Mayo met een beetje mosterdaroma.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is geen mayo, het is een speciale saus die de McKroket onderscheid van een regulier broodje kroket dat je zelf in de frituur voor 1/4e van de prijs kunt klaarmaken.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef milaya het volgende:
die mckroket saus is echt walgelijkhad het een keer genomen maar vond die saus goor en het zat helemaal onder dus ik kreeg het er amper vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt goor. die kroket zelf is best lekker, maar die saus wtf. toen ik het kocht wist ik ook niet dat er al standaard saus op zat trouwens. eens maar nooit weer
![]()
Dan thuis maar een kroketje bakken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef milaya het volgende:
[..]
neeecht goor. die kroket zelf is best lekker, maar die saus wtf. toen ik het kocht wist ik ook niet dat er al standaard saus op zat trouwens. eens maar nooit weer
Kijk mijn hazelnoot taartquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef HeaN82 het volgende:
Ik bestel altijd de Fopburger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef terrorsjaak het volgende:
Vroeger kon je bij easy order een euroknaller zonder saus burger en broodje bestellen.
Dan kreeg je alleen de augurk
Jij houdt kennelijk niet van smaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef milaya het volgende:
die mckroket saus is echt walgelijkhad het een keer genomen maar vond die saus goor en het zat helemaal onder dus ik kreeg het er amper vanaf
Paar dagen geleden nog gehad.quote:
Je hebt hem dan toch wel 2 lapjes vlees gegeven?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog gehad.
Krijg ik een klant: "Doe mij maar een Big Mac menu, groot, en de Big Mac zonder brood, ui, augurk, saus, zout, sla, haal alles maar vanaf behalve het vlees natuurlijk. Hahaha".
Komt er op neer dat hij 4 euro heeft betaald voor een lapje vlees.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt hem dan toch wel 2 lapjes vlees gegeven?
Hartje voor mijn patatjequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef HeaN82 het volgende:
Ik bestel altijd de Fopburger![]()
[ afbeelding ]
Die frietsaus in Polen is fckngggg lekker!!! Ik mag zondag weerquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:15 schreef Nowyrok het volgende:
Hier in Polen kon je gratis kroontjes pakken, dus zei ik tegen een vriend dat er een speciale actie is, als hij dat kroontje aanhoud mag hij een gratis hamburger, hij was zo skeer, zei gelijk "VET!", zette dat kroontje op, ik een "gratis" hamburgertje bestellen voor hem. De reacties van de mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |