Ik had dus ook totaal geen klachten maar tegen mij zeiden dat het beter was om ze er toch maar uit te halen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
Niet. Net 26, kies rechtsonder is al een tijdje door en linksboven is al een ruime tijd bezig met doorkomen. Zolang ze geen klachten veroorzaken mogen ze lekker blijven zitten.
Beter voor de portemonnee van de tandarts?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik had dus ook totaal geen klachten maar tegen mij zeiden dat het beter was om ze er toch maar uit te halen.
Hij verwees me door naar de kaakchirurg dus misschien zitten ze idd elkaars portemonnee te spekken. Maar met dingen waar ik helemaal geen verstand van heb ben ik nogal gevoelig voor autoriteitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beter voor de portemonnee van de tandarts?Ik heb een redelijk brede kaak en ook voldoende ruimte, zolang ik/tandarts het niet nodig acht wat de afgelopen jaren al zo is, blijven ze maar mooi zitten.
Help! Jij bent moderator en hebt dus verstand van zaken. Heb je ooit telefonisch contact gehad met studieadviseurs? Zo ja, HOE?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:45 schreef eriksd het volgende:
Je hebt de betreffende uitspraken zelf wel nagelezen neem ik aan.
Uhm je zit nu in het verkeerde topic? Je quote linkt door naar WO rechtenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Help! Jij bent moderator en hebt dus verstand van zaken. Heb je ooit telefonisch contact gehad met studieadviseurs? Zo ja, HOE?
Je belt ze op en dan hoor je: Goedemorgen/Hallo met Studieadviseur Bert o.i.d EN DAN? Wat zeg jij dan? HELP!
Niets van gemerkt, ze krijgen ze er wel uit hoor, verdoven moeten ze toch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet het doen voor die leeftijd, maar je bent nu toch 25? Ze bedoelen het meer dat het lastiger wordt als je rond de 40-50 bent, omdat ze dan vaster gaan zitten. Ik heb mijne vorig jaar later verwijderen (toen was ik 26).
En, heb je je eindexamen gehaald ?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:49 schreef stephano1990 het volgende:
23 en nergens last van.
Wel ooit op advies van mijn moeder overwogen om ze er preventief uit te laten halen zodat ik er tijdens mijn eindexamens geen last van zou hebben, maar dat rade de tandarts af.
prima, maar het was als ik het me goed herinner net geen 8 gemiddeld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |