PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
ahh die hebben er zeker wat van weg jaquote:
Ik wens jou eeuwige jeuk aan je rug en zeer korte armpjes toe.quote:
Thanks! Maakt niet uit, leuk team. Denk jij dat het gaat werken in de verdediging en Cabaye daarvoor?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was ff bezig en WeFut is niet zo heel snel.
Als het niet werkt, kun je altijd Sissoko neerzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks! Maakt niet uit, leuk team. Denk jij dat het gaat werken in de verdediging en Cabaye daarvoor?
Welke?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef BDIL het volgende:
Twente vind 7 miljoen te weinig voor een middelmatige verdediger
Douglas, neem ik aan.quote:
Douglasquote:
Oja, natuurlijk, thanks! Alleen Nolito is te duur (goedkoopste bin op LM 7,5k) dus dat moet iemand anders worden..quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het niet werkt, kun je altijd Sissoko neerzetten.
Chadliquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef BDIL het volgende:
Twente vind 7 miljoen te weinig voor een middelmatige verdediger
Twente vraagt geen transfersomquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Door slordige fout van Douglas is zijn contract toch verlengd
stoer. Tevens tr gemachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wens jou eeuwige jeuk aan je rug en zeer korte armpjes toe.
Nee dat is een andere artikelquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wens jou eeuwige jeuk aan je rug en zeer korte armpjes toe.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij zit ook bij een kut agency voor voetballersquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vooral zijn zaakwaarnemer, lijkt me.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Slim van ze, maar oh oh die Douglas toch weer
Die 7 miljoen gaat over Chadli, Douglas is gratis.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
7 miljoen voor één jarig contract en douglas![]()
Zou best kunnen, maar lijkt me toch dat je dit zelf wel kan bedenken dat dit kan gebeuren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vooral zijn zaakwaarnemer, lijkt me.
Dan nog, maar je moet zelf toch kunnen handelen in zo'n situatie als prof lijkt mij?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij zit ook bij een kut agency voor voetballers
Ja ik had gister een vraag over voetballers en hun IQ die uniform verdeeld is tussen 60-70quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar lijkt me toch dat je dit zelf wel kan bedenken dat dit kan gebeuren?
[..]
Dan nog, maar je moet zelf toch kunnen handelen in zo'n situatie als prof lijkt mij?
Denk je echt dat voetballers zelf de kleine lettertjes van hun contract lezen? Het is misschien dom, maar het is algemeen bekend dat voetballers gemiddeld genomen niet bepaaldraketgeleerden qua IQ zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar lijkt me toch dat je dit zelf wel kan bedenken dat dit kan gebeuren?
[..]
Dan nog, maar je moet zelf toch kunnen handelen in zo'n situatie als prof lijkt mij?
Reyes of Muniaín?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, thanks! Alleen Nolito is te duur (goedkoopste bin op LM 7,5k) dus dat moet iemand anders worden..
Gewoon dom, als ik een contract zou ondertekenen waar dan ook zou ik hem eerst rustig doorlezen.. tegenwoordig doen voetballers alleen maar snel voor de munnie..quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je echt dat voetballers zelf de kleine lettertjes van hun contract lezen? Het is misschien dom, maar het is algemeen bekend dat voetballers gemiddeld genomen niet bepaaldraketgeleerden qua IQ zijn.
Dat onderdrukt deze actie nog eens een keer, jezus wat een domme mensen zijn voetballers toch af en toequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja ik had gister een vraag over voetballers en hun IQ die uniform verdeeld is tussen 60-70
KOPEN KOPEN KOPEN.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Of de Nolito versie van Celta Vigo? Staat er nu op voor 400c
Munianquote:
Die kerel is ook niet echt ambitieus geloof ik. Gaat rustig een paar seizoenen op de bank zitten terwijl hij het had kunnen maken in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:07 schreef BDIL het volgende:
Wordt wel tijd voor Real om Kaka te lozen, 31 al![]()
Genieten van het luxe levenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die kerel is ook niet echt ambitieus geloof ik. Gaat rustig een paar seizoenen op de bank zitten terwijl hij het had kunnen maken in de voetbalwereld.
Tja, als Real een dik prijskaartje om je nek hangt en je presteert zelf niks meer(omdat je op de bank zit).quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die kerel is ook niet echt ambitieus geloof ik. Gaat rustig een paar seizoenen op de bank zitten terwijl hij het had kunnen maken in de voetbalwereld.
Zo duur is die niet meer lijkt mequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tja, als Real een dik prijskaartje om je nek hangt en je presteert zelf niks meer(omdat je op de bank zit).kom je ook niet heel ver mee
is het ramadan ja?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef BDIL het volgende:
Het is wel rustig op de straten, Ramadan jammerdan
jaquote:
?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren de allochtonen van de dutchies ook ja, die mochten pas na 10 eten ofzo. En dan ook nog sporten dan ga je echt stuk
Import jonge.quote:
Ik dacht dat jullie op puur Hollands vakmanschap te werk gingenquote:
Wij zoeken naar kwaliteit en niet alleen binnen de grenzen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie op puur Hollands vakmanschap te werk gingen
Het speelt niet eens zo verkeerd. En die 343 kaartjes waren lekker cheapquote:
Echt niet beter dan TOTS Eriksen .quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:47 schreef wieisboos het volgende:
Bojan is echt goedbeste eredivisie spits
Oke 1 na beste danquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Echt niet beter dan TOTS Eriksen .
welk team?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:47 schreef wieisboos het volgende:
Bojan is echt goedbeste eredivisie spits
Rode kaart noobquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet haten op balans middenveld/workrates verdediging want het speelt lekker
[ afbeelding ]
jammer van de formatie, verder wel een tof teamquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet haten op balans middenveld/workrates verdediging want het speelt lekker
[ afbeelding ]
niks mis met 4321quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer van de formatie, verder wel een tof team
TOTS grindtegel > Siempjequote:
Je hebt weer geen kans,later pas. Oefen eerst onlinequote:
Patjequote:
Wel fijn dat je zo nu en dan nog wel lekker aan de slag kunt. Ik heb ook nog wat large morale kaartjes, die leveren wel wat op denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PatjeHet gaat nog het zelfde, net even gewerkt, zo even profiteren van de hoge consumables prijzen
Ja, van thuis zitten word ik gek. Op een gegeven moment ging ik mijn eigen windjes een cijfer geven uit verveling.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je zo nu en dan nog wel lekker aan de slag kunt. Ik heb ook nog wat large morale kaartjes, die leveren wel wat op denk ik
Dat is nog steeds een beest.quote:
Oh dat doe ik altijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, van thuis zitten word ik gek. Op een gegeven moment ging ik mijn eigen windjes een cijfer geven uit verveling.
fap fap fapquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een beest.
Maar vorig jaar icm Jara.Dayumn.
Jaraquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een beest.
Maar vorig jaar icm Jara.Dayumn.
Dit ja. Na mijn wedstrijd er weer af geflikkerd en kom er ook niet meer opquote:
Ik heb de oude versie dit jaar al 2x uit een pack gehaald.. ik zou wel willen dat ik hem nu weer krijg. Paulinho is ook duur voor een non-rare, bijna 15kquote:
Nee had ze nog over van random pack openings.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, van thuis zitten word ik gek. Op een gegeven moment ging ik mijn eigen windjes een cijfer geven uit verveling.
De silver moraal kaarten gaan voor 600, de gouden geen idee eigenlijk hoe duur die zijn. Dit weekend bewust gekocht om later in de week te verkopen?
Ik heb nog wat Torres Nilo's in mijn TP.. maar even hopen dat ik spelers uit Costa Rica of Panama in packs krijgquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:11 schreef wieisboos het volgende:
CONCACAF Gold Cup: Min 9 from Mexico and/or Costa Rica AND min 9 from USA and/or Panama. Online: 7500/500 Offline(pro) 4000/2000. 5pm start.
snel spelers opkopen
Trouwens, geen goldpack als extra bonus? In dat geval zal de markt waarschijnlijk niet exploderen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:11 schreef wieisboos het volgende:
CONCACAF Gold Cup: Min 9 from Mexico and/or Costa Rica AND min 9 from USA and/or Panama. Online: 7500/500 Offline(pro) 4000/2000. 5pm start.
snel spelers opkopen
Altijdquote:
Silverpacken zal ook minder rendabel gaan worden, want dat gaat iedereen straks doen. In bijna elk silverpack zit wel een Mexicaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nog wel in de web app maar hij geeft ook aan dat er maintenance is. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik nu bijna niks meer verkoop.
goede videoquote:
Ik merk nu al dat mijn contracten minder snel verkopen. Als je nu 1 van die spelers uit Panama in een pack hebt ben je wel binnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Silverpacken zal ook minder rendabel gaan worden, want dat gaat iedereen straks doen. In bijna elk silverpack zit wel een Mexicaan
Hoezo, je kunt toch gewoon de andere nationaliteiten kiezen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat mijn contracten minder snel verkopen. Als je nu 1 van die spelers uit Panama in een pack hebt ben je wel binnen.
Troost je: na hun dood komen zij in de hel. En wij nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
het enige waar EA betrouwbaar in blijkt te zijn.
het down gaan van de servers
Ja, maar mensen bieden toch 10k of meer op die spelersquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt toch gewoon de andere nationaliteiten kiezen?
Voor een reward van 7.5K? Lijkt me niet..quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar mensen bieden toch 10k of meer op die spelers
yeahhhhquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Troost je: na hun dood komen zij in de hel. En wij niet
Nee, IK KAN NIET IN DE WEBAPPquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
yeahhhh
al inkopen gedaan ? serie olave's ofzo
oh, okee, je hebt gelijk. sorryquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet ik het ook nog gaan bewijzen? [ afbeelding ]
Ja Xbox ja. Op PS3 gaat dat meestal veel minderquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet ik het ook nog gaan bewijzen? [ afbeelding ]
Ok vdmquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar is die maintenance nu dan weer goed voorIk ga dan wel even met de hond uit brb
nee mooi manquote:
Voor...?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
vela hernandez en guardado maar vast gekocht
Je zei toch ook niet dat ze uit de ajax jeugd moesten komen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
owja die komen uit de ajax jeugd natuurlijk thx
TOTS Vermeer is niet zo best in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand IF Vermeer al eens geprobeerd?
Ik vind Stekelnburg wel heldig, alleen hij laat echt álles los.
Alleen TOTS Vermeer geprobeerd, is vooral erg klein en dat vind ik niet fijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand IF Vermeer al eens geprobeerd?
Ik vind Stekelnburg wel heldig, alleen hij laat echt álles los.
Iemand met een beetje verstand kan uit de rest van het team wel afleiden dat het spelers met een Ajaxverleden moeten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zei toch ook niet dat ze uit de ajax jeugd moesten komen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
TOTS Vermeer is niet zo best in ieder geval.
O ja die bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alleen TOTS Vermeer geprobeerd, is vooral erg klein en dat vind ik niet fijn.
Vermaelen en Vertonghen in het midden en dan TOTS Blind op rechts?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iemand met een beetje verstand kan uit de rest van het team wel afleiden dat het spelers met een Ajaxverleden moeten zijn.
Bojan en Siggy ook niet dus kennelijk maakt het je ook weer niet zoveel uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan en Siggy ook niet dus kennelijk maakt het je ook weer niet zoveel uit
Lezen, irritant pisventje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iemand met een beetje verstand kan uit de rest van het team wel afleiden dat het spelers met een Ajaxverleden moeten zijn.
Nice maar V en V beide 7 chemquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vermaelen en Vertonghen in het midden en dan TOTS Blind op rechts?
Heeft vandaag tijdens de tijdrit pis over zich heen gekregenquote:
Cavenpish?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft vandaag tijdens de tijdrit pis over zich heen gekregen
Echt een streek voor Patje hahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft vandaag tijdens de tijdrit pis over zich heen gekregen
Watquote:
Altijd naar DS2 luisterenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit me weer te focussen op de verkeerde spelers hoor
Er zijn veel meer Mexicanen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zijn al die kutbronzes een paar K waard en is chicharito nog steeds 2k
is toch OR, snap sowieso niet waarom je dan die panama mannen zou kopen.quote:
De mensen die op dit moment Panamezen kopen zijn waarschijnlijk mensen die weer willen doorverkopenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is toch OR, snap sowieso niet waarom je dan die panama mannen zou kopen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. En er zijn 100.000 van hem op de markt.
Op de xbox is die al niet meer te vinden onder de 3Kquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zijn al die kutbronzes een paar K waard en is chicharito nog steeds 2k
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even kijken hoeveel ik dit kan verkopen.
Die Cb's van America zijn wel wat waardquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even kijken hoeveel ik dit kan verkopen.
Lekker voor mquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef StijnDa het volgende:
Cavendish krijgt urine over zich heen
Gadverdamme
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e Panamees verkocht voor 12k (een ST van FC Dallas) en ik had hem voor 3.8k.
inb4 Zhano met IngelstenVoor de rest voor de verandering meer dan 1 gold.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]XboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Costa ricaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
Wat waren nou de nationaliteiten voor het toernooi? VS, Mexico, Panama en ...?
costa ricaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
Wat waren nou de nationaliteiten voor het toernooi? VS, Mexico, Panama en ...?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef fetss het volgende:
Waar kan ik (behalve op de console) zien welke nieuwe toernooien er zijn?
gewoon hier in de gaten houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef fetss het volgende:
[..]
Ook niet altijd.. Het nieuwe toernooi bijvoorbeeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Das wel tof met die bank enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder crap team off course
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Geen AffelaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you mean what do I mean?
pic?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of je bij bronzes ook een handicap kan krijgen dus ik heb nu een team met 6 IFs (7 als ik Ingelsten ook haal) 1e potje: 2-3 gewonnen door een goal in de 90e minuut. Het aantal schoten: 3 tegen 24
Die heb ik nu even niet beschikbaar maar het is 4-2-3-1:quote:
Landu is wel een beest ja. Die RB heb ik ook, wil ik nog proberen. Hoe is Grytebust?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nu even niet beschikbaar maar het is 4-2-3-1:
IF Grytebust
Hea Jae Won (voor de chem) IF Lee Yong Nation IF Larsson
Landu Landu Zweedse CDM
IF Johansen IF Berre IF Jawo
(IF) Ingelsten
Soms heeft hij een briljante redding maar hij laat ook veel door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Landu is wel een beest ja. Die RB heb ik ook, wil ik nog proberen. Hoe is Grytebust?
Nietquote:
Between two ferns is echt geniaal!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)t-galifianakis-15670
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk wel even...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef pascal08 het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met Ronaldo, Ramos, Thiago Silva of Jerome Boateng en TOTS Vidal? Paar spelers op 7 chem vind ik niet erg.
Welke formatie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef pascal08 het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met Ronaldo, Ramos, Thiago Silva of Jerome Boateng en TOTS Vidal? Paar spelers op 7 chem vind ik niet erg.
Dat kan nooit als Silva of Boateng er nog bij moet. Met Chiellini of Barzagli kan het wel makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het liefst 4-3-3 of 4-3-2-1. Eigenlijk is alles goed, zolang Ronaldo maar voorin staat.
http://wefut.com/squad/2767quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het liefst 4-3-3 of 4-3-2-1. Eigenlijk is alles goed, zolang Ronaldo maar voorin staat.
Forrest Gump.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zoek een filmklassieker om te kijken vanavond. Ben geen groot filmkijker, dus kleine kans dat ik ´m gezien heb. Anyone?
In een 3atb systeem vind ik Barzagli geen ramp als CCB. In 4atb hoef ik hem niet, want ik vind 'm toch net te sloom en hij draait niet lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan nooit als Silva of Boateng er nog bij moet. Met Chiellini of Barzagli kan het wel makkelijk.
Zo zielig voor dat jochie.quote:
quote:
Jammer van het middenveld. Even kijken of dat nog iets beter kan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
Doe gewoon 3 atb met 2 verdedigende cm's en niet te aanvallende flanken
zoiets
[ afbeelding ]
Dit is een goede optie.quote:
Deze ziet er het beste uit.quote:
Ik zou zelf liever met IF Chiellini spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef pascal08 het volgende:
Ik had dit:
[ afbeelding ]
Geen Silva/Boateng.
wtf, dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:13 schreef BDIL het volgende:
KSI maakt gewoon door de partnership met Machinima al 300k dollar per jaar
Zag een filmpje van een koelie. Berekend met de views die hij pakt per dagquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, dat kan ik me haast niet voorstellen
Bron?
In dat filmpje van George zie je toch dat hij bij IGN zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:13 schreef BDIL het volgende:
KSI maakt gewoon door de partnership met Machinima al 300k dollar per jaar
Ja dat was bij Machinama laat staan nu bij IGN.... en zonder zijn verkoop van kleren meegerekendquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In dat filmpje van George zie je toch dat hij bij IGN zit
Als Dreetje nou eens filmpjes was blijven maken dan had hij misschien ook zoveel geld gehadquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat was bij Machinama laat staan nu bij IGN.... en zonder zijn verkoop van kleren meegerekend
Dan had hij zelf zijn nieuwe PC al.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Dreetje nou eens filmpjes was blijven maken dan had hij misschien ook zoveel geld gehad
Waarom Valdes?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
Dit ziet er ook wel smooth uit.
[ afbeelding ]
Eliseu LM wellicht? En Iker op doelquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |