Veraquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
Je had ramadan beter in de winter kunnen hebben, ha-ha-ha.
?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou die weet allang genoeg hoor. Die leest ook gewoon jouw DMs. ().
Ja volgens mij echt jaren niet meer geweest hier, maar kreeg ineens zo een quote-dmquote:
Echt, zomaar fok verlaten?!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja volgens mij echt jaren niet meer geweest hier, maar kreeg ineens zo een quote-dm
Hoe is het?
Vergeleken met eerst wel behoorlijk afgenomen idd, maar ben er zo nu en dan nog welquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, zomaar fok verlaten?!Ja goed hoor
Met jou?
Haha, kutquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met eerst wel behoorlijk afgenomen idd, maar ben er zo nu en dan nog wel
Verkouden geworden met hittegolf, op dat na wel goed
Honger valt wel mee, maar de dorst, dat is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, kutEn overdag honger lijden ook nog.
En 2012, 11, 10 dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
Nou, mijn eerste goede daad voor de ramadan 2013 zit er alweer op, wat een mooie hereniging.
Ze is model, die doen altijd mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Honger valt wel mee, maar de dorst, dat is echt verschrikkelijk
doe je mee?
Ik probeer all day errday goed te doen, maar helaas kan ik niet alle wereldproblemen meteen oplossen. =$quote:
tssssquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik probeer all day errday goed te doen, maar helaas kan ik niet alle wereldproblemen meteen oplossen. =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |