zou echt wel wat hoger mogen
Naked men do the job, every timequote:
Dat dacht ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Woei, een kattenplaatje, daar kan je er nooit genoeg van hebben op het internet!.
Een beetje maarquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Ik verveel me, valt het op?![]()
Kattenplaatjes FTW!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Woei, een kattenplaatje, daar kan je er nooit genoeg van hebben op het internet!.
Datzelfde geldt voor zure zeiksnorren. Hoi HeatWave!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Snor is gewoon gewassen luchthoofdquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor zure zeiksnorren. Hoi HeatWave!
I know a good remedy for boredomquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Ik verveel me, valt het op?![]()
Oh, please enlighten us!quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag kijken met een stel stonerds
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Zaterdag serieus bbq'en. Ribs zijn besteld, worden morgen geleverd
Ja, HONGER! En bedankt hequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Me nu driftig te verdiepen in recepten, rubs, glaze en dat soort leuks..
ik ookquote:
quote:
Been there, done that.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Me nu driftig te verdiepen in recepten, rubs, glaze en dat soort leuks..
Hoe laat schuif ik aan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Wat voor Rub en Glaze wordt het? Welke methode wil je gaan gebruiken? 3-2-1 of een andere?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh-oh.quote:
Precies. En dan ga ik nu verder met m'n broodje.quote:
Binnenkort komt m´n eerste bundel uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Look at that, you're a poet and didn't even know it!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Binnenkort komt m´n eerste bundel uit.
Relnicht!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Zie ik daar net dat ik 2 notes heb gekregen. 2 notes!Mijn smetteloze reputatie. Besmeurd ende bezoedeld.
Ik voel me vies
It's a though job, but someone has to do it.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Zie ik daar net dat ik 2 notes heb gekregen. 2 notes!Mijn smetteloze reputatie. Besmeurd ende bezoedeld.
Ik voel me vies
Waar zie je die notes?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a though job, but someone has to do it.
Jaquote:
Bij abonnementen.quote:
Ik zou het niet weten, geen reden gehoord oid. Maar ik zal je dan maar op je mod-blauw moeten geloven.quote:
1 per tiet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ook 2 geloof ik. Geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik zo geweldig ben.
Notes of awesomeness!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er ook 2 geloof ik. Geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik zo geweldig ben.
Seksuele intimidatie van CL. Toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
Maar misschien dat HW zo aardig wil zijn om de reden mee te delen?
Damagniehe?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Barbusse het volgende:
Maar misschien dat HW zo aardig wil zijn om de reden mee te delen?
Ik intimideer CL heul niet jong!quote:
Dratquote:
Dat hoeven niet allemaal notes of awesomeness te zijn he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe awesome ben ik dan? Ik heb er 12.
Maar het stelt niet zoveel voor hoorquote:
Ook niet!quote:
Nou ja, als het wèl iets zou voorstellen had ik zelf waarschijnlijk de reden ook wel gewetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het stelt niet zoveel voor hoor.
4,50!quote:Je hebt 3 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Waarom heb jij eigenlijk zo fokking weinig notes? Nepotismequote:
Ik kom alleen in deze reeks.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zo fokking weinig notes? Nepotisme.
Yoloquote:
Als je gaat zeiken, dan is dat juridisch onhoudbaar. Als je een beroep doet op je persoonsgegevens mogen alleen realistische administratiekosten berekend worden, van ten hoogste 4,50 euro. Maar nu het een geautomatiseerd proces is zijn er geen administratiekosten meer.quote:
Dit zou voldoende reden moeten zijn voor note nr. 3quote:
... t/m 9999.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zou voldoende reden moeten zijn voor note nr. 3
Hardcore, CL. To the bone.quote:
Note nr. ad infinitumquote:
Jij mag altijd aanschuiven toch!quote:
Ik wil ook aanschuiven als je ribs op de bbq legtquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij mag altijd aanschuiven toch!
Dunno yetquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:30 schreef Molleman het volgende:
[..]
Wat voor Rub en Glaze wordt het? Welke methode wil je gaan gebruiken? 3-2-1 of een andere?
Ben nieuwsgierig, weet het.
Hier niet hoor. En de bbq staat evt overdekt, so it's all good..quote:
Nee hoor.quote:
Ja, heuj!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno yetEr wordt een rub meegeleverd en heb een paar recepten voor glaze..
En de split grill methode
Jij zit op je rotsquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook aanschuiven als je ribs op de bbq legt
En dat zit best lekker. Alleen heb ik gewoon trek in BBQ-ribsquote:
Ik bbq niet heel vaak dus vind het retespannend hoor...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Zou ook raar zijn en zonde van het geld als je hele goede ingrediënten haalt maar niet weet hoe je ze moet bereiden natuurlijk. Gelukkig weet MissB dat wel zo te horen.
Wat?quote:
That's it, ik ga zo spareribs halen.quote:
Het is ook maar waar je je energie/interesse/tijd insteekt hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:42 schreef Seikcid het volgende:
Jullie zijn de pro's. Met dingen als split grill methoden e.d. Ik kom niet verder dan met een biertje in mijn handen het vlees er op te pleuren.
Split Grill is de methode om de kolen en de ribs te verdelen. Ik doel meer op de kooktijdverdeling, zie hier bijvoorbeeld over de 3-2-1 methode.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno yetEr wordt een rub meegeleverd en heb een paar recepten voor glaze..
En de split grill methode
Laat hem gelijk deze 1 of 2 meenemen. In de toekomst handig voor kerntemperatuurmetingen voor grotere stukken vlees en kost geen drol.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef missbehavin het volgende:
En lief gaat voor mij langs de ikea om voor ¤5 een dekselhouder aka rib rack te halen
Aah ja, ja ze gaan in de folie idd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:55 schreef Molleman het volgende:
[..]
Split Grill is de methode om de kolen en de ribs te verdelen. Ik doel meer op de kooktijdverdeling, zie hier bijvoorbeeld over de 3-2-1 methode.
http://www.bbq-nl.com/2010/03/3-2-1-methode-spareribs.html (overigens een zeer handige website)
De 3-2-1 methode zorgt er voor dat het vlees toch wat zachter is (en iets meer van het bot af valt) dan bij de normale methode. Die 2 uur in de folie met vocht maakten voor mij een wereld van verschil.
En inderdaad leg de kolen aan 1 kant en de ribs aan de andere kant. Je moet een oven in plaats van een grill creëren
Komt helemaal goed hoor. Barbecue is lekker low en slow. Dus genoeg tijd om dingen aan te passen. Wat voor BBQ heb je?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bbq niet heel vaak dus vind het retespannend hoor...
So they better be good!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ja, ja ze gaan in de folie idd.
Ik trek er de halve dag voor uit
Zo'n weberquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef Molleman het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor. Barbecue is lekker low en slow. Dus genoeg tijd om dingen aan te passen. Wat voor BBQ heb je?
Oh ja, zeker. M'n pa presteerde het pas geleden nog zo'n beetje alles aan te laten branden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook maar waar je je energie/interesse/tijd insteekt hoor
Ik heb ook zoiets van "jezus mens, pleur dat vlees op t vuur en als t gaar is eet ik 't op en 2 uur later poep ik 't uit... met je wetenschappelijke splitt 3-2-1 manieren!", maar ik kan me voorstellen dat het best wel lekkerder zal smaken dan de "1 en 2 en pleur het er op" manier![]()
Nou idd. Anders ben ik niet te genietenquote:
Kan mij nog herinneren dat ik pulled pork maakte. Om 3.30u 's nachts opstaan om een stuk vlees op de BBQ te leggen wat om 17.30u 's middags klaar wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah ja, ja ze gaan in de folie idd.
Ik trek er de halve dag voor uit
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat ik pulled pork maakte. Om 3.30u 's nachts opstaan om een stuk vlees op de BBQ te leggen wat om 17.30u 's middags klaar was
Ja zo een, weet alleen de maat niet eigenlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef Molleman het volgende:
[..]
Heb zo een, de 57 cm.
[ afbeelding ]
De vraag is dan: Was het dat waard?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat ik pulled pork maakte. Om 3.30u 's nachts opstaan om een stuk vlees op de BBQ te leggen wat om 17.30u 's middags klaar was
Jazeker, was echt heerlijk. Had ook een 4-5 vrienden over de vloer die het er 2 jaar later nog steeds over hebben. Alleen ga ik niet zo snel meer zo'n lange sessie barbecuenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is dan: Was het dat waard?
Zo ja:![]()
Zo neuh of mwa of ach: Wat doe je jezelf aaaaan?!
Wtf is pulled pork?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat nis een gevaarlijk lage temp voor je lichaam. Dan lig je het hele weekend in het ziekenhuisquote:
Naast Angel word ik ook vaak Icequeen genoemd (of Jadis). I can handle it!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat nis een gevaarlijk lage temp voor je lichaam. Dan lig je het hele weekend in het ziekenhuis
Disco is heul nie dood! Check Daft Punkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij ben je dan zelfs zo dood als disco
Je valt als een ijsblok uit de luchtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Naast Angel word ik ook vaan Icequeen genoemd (of Jadis). I can handle it!
Een soort reverse Icarus?quote:
Heb je de laatste cd al eens opgezet dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Daft PunkMaar ik vind dat geen discomuziek eerlijk gezegd.
Tegenvallende plaat helaasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disco is heul nie dood! Check Daft Punk
Hij groeit op me. Maar wel een beetje als achtergrond muziekquote:
Ach er staan wel 2 of 3 leuke dingen op maar hij blijft bij mij niet plakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij groeit op me. Maar wel een beetje als achtergrond muziek
Nu is het gewoonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij groeit op me. Maar wel een beetje als achtergrond muziek
Alleen vanwege de titel ga ik al niet klikkenquote:
Bastillequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen vanwege de titel ga ik al niet klikken
Aangezien Lowlands er aan komt heb ik weer veel nieuwe bands leren kennen, dus ik luister nu naar:
MS MR
Haim
Chvrches
Imagine Dragons
Robert DeLong
Biffy Clyro
Bastille
The Joy Formidable
Nieuwe bands leren kennen is leukEn aangezien ik nooit radio luister of TV kijk doen we het maar zo
Jahquote:
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de laatste cd al eens opgezet dan?Die heeft wel degelijk hele sterke disco-invloeden.
Op het station zat zo'n zigeuner met een accordeon vanochtend. Naast 2 bouwvakkers die met drilboren bezig waren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:06 schreef Barbusse het volgende:
DAT KOMT DAN GOED UIT, AANGEZIEN ZE HIERONDER AAN HET BOUWEN ZIJN EN IK VANWEGE DE HERRIE JULLIE POSTS NIET ZOU KUNNEN LEZEN!!!!
Ik ook helemaal niks meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wat betreft concerten helemaal niks in de planning.
De paar leuke in paradiso zijn allemaal in mijn vakantie.
Ik heb er de tijd niet meer voorquote:
Ik het hele jaar al heel weinig. Morgen Day at the Park! Volgend weekend Henk op de Helling!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
tijd niet meer voor
Maar ben dit jaar heus al weg een paar keer geweest
Dat laatste klinkt leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik het hele jaar al heel weinig. Morgen Day at the Park! Volgend weekend Henk op de Helling!
Laatste jaar NDSM werfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt leukQua naam dan he. Geen idee wat het is.
Nooit geweestquote:
Gaan ze er iets op bouwen dan of zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde. Leuk festivalterrein.
En gewoon een festivalterrein minder in Amsterdam.
Zo krijgen biggende bandjes natuurlijk wel eerder een kansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ooow, ik hou van CHvRCHES (de intelligentere betere versie van Alphabeat)
![]()
![]()
Alleen die EP-rage tegenwoordig. Komt er een EP uit... en dan een jaar of anderhalf niks en dan pas een albbum. Dat gebeurt echt steeds vaker (sowieso al Daughter, Holy Other, Haim en Chvrches). Vervelende marketing strategie!
Ja dat is ook wel zo. Geld om een EP op te nemen is natuurlijk minder dan een hele CD. Alleen de tijd er tussen is zo lang soms.... En dan is die hele EP kapotgeyphed, verschijnt pas 1,5 jaar later eindelijk eens de cd. Zo lang wil ik toch heul niet wachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo krijgen biggende bandjes natuurlijk wel eerder een kans
Daar zal dan wel behoefte aan zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja van alles. Studenten, horeca, creatieve ruimtes, etc etc
Leuk iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ooow, ik hou van CHvRCHES (de intelligentere betere versie van Alphabeat)
![]()
![]()
Alleen die EP-rage tegenwoordig. Komt er een EP uit... en dan een jaar of anderhalf niks en dan pas een albbum. Dat gebeurt echt steeds vaker (sowieso al Daughter, Holy Other, Haim en Chvrches). Vervelende marketing strategie!
Hoe is het met de ribs, hoe is het met de ribs?quote:
Ze worden tussen 12:30 en 14:30 bezorgdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is het met de ribs, hoe is het met de ribs?
Uur U nadert met rasse schreden!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze worden tussen 12:30 en 14:30 bezorgd
Ik ben meer van t opetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het voorbereiden en zo nog leuker dan bbq-en zelfbehalve het eigelijke eten natuurlijk
Nathalie BBQ! Smoking hotquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Wij gaan morgen BBQ-en en hebben via via porties van een Antilliaanse kok kunnen regelen. Is een kennis van 1 van de mensen die mee gaan BBQ-en. De kok maakt ze voor ons klaarIk ben benieuwd!
En dan zat ik nog van: En wie is d... o wacht!quote:
Over smoking hot gesproken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Over smoking hot gesproken: we hadden laatst mango chutney van de surtinamer, maar die was bereid met Madame Jeanettes ........
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het voorbereiden en zo nog leuker dan bbq-en zelfbehalve het eigelijke eten natuurlijk
Nu heb ik dus weer honger, ondanks het feit dat ik gisteren twee full racks BBQ ribs op hebquote:
Foto's wil ik zien!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze worden tussen 12:30 en 14:30 bezorgd
Van mijn rauwe ribben?quote:
Sofia Vergara heeft een mooi rood kruisjequote:
In de tussentijd wat Moink Balls of ABT's erop leggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Het ergst wordt het morgen, als we halverwege zijn en de hele tuin naar spareribs ruikt maar we nog uren moeten wachten
Ja ik ook wel. En iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kwaliteit van het vlees. Bij beef&steak besteld?
kant-en-klare diepvries gehaktballetjes?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef Molleman het volgende:
[..]
In de tussentijd wat Moink Balls of ABT's erop leggenkun je tussendoor wat snacken.
Nah, meesten doen gewoon zelf gehaktballen maken met hun eigen kruiden. Zou ik ook aanraden. Moest alleen even voorbeeld hebben van recept.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kant-en-klare diepvries gehaktballetjes?
WHOOHOOO!!!!quote:
Ik heb speciaal JD voor de ribs gehaaldquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik vermoed dat er toch niet genoegis voor iedereen
Ik vrees dat ze als een stel goudvissen door blijven eten totdat alles op is of ze zich dood hebben gevretenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Of niemand heeft nog honger als ze eindelijk eens klaar zijn
Arme jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toegezegd vanavond mee te gaan naar een recordpoging "langste vegetarische tafel".
Ik voorspel een bezoekje aan de burger king na afloop.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toegezegd vanavond mee te gaan naar een recordpoging "langste vegetarische tafel".
Doen we, en ieder jaar zullen we de vega-moord herdenken met een pogrom op vega-supermarkten!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ach, tis wel gezellig als het goed is, en soms kan het best goed te eten zijn.
We zullen het zien, mocht ik niet meer posten na vandaag:
Wreek mijn dood, death to zukinis!!!!
Jamaarwewillenrellenquote:
Ga er vooraf even langs. En als ze dan officieel aan het tellen zijn, en ze zijn bijna bij jou, dan doe je zo BAM! Die dubbele whopper met kaas op je bord gooien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga er vooraf even langs. En als ze dan officieel aan het tellen zijn, en ze zijn bijna bij jou, dan doe je zo BAM! Die dubbele whopper met kaas op je bord gooien.
Bestaat er zoiets als runderpils of varkenslager dan?quote:
De varkensslager welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als runderpils of varkenslager dan?
Jamaar das toch heul wat anders jongûh!quote:
Baconbier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als runderpils of varkenslager dan?
Dan vind ik dit lekkerder, mijn burger van afgelopen zondag. Mijn double bacon chili cheeseburgerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach, BK is niet mijn favo hoor, maar het ging even om iets met veel vlees.
Nope, vanwege de magen van de koetjes en zo.quote:
Ik mis een beetje sla en zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dan vind ik dit lekkerder, mijn burger van afgelopen zondag. Mijn double bacon chili cheeseburger
[ afbeelding ]
Ciabatta, veel gebakken bacon, uitjes gebakken in baconvet, hamburger goed gekruid en met extra knoflook, cheddarkaas na het bakken op de bbq op de burger gelegd om een beetje te laten smelten, jalapeno's, ketchup en mayo. Was weer gruwelijk.
Dat is echt zo'n broodje waarbij de helft op je schoot ligt, de andere helft op je wangen zit en je mondhoeken en gehemelte open liggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dan vind ik dit lekkerder, mijn burger van afgelopen zondag. Mijn double bacon chili cheeseburger
[ afbeelding ]
Ciabatta, veel gebakken bacon, uitjes gebakken in baconvet, hamburger goed gekruid en met extra knoflook, cheddarkaas na het bakken op de bbq op de burger gelegd om een beetje te laten smelten, jalapeno's, ketchup en mayo. Was weer gruwelijk.
Idd. Heerlijk, maar dit kan ik niet met goed fatsoen eten. Vlakbij zit een burgerrestaurant, Badass Burgers. Die serveren ook zulke vleesbergen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n broodje waarbij de helft op je schoot ligt, de andere helft op je wangen zit en je mondhoeken en gehemelte open liggen.
Nou mis ik de dikke lap vlees weer!quote:
Ik zag het, ik vrees dat jij me hebt veroordeeld tot twee keer spareribs in twee dagenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef missbehavin het volgende:
De baby backs liggen in de rub, zo buik ribs in de marinade denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |