Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.quote:
Ik dacht even dat je melk had gemorst op je toetsenbordquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, en ik zie in m'n post een vrij ernstig bewijs dat ik al te lang op FOK! zit
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Mooi![]()
Ik verwacht morgen nog wel wat gepruttel, Leandra.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn boodschappenlijstje. Misschien is Kingstown vegetariër.
tsssskkk da's geen échte kat, een échte kat vreet vogeltjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
Die van mij lijken een bloedhekel aan zuurstof te hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Mijn kat is trouwens wel vegetarisch....die weigert structureel haar vlees op te eten.
De köttbullar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou er moeten pruttelen dan, Dees?
Alleen konijnenvoer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben flexatariër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |