Ik doe alleen aan het suikerfeestquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij en bier? waarom vandaag? ramadan ja!
Tellen lukt niet. Komt het door de bier?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Police Machine won met 67-0 (rust: 6-0)
60 goals na rust![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tellen lukt niet. Komt het door de bier?
Spellen lukt jou ook niet. De bierquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tellen lukt niet. Komt het door de bier?
Ezell staat stijf van de cokequote:
jij niet belletje lellen,quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij kan niet tellen ezell niet spellen
delquote:
Je moet ook niet tegen het plafond aan gaan hangen. gewoon op bed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is het normaal als dat ding het plafond raakt
ik hang op de vloerquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegen het plafond aan gaan hangen. gewoon op bed.
"flirty banter"quote:
shannaquote:
danielquote:
neequote:
ugh slappelingquote:
aangeschoten zei ikquote:
Nee, want 's nachts eet ik 2 eitjes, en 's ochtends ook 2. En nu sla ik alleen 's nachts over!quote:
Je verveelt je om half 3 's nachtsquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, want 's nachts eet ik 2 eitjes, en 's ochtends ook 2. En nu sla ik alleen 's nachts over!
Ik verveel me :/
Ik heb geen beltegoed maar moet een smsje sturen, heeft er iemand bliep die mij 50 cent gunt?
smscity.nlquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, want 's nachts eet ik 2 eitjes, en 's ochtends ook 2. En nu sla ik alleen 's nachts over!
Ik verveel me :/
Ik heb geen beltegoed maar moet een smsje sturen, heeft er iemand bliep die mij 50 cent gunt?
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Veel van gebruik gemaakt toen ik 12 was
Moet vanaf mijn mobiel verzonden zijn, is zeg maar een vertification. Maar toch even proberen misschien hoeft het niet van mijn mobiel te zijn, zolang ik de code maar doe. Ty.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jatelkens tegoed kopen met de huistelefoon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |