abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128830473
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als Tyton vertrekt moet je Gomes halen. Zoet moet je niet laten vertrekken. Maar als 'ie vertrekt, kan je beter die van Utrecht halen
Wat :?
Als Tyton gaat Gomes halen, als Zoet gaat keeper van Utrecht halen?
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:13:15 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128830478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Laat Zoet maar eerst weggaan en Gomes terug, dan praten we verder :)
Prima maar ik zou het een onbegrijpelijke aankoop vinden
pi_128830569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Prima maar ik zou het een onbegrijpelijke aankoop vinden
Ik denk dat RubenSosa met iets te veel nostalgie naar hem kijkt. Die kerel heeft al jarenlang niets meer gepresteerd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_128830636
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat :?
Als Tyton gaat Gomes halen, als Zoet gaat keeper van Utrecht halen?
Ja. Denk eens na wat ik daarmee zou bedoelen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_128830713
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk dat RubenSosa met iets te veel nostalgie naar hem kijkt. Die kerel heeft al jarenlang niets meer gepresteerd.
Tweede seizoen bij Tottenham door de fans gekozen tot beste speler van die club en vorig seizoen bij Hoffenheim was hij ook erg goed (in 9 wedstrijden die hij keepte gemiddeld 1 tegentreffer, rest van het seizoen met andere keeper iets van 2,50 per duel) totdat hij zijn hand brak. Valt wel mee dus.
pi_128830761
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ja. Denk eens na wat ik daarmee zou bedoelen.
Zoet, Gomes en Tyton zijn op het moment van vergelijkbaar niveau m.i. Gomes lichte voorsprong.
Tyton schat ik nog het laagst in, Ruiter (bedoel je neem ik aan) nog lager.
Ik kan er dus met mijn hoofd niet bij waarom je bij vertrek Zoet Ruiter wil halen maar bij vertrek Tyton Gomes.
pi_128830844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Tweede seizoen bij Tottenham door de fans gekozen tot beste speler van die club en vorig seizoen bij Hoffenheim was hij ook erg goed (in 9 wedstrijden die hij keepte gemiddeld 1 tegentreffer, rest van het seizoen met andere keeper iets van 2,50 per duel) totdat hij zijn hand brak. Valt wel mee dus.
Hij is nooit tot speler van het jaar van de Spurs uitgeroepen. In het tweede seizoen van Gomes werd Dawson speler van het jaar.
pi_128830902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:48 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

welke lening.
Jij bent af en toe zo ongelooflijk dom
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_128830943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij is nooit tot speler van het jaar van de Spurs uitgeroepen. In het tweede seizoen van Gomes werd Dawson speler van het jaar.
'The Brazil international was their Player of the Year in the 2009/2010 season, when the club qualified for the UEFA Champions League for the first time in their history.'

http://www1.skysports.com(...)signs-for-Hoffenheim
pi_128830946
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zoet, Gomes en Tyton zijn op het moment van vergelijkbaar niveau m.i.
Tyton schat ik nog het laagst in, Ruiter (bedoel je neem ik aan) nog lager.
Ik kan er dus met mijn hoofd niet bij waarom je bij vertrek Zoet Ruiter wil halen maar bij vertrek Tyton Gomes.
Als Zoet vertrekt en je haalt Gomes, zit je met Tyton en Gomes. Met Tyton heb ik niks, en Gomes blijft de vraag hoe hij het zal doen.
Als Tyton vertrekt, en je haalt Gomes, laat je ze strijden voor de 1e keeperspositie.. Als Gomes verliest, heb je nog zijn ervaring over, die hij zowel aan het team als aan Zoet kan overbrengen. Zoet kan nl nog heel veel van hem leren. En die staat er over 1, 2 jaar ook nog. Voorbeeldje Cillessen.

Als Zoet dus vertrekt is het slimmer om een andere jongere keeper te halen, die een tijd meegaat. Dan de gok nemen met een 30+'er en anders Tyton op te stellen.

Ik schat Ruyter namelijk een stuk hoger in dan Tyton
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_128831111
Toornstra eventueel de opvolger van Strootman? Of heeft iemand betere ideeën?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_128831115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

'The Brazil international was their Player of the Year in the 2009/2010 season, when the club qualified for the UEFA Champions League for the first time in their history.'

Ik had anders 't idee dat ie altijd het lachertje was van Tottenham
pi_128831131
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als Zoet vertrekt en je haalt Gomes, zit je met Tyton en Gomes. Met Tyton heb ik niks, en Gomes blijft de vraag hoe hij het zal doen.
Als Tyton vertrekt, en je haalt Gomes, laat je ze strijden voor de 1e keeperspositie.. Als Gomes verliest, heb je nog zijn ervaring over, die hij zowel aan het team als aan Zoet kan overbrengen. Zoet kan nl nog heel veel van hem leren. En die staat er over 1, 2 jaar ook nog. Voorbeeldje Cillessen.

Als Zoet dus vertrekt is het slimmer om een andere jongere keeper te halen, die een tijd meegaat. Dan de gok nemen met een 30+'er en anders Tyton op te stellen.
Kan jij wel weinig hebben met Tyton maar die man kan prima keepen. Bovendien is Tyton net zo oud als Ruiter (26), en ik denk meer bekwaam op doel.
Gomes kan echt nog wel mee in de Eredivisie, hij mag dan niet de man zijn van 5 jaar terug, maar dit is niet de Premier League.
Dat Zoet veel van Gomes kan leren, ben ik het mee eens, maar dat zelfde geldt voor Tyton en ook Bertrams zal er veel aan hebben. Met Gomes en Tyton hoef je je absoluut geen zorgen te maken dat je iets tekort komt.
pi_128831143
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat seizoen dus niet. En keepte toen ook gewoon 31 wedstrijden en zal dus ook wel een belangrijk aandeel hebben gehad in het kwalificeren voor de CL.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:38:57 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128831224
quote:

[..]

Spelers terughalen blijft toch altijd moeilijk, met Cocu is het goed gelukt, Van Bommel kan je niet echt een successtory noemen. Gomes is gewoon een gok.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:39:42 #266
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_128831243
Zoet moet gewoon eerste keeper worden. Die jongen heeft nu al twee seizoenen bij RKC laten zien dat hij goed kan keepen en verdient nu de kans in het eerste van PSV.

Overigens wordt die gast al jaren neergezet als het keeperstalent van PSV (wat hij in mijn ogen ook is). Ik zou er echt gruwelijk van balen als ze hem nu al laten gaan.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_128831256
quote:
19s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind Toornstra wel een prima voetballer maar hij speelt pas een half jaartje echt op niveau eigenlijk. Als ik de massa hier moet geloven kost hij inmiddels 5 mln, niet heel gek met een contract tot 2017, maar m.i. is dat wel een hele grote gok. Veel groter dan een Maher van 8 miljoen die al veel meer heeft gepresteerd en ook te duur was volgens velen.
Lastige positie wel, controleurs zijn maar dun bezaaid.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:41:17 #268
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_128831285
RKC kreeg vorig seizoen 48 goals tegen. Er waren maar 6 clubs die meer goal slikten.. Niet dat het alleen aan Zoet ligt, maar dat zegt wel iets.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_128831291
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Kan jij wel weinig hebben met Tyton maar die man kan prima keepen. Bovendien is Tyton net zo oud als Ruiter (26), en ik denk meer bekwaam op doel.
Gomes kan echt nog wel mee in de Eredivisie, hij mag dan niet de man zijn van 5 jaar terug, maar dit is niet de Premier League.
Dat Zoet veel van Gomes kan leren, ben ik het mee eens, maar dat zelfde geldt voor Tyton en ook Bertrams zal er veel aan hebben. Met Gomes en Tyton hoef je je absoluut geen zorgen te maken dat je iets tekort komt.
Bertrams die gaat heel weinig leren, want die gaat er echt nooit komen. Daarnaast doet Tyton nu al moeilijk, omdat hij geen wedstrijden speelt. Laat staan als 'ie achter Gomes staat.
Met het vertrouwen die hij hier krijgt zie ik Gomes nog ver komen ja. Maar met Zoet en/of Gomes als goalies zit je gewoon altijd goed. Met Gomes en Tyton heb je straks weer een 'keepersprobleem', aangezien Gomes ooit stopt, en Tyton snel zal vertrekken.
pi_128831306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

http://www.independent.co(...)he-side-1962366.html
pi_128831309
quote:
19s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toorsntra sowieso halen. Alleen wordt 't allemaal te aanvallend. Dus zal Schaars ook nog wel gehaald worden.
pi_128831340
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Bertrams die gaat heel weinig leren, want die gaat er echt nooit komen. Daarnaast doet Tyton nu al moeilijk, omdat hij geen wedstrijden speelt. Laat staan als 'ie achter Gomes staat.
Met het vertrouwen die hij hier krijgt zie ik Gomes nog ver komen ja. Maar met Zoet en/of Gomes als goalies zit je gewoon altijd goed. Met Gomes en Tyton heb je straks weer een 'keepersprobleem', aangezien Gomes ooit stopt, en Tyton snel zal vertrekken.
Wel heel veel speculatie in één post.
pi_128831341
quote:

[..]

Was het ook, al heeft hij dat seizoen een wedstrijd of 10 goed gedaan. Ik volg de Spurs ook met wat meer dan gemiddelde belangstelling.
pi_128831344
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Toorsntra sowieso halen. Alleen wordt 't allemaal te aanvallend. Dus zal Schaars ook nog wel gehaald worden.
Als je een goede verdediging hebt staan, (Bruma, Rekik en 2 goede backs) dan kan je het dominerende spel van het tijdperk Hiddink misschien weer gaan spelen :9 Dan kan je met een aanvallend middenveld elke tegenstander in de Eredivisie kapotspelen :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_128831389
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:43 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wel heel veel speculatie in één post.
Oke man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')