Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk wel tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoelig voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was het ook, al heeft hij dat seizoen een wedstrijd of 10 goed gedaan. Ik volg de Spurs ook met wat meer dan gemiddelde belangstelling.
het vertrouwen ontbrak pas toen Friedel werd gehaald en dat was de schuld van Gomes zelf. Heeft goede wedstrijden afgewisseld met nog veel meer slechtere wedstrijden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoel voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.
Heb hem bij hoffenheim ook nog zien keepen. Is natuurlijk niet de gomes van 2005-2008, maar nog altijd top 2 van nederland. En dat is wat psv nastreeft..quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat RubenSosa met iets te veel nostalgie naar hem kijkt. Die kerel heeft al jarenlang niets meer gepresteerd.
Inderdaad, die heeft alle transfers gemist als die dalijk terug komtquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik ben overigens ook benieuwd, hoe met met TwitterThijs is op vakantie. Denk dat hij volgend jaar lekker thuis blijft.
Hij is een heel gevoelig mens, dat klopt. Barst ook van het sentiment als hij terugdenkt aan zijn tijd bij PSV. Had hier toen veel vrienden binnen de club.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat bij de Spurs ontbrak, krijgt hij hier natuurlijk wel tiendubbel terug. Blijft een keeper die daar gevoelig voor is. Bij Hoffenheim keepte hij ook alweer een stuk beter.
Gisternacht een akkoord bereiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen. Het is niet de 'wereldkeeper' van weleer. Gewoon herinneren zoals hij in 2005 was en Tyton of Zoet de kans geven.
... begint overigens wel lang te duren met onze Romeinse vrienden.
Lijkt me niet dat Sky Sports zomaar iets verzint.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.myfootballfacts.com/SpursPlayeroftheYear.html
Geen Gomes te zien op de lijst Tompsv.
Ze kunnen er best een keer naast zitten, zoals hier het geval is. Ook VI zit er hier wel eens naast.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Sky Sports zomaar iets verzint.
Je hebt gelijk. Je zal er zelf wel naast zitten dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Sky Sports zomaar iets verzint.
En bij Hoffenheim ook gewoon prima, ook als ik de reacties van die supporters daar lees. En het is al snel een vooruitgang ten opzichte van Isaksson en Waterman he. Haal je meteen een leider terug die ook nog eens heel goed bij de supporters ligt. Zal de sfeer in het stadion ten goede komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze kunnen er best een keer naast zitten, zoals hier het geval is. Ook VI zit er hier wel eens naast.
Maar goed, blijft staan dat dat het enige seizoen is waar hij een goed niveau haalden, en eigenlijk ook alleen maar na de winterstop.
Uh, kan je zelf niet lezen ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je zal er zelf wel naast zitten dus.
tja, 9 wedstrijden. Ik beoordeel liever iemand op een langere reeks als je het niet erg vindt. En de laatste jaren heeft hij vaker slecht op niet gespeeld dan goed. En Gomes vind ik nou niet echt een leider.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En bij Hoffenheim ook gewoon prima, ook als ik de reacties van die supporters daar lees. En het is al snel een vooruitgang ten opzichte van Isaksson en Waterman he. Haal je meteen een leider terug die ook nog eens heel goed bij de supporters ligt. Zal de sfeer in het stadion ten goede komen.
Het zal best een kleine gok zijn, maar dat is Zoet ook. Die heeft ook nog helemaal nergens bewezen dat hij klaar is voor PSV 1. Bij RKC wat aardige wedstrijden, maar ook nog genoeg fouten. Op het EK geen geweldige indruk gemaakt. Als je dan 5 miljoen voor zo'n jongen kan krijgen, die nog nooit in het eerste heeft gespeeld, moet je dat gewoon doen. Is bijna net zoveel als Stekelenburg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, 9 wedstrijden. Ik beoordeel liever iemand op een langere reeks als je het niet erg vindt. En de laatste jaren heeft hij vaker slecht op niet gespeeld dan goed. En Gomes vind ik nou niet echt een leider.
Ow eens, maar dan hoef je niet per se Gomes daar voor terug te halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het zal best een kleine gok zijn, maar dat is Zoet ook. Die heeft ook nog helemaal nergens bewezen dat hij klaar is voor PSV 1. Bij RKC wat aardige wedstrijden, maar ook nog genoeg fouten. Op het EK geen geweldige indruk gemaakt. Als je dan 5 miljoen voor zo'n jongen kan krijgen, die nog nooit in het eerste heeft gespeeld, moet je dat gewoon doen. Is bijna net zoveel als Stekelenburg bijvoorbeeld.
Flinke plank voor je kop, of wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
Oi,Brabo's.
Vraag: Gezien alle inkopen dit seizoen, wat als PSV komend seizoen opnieuw geen landstitel binnenhaalt is er dan weer onrust in Eindhoven of wordt dan rustig het meerjarig plan met Philip Cocu aan het hoofd gevolgd zoals men dat nu al een tijdje bij Ajax met Frank de Boer doet.
"Alle inkopen"quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
Oi,Brabo's.
Vraag: Gezien alle inkopen dit seizoen, wat als PSV komend seizoen opnieuw geen landstitel binnenhaalt is er dan weer onrust in Eindhoven of wordt dan rustig het meerjarig plan met Philip Cocu aan het hoofd gevolgd zoals men dat nu al een tijdje bij Ajax met Frank de Boer doet.
Een keeper uit de eigen jeugd zou inderdaad erg mooi zijn, maar als er echt 5 miljoen geboden is/gaat worden dan kan je dat gewoon niet laten schieten. Ook niet om hem als boegbeeld voor de nieuwe weg te maken. Ik heb sowieso het idee dat er binnen PSV de nodige twijfels zijn over Zoet en dat het nog maar allerminst zeker is dat hij een basisplaats gaat krijgen als hij komend seizoen blijft. Tyton staat er geloof ik wel goed op bij Cocu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow eens, maar dan hoef je niet per se Gomes daar voor terug te halen.
En Zoet zou je indien goed genoeg juist als nieuw boegbeeld voor de nieuwe weg kunnen zien. Een "eigen jeugdspeler" die een basisplaats krijgt.
Sinds de aankoop van Jozefzoon neem ik met niets minder dan een kampioenschap meer genoegen inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
Oi,Brabo's.
Volgens mij issie nogsteeds niet weg, wel?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gisternacht een akkoord bereiktecht lang ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |