PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat hij niet op de nextgenconsole komt.quote:
Komt ie wel. Samen met de PC release wss rond Kerst (speculaties dit dat, maar Rockstar gaat die echt nog wel uitbrengenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat hij niet op de nextgenconsole komt.
Goed he. Volgend jaar lekker jeugdelftalletje kijken 2 x per weekquote:
Mooi zo. Als ze goed genoeg zijn dan zijn ze ook oud genoegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed he. Volgend jaar lekker jeugdelftalletje kijken 2 x per week
haha serieusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat hij niet op de nextgenconsole komt.
Denk je dat Strootman het daar goed gaat doen? Had hem veel liever bij een subtopper in Engeland gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
AS Roma ligt volgens het ED dus in Londen
Waar heb jij 'm? Heb net een team gemaakt met hem in de spitsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Bojan ingame goed zeg.![]()
Ik ben klaar met mijn potje kent, kom eraan.
Edit: heb je geïnvite.
Nieuwssites zeggen anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt ie wel. Samen met de PC release wss rond Kerst (speculaties dit dat, maar Rockstar gaat die echt nog wel uitbrengen)
Bojan speelt als een beest op CF 4-3-1-2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm? Heb net een team gemaakt met hem in de spits
Er ging iets mis, ik heb jou nu geïnvitequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Bojan ingame goed zeg.![]()
Ik ben klaar met mijn potje kent, kom eraan.
Edit: heb je geïnvite.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm? Heb net een team gemaakt met hem in de spits
Uhm ik denk dat Italie wel een competitie voor hem is eigenlijk. Maar Engeland was het meest geschikt voor hem geweest ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat Strootman het daar goed gaat doen? Had hem veel liever bij een subtopper in Engeland gezien eigenlijk
Kan niet met je connecten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er ging iets mis, ik heb jou nu geïnvite
Dafuqquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan niet met je connecten.Staan je poorten wel open?
Kan weer geen verbinding met je krijgen..quote:
Lukt mij nu ook niet. Brb even console opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan weer geen verbinding met je krijgen..
Heb even uitgelogd en opnieuw aangemeld, zal je nog eens inviten.
Welke post over Babel en Eriksen? Bedoel je niet Vijf_voor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt tot nu toe erg lekker. Net met 3-1 gewonnen van een 4-3-3 met Robben, Aguero, Hazard, TOTS Sakho en nog meer bazen.
Ik ging trouwens nog in op je post over Babel en Eriksen, geen idee of je die gezien had.
[ afbeelding ]
Andere rechtshalf en RCB kunnen ook, want Bere is traag, maar Dzagoev goed.
In Italië gebruiken ze vaak een sloper op het middenveld en als ze Strootman voor die rol kopen dan komen ze er bekakt vanaf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat Italie wel een competitie voor hem is eigenlijk. Maar Engeland was het meest geschikt voor hem geweest ja.
Maar ik zie het ook wel gebeuren dat hij daar gaat wegkwijnen op de bank eigenlijk. 17/18/19 miljoen is iig een bedrag dat PSV niet kan weigeren voor een speler in een team dat zo weinig ervan gebakken heeft.
Ik vind het vooral apart dat een club als AS roma dat kan en wil betalen voor Strootman
Ah sorry! Ja, ben even in de war.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Welke post over Babel en Eriksen? Bedoel je niet Vijf_voor?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja he. Beetje jammer van je TT
GAM / [FIFA 13: FUT] #1376 Waiting all night
Ja ik vind het ook een domme move van hem, zeker aangezien hij op de scoutingslijstjes van Man u en Arsenal staat, is het WK komende zomer een perfect podium voor hem om die transfer te verdienen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Italië gebruiken ze vaak een sloper op het middenveld en als ze Strootman voor die rol kopen dan komen ze er bekakt vanaf.
Denk dat we hem al vrij snel in de BPL zien op duiken maar dan bij een club als Everton. Als hij nu gewoon een seizoen geduld heeft en bij PSV blijft dan komen die grote Engelse clubs ook wel voor hem
Ik wacht nog steeds op excusesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon in.
xal op Jj w88 bby :$
Als hij nu niet gaat spelen bij AS Roma dan kan hij het WK gedag zeggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een domme move van hem, zeker aangezien hij op de scoutingslijstjes van Man u en Arsenal staat, is het WK komende zomer een perfect podium voor hem om die transfer te verdienen.
En nu verontwaardigd lopen doen omdat Mertens en Pieters weggaanAlsof iedereen dat nog niet wist dat dat zou gaan gebeuren.
All i wan't is you?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Elan het volgende:
Gaan jullie een Xbox of een Playstation kopen?
Is al bekend wanneer Fifa 14 daarop zal verschijnen, meteen tijdens de release al of moeten we nog een poosje wachten?
PS4. De release van Fifa is eerder en dat is kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Elan het volgende:
Gaan jullie een Xbox of een Playstation kopen?
Is al bekend wanneer Fifa 14 daarop zal verschijnen, meteen tijdens de release al of moeten we nog een poosje wachten?
Tuurlijk wel. Hij zegt zelf eerst nog dat het voor zijn ontwikkeling ook beter is bij PSV te blijven. Maar uiteindelijk is PSV de grootste winnaar hiervan natuurlijk, op financieel gebied dan. En aangezien Cocu blijkbaar fan is van Hiljemark lost dit voor hem wel een probleem op, aangezien Schaars komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij nu niet gaat spelen bij AS Roma dan kan hij het WK gedag zeggen.
Ach hij zoekt gewoon een excuus en je kan hem natuurlijk geen ongelijk geven
Ik verwacht nog steeds dat Spelers die hem op de ps3/360 kopen iig een Geste krijgen van EA voor de PS4/One. Een download met korting oid is wel het minste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS4. De release van Fifa is eerder en dat is kut.
Ik denk dat ik 1 september 2014 een PS4 koop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS4. De release van Fifa is eerder en dat is kut.
Precies, of dat ze iets fixen dat je je teams mee kunt nemen ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat Spelers die hem op de ps3/360 kopen iig een Geste krijgen van EA voor de PS4/One. Een download met korting oid is wel het minste wat je kan doen.
Het is EA die geven niets weg behalve wat daily giftsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat Spelers die hem op de ps3/360 kopen iig een Geste krijgen van EA voor de PS4/One. Een download met korting oid is wel het minste wat je kan doen.
Ja ik zie het. Snap er niks van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies, of dat ze iets fixen dat je je teams mee kunt nemen ofzo.
Connecten gaat echt niet werken, kent.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Snap er niks van.
Daar heb ik dan weer schijt aanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies, of dat ze iets fixen dat je je teams mee kunt nemen ofzo.
Connecten gaat echt niet werken, kent.
Zij hebben er ook niets aan als de Community verdeeld is over 4 consoles. Ze hebben baat bij een zo sterk mogelijke community en die is zo sterk mogelijk geconcentreerd op de Next-gen's.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is EA die geven niets weg behalve wat daily gifts
Cross game party chat ?!quote:
Hetzelfde als een Xbox live party dus, niet gebonden aan de games die worden gespeeldquote:
Jaah wisselvallig man, 16 open vragen en 3 vragen met 2 subvragen. Moet 45 punten hebben van de 100 maar ik wist 3/4 vragen echt niet ineensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hetzelfde als een Xbox live party dus, niet gebonden aan de games die worden gespeeld
Hoe ging je tentamen?
Fifa 14 op de oude consoles ook als ik de previews mag gelovenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Vijf_voor het volgende:
FIFA 14 op de nieuwe consoles zal vast een hoop bugs bevatten, EA kennende.
Ah oke duimen dus. Wanneer weet je het denk je? En geen enkele regeling te treffen als het geen voldoende is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jaah wisselvallig man, 16 open vragen en 3 vragen met 2 subvragen. Moet 45 punten hebben van de 100 maar ik wist 3/4 vragen echt niet ineensDat kost me sowieso wel 20 punten ( hopen op 1 punt ofzo
)
Ik weet het niet, maar het is sowieso naaiend dat als je 96 punten hebt in 2 jaar je genaaid wordt door dat ene vak uit het eerstequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke duimen dus. Wanneer weet je het denk je? En geen enkele regeling te treffen als het geen voldoende is?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Elan het volgende:
PS 4 is wel goed hoor alleen al vanwege de controller haha.
quote:
op de huidige consoles ook hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Dus je hebt ook nog een BSA in het 2de jaar bij jullie? Maar dat klopt, aan de andere kant heb je dan wel al 4 kansen gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is sowieso naaiend dat als je 96 punten hebt in 2 jaar je genaaid wordt door dat ene vak uit het eersteOf ik moet gaan janken bij de commissie dat ik problemen had ofzo en dat ik daardoor school liet leiden etc. Maar ik weet niet hoe dat werkt met een examencommissie...
geen veranderingen dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Vijf_voor het volgende:
AZ stelt echt geen bal voorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Lol AZ verloren van GAE. Zonder Altidore moet ik vandermar toch gelijk gaan geven
En dan schrijven ze wan't ? Wat betekent dat dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een oud Iers dialect Gael genaamd. U2 komt uit Ierland vandaar.
Nee alleen eerste jaar 42 punten, nu is het 60 punten eerste jaar. Je hoeft nergens alle vakken uit het eerste jaar halen behalve hier. Overal is het 64 punten in 24 maanden, dat haal je met gemak. Als dit hem niet wordt ga ik Econometrie doen aan de UvA, huidige studie is wel interessant alleen het is niet te moeilijk maar veel + luiheid gaat niet samenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus je hebt ook nog een BSA in het 2de jaar bij jullie? Maar dat klopt, aan de andere kant heb je dan wel al 4 kansen gehad natuurlijk.
Tjah dan moet je dat nu doen voor de uitslag er is, want anders gaan ze daar denk ik niet meer mee akkoord.
Ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 september 2014 een PS4 koop.
Een speciaal soort inheemse de roos synoniem van eeuwige liefde zelfs als vergankelijke zaken verdwenen zijn. Wat jij achterlaat als je dood gaat zeg maar. Die herinnering.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan schrijven ze wan't ? Wat betekent dat dan?
Ja dat was voor mij dan ook een reden niet naar het Erasmus te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee alleen eerste jaar 42 punten, nu is het 60 punten eerste jaar. Je hoeft nergens alle vakken uit het eerste jaar halen behalve hier. Overal is het 64 punten in 24 maanden, dat haal je met gemak. Als dit hem niet wordt ga ik Econometrie doen aan de UvA, huidige studie is wel interessant alleen het is niet te moeilijk maar veel + luiheid gaat niet samen
Econometrie staat zo'n beetje bekend als 1 van de moeilijkste studies he. Heel veel aardig moeilijke wiskunde ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee alleen eerste jaar 42 punten, nu is het 60 punten eerste jaar. Je hoeft nergens alle vakken uit het eerste jaar halen behalve hier. Overal is het 64 punten in 24 maanden, dat haal je met gemak. Als dit hem niet wordt ga ik Econometrie doen aan de UvA, huidige studie is wel interessant alleen het is niet te moeilijk maar veel + luiheid gaat niet samen
Dus de titel van het lied is eigenlijk:quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Een speciaal soort inheemse de roos synoniem van eeuwige liefde zelfs als vergankelijke zaken verdwenen zijn. Wat jij achterlaat als je dood gaat zeg maar. Die herinnering.
Ik kan het wel alleen had ik kennelijk even dit nodig om te realiseren dat school voorop staat en andere dingen komen wel. Vorige jaar laatste 3 blokken niet naar school geweest behalve 70% van practica ( verplicht) en alle vakken gehaald zonder moeite dag van te voren leren. Dit jaar precies hetzelfde gehad laatste 2 blokken en in het 1e, 2e en 3e waren meer werk door de vakken zelf + extra vak uit 1e jaar. Bovendien beginnen 2 andere goede vrienden ook aan econometrie en bedrijfskunde lijkt me niks ( of alles opnieuw lerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat was voor mij dan ook een reden niet naar het Erasmus te gaan.
Toch raar dat dat bij jullie zo is, want ik ervaar BE helemaal niet als een studie met veel werk. Econometrie daarintegen is wel een studie met heel veel werk dus dat gaat niet echt goed samen met luiheid
Ja Econometrie is echt 10x moeilijker dan BE, tenminste op de UvT. Sws ook kapot veel wiskunde en daar kun je echt niet lui zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Econometrie staat zo'n beetje bekend als 1 van de moeilijkste studies he. Heel veel aardig moeilijke wiskunde ook
Nee je moet het anders lezen. Meer als een spreekwoord, maar lastig te vertalen naar het Nederlands.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus de titel van het lied is eigenlijk:
Alles wat ik Een speciaal soort inheemse de roos synoniem van eeuwige liefde zelfs als vergankelijke zaken verdwenen zijn. Wat jij achterlaat als je dood gaat zeg maar. Die herinnering. ben jij.
Ik snap er geen fock van
Jouw posts gaan echt alleen over dit soort shit he? Volgens mij zijn voor dat soort onderwerpen wel beter topics te vindenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef el-blanchito het volgende:
Verdomme, dacht ik eindelijk wat schot in de zaak te krijgen wat een bepaald meisje betreft, gaat ze morgen naar Italië
Ach, er wordt hier zoveel offtopic gepost.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jouw posts gaan echt alleen over dit soort shit he? Volgens mij zijn voor dat soort onderwerpen wel beter topics te vinden
Sowieso hoef je het me niet uit te leggen hoor, maar het zag er zo raar uit vandaar dat ik het vroeg (en ik dacht eigenlijk dat je een domme fout gemaakt hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee je moet het anders lezen. Meer als een spreekwoord, maar lastig te vertalen naar het Nederlands.
Vergelijk het met sommige Nederlandse spreekwoorden, als je die heel letterlijk leest slaan ze ook nergens op.
Die tekst van U2 is om verschillende redenen bijzonder er zitten namelijk verschillende teksten in die op zowel een reguliere, Britse manier kunnen worden uitgelegd als ook naar de situatie in Noord-Ierland.
Mijn moeder is daar 2 jaar geleden omgekomen door lokaal geweld dus voor mij is het extra speciaal.
Nu ga ik weer bouwen aan mijn MLS-team als je het goed vindt.
Door wie dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, er wordt hier zoveel offtopic gepost.
1.quote:
Ik doe amper nog FUT, maar eerst postte ik best topicrelevant hoor. Daarnaast vind ik het wel lachen om mee te lezen en ontsnapt er wel eens zo'n situatie uit m'n vingers naar jullie jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jouw posts gaan echt alleen over dit soort shit he? Volgens mij zijn voor dat soort onderwerpen wel beter topics te vinden
Was ook niet bedoeld dat het niet ontopic was. Meer dat als je advies over die shit wil er wel andere topics zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik doe amper nog FUT, maar eerst postte ik best topicrelevant hoor. Daarnaast vind ik het wel lachen om mee te lezen en ontsnapt er wel eens zo'n situatie uit m'n vingers naar jullie ja
he doe ff normaal jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarvoor ga je maar naar het gover-topic. Dit is het FUT-topic
Waarschijnlijk gewoon even het verhaal kwijt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was ook niet bedoeld dat het niet ontopic was. Meer dat als je advies over die shit wil er wel andere topics zijn
Tardelli was echt een beest in FIFA 12quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik eens op mijn nieuwe PSV-shirt laten zetten. Heb Voucher gekocht en kan tot 3 september beslissen, maar ik weet niet wieIk wil eigenlijk een held van mij van de tijd die ik als seizoenskaarthouder heb meegemaakt.
Van Nistelrooy is eigenlijk kandidaat nummer 1 maar die mag niet omdat zijn naam 1 letter te veel is!!!!
Farfan is dan eigenlijk de meest geschikte, maar die gast heeft schijt aan PSV. Misschien Tardelli maar doen dan
/ liefdagboek
Wtfquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Nistelrooy is eigenlijk kandidaat nummer 1 maar die mag niet omdat zijn naam 1 letter te veel is!!!!
Misschien Tardelli maar doen dan
Kromkamp.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik eens op mijn nieuwe PSV-shirt laten zetten. Heb Voucher gekocht en kan tot 3 september beslissen, maar ik weet niet wieIk wil eigenlijk een held van mij van de tijd die ik als seizoenskaarthouder heb meegemaakt.
Farfan is dan eigenlijk de meest geschikte, maar die gast heeft schijt aan PSV. Misschien Tardelli maar doen dan
/ liefdagboek
beetje stoer doen om het te verkleinenquote:
Die voucher is maar voor 10 letters blijkbaar. Domme bsquote:
koop een psv shirt met eriksen eropquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die voucher is maar voor 10 letters blijkbaar. Domme bs
Ja Tardelli is een beetje een inside joke bij onze vriendengroepIk heb namelijk een PSV shirt met Tardelli moeten kopen dat seizoen, omdat ik voor die bizarre ontknoping had gezegd dat ik een PSV shirt met Tardelli zou kopen als we nog kampioen zouden worden
Ik heb het shirt al skkltjequote:
nou ik ben heel blij, want kijk:quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja had eaids maar tijdje geen fifa gedaan dus trekt nu weg
hoe is ie met jou dan?
Paar letters bijbetalen kan niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die voucher is maar voor 10 letters blijkbaar. Domme bs
Ja Tardelli is een beetje een inside joke bij onze vriendengroepIk heb namelijk een PSV shirt met Tardelli moeten kopen dat seizoen, omdat ik voor die bizarre ontknoping had gezegd dat ik een PSV shirt met Tardelli zou kopen als we nog kampioen zouden worden
Wat ik hoorde straks niet nee. Maar ik ga er wss gewoon een keer naartoe en dan gewoon kijken of ze gewoon ff normaal doen en dat lettertje er bijplakken.quote:
Anders doe je van Nistlrooy. En hopen dat het niemand opvalt dat de e ontbreekt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ik hoorde straks niet nee. Maar ik ga er wss gewoon een keer naartoe en dan gewoon kijken of ze gewoon ff normaal doen en dat lettertje er bijplakken.
Dan kan ik ook gewoon Nistelrooy doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anders doe je van Nistlrooy. En hopen dat het niemand opvalt dat de e ontbreekt?
gewoon Ruud.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan ik ook gewoon Nistelrooy doen
Maar ik wil gewoon de lange ij en V. ervoor
ik zou maar wachten tot morgenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu een theorie over gold packs. Er zijn nu een aantal spelers uit packs gehaald dus nu wordt het makkelijker om een goede speler te pullen. nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden gr gr
2x0 is nog steeds 0quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu een theorie over gold packs. Er zijn nu een aantal spelers uit packs gehaald dus nu wordt het makkelijker om een goede speler te pullen. nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden gr gr
Econometrie lijkt mij ook een hele leuke studie. Als ik m'n huidige studie heb afgerond, dan wil ik eens kijken of ik zo'n studie erbij kan doen in m'n masterfase. De pure wiskunde van econometrie mag eigenlijk geen probleem zijn dan. Altijd handig als je op 2 vakgebieden bent afgestudeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er dan? IF Pato? Voor de rest zag ik dacht ik maar 1 gold in het mogelijke TOTW. Wel is iemand als Paulinho nu heel duur.quote:
nee dat is Espenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn.content.easports.com/fifa/fltOnlineAssets/2013/fut/items/images/players/web/148696.png]afbeelding ][/url]
Laag inkopen, hoog verkopen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En we noteren weer 80K netto winst
Wij hebben hier vakken gehad als Geschiedenis van het Economisch denken en inleiding gedragseconomie = BS. Ik wil me idd dan vol op wiskunde storten en een goede opleiding af hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Econometrie lijkt mij ook een hele leuke studie. Als ik m'n huidige studie heb afgerond, dan wil ik eens kijken of ik zo'n studie erbij kan doen in m'n masterfase. De pure wiskunde van econometrie mag eigenlijk geen probleem zijn dan. Altijd handig als je op 2 vakgebieden bent afgestudeerd.
Bij BE? Wat een onzinvakken jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij hebben hier vakken gehad als Geschiedenis van het Economisch denken en inleiding gedragseconomie = BS. Ik wil me idd dan vol op wiskunde storten en een goede opleiding af hebben.
Ja, ik vind te studie te uitgebreid. Het gaat teveel kanten op, waar het ook niet nodig is. Verklaart ook 10 verschillende masters die je kan doenquote:
Dan lijkt het toch niet veel op onze versie van BEquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, ik vind te studie te uitgebreid. Het gaat teveel kanten op, waar het ook niet nodig is. Verklaart ook 10 verschillende masters die je kan doen
Thad zei dat ie ook die vakken had volgens mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan lijkt het toch niet veel op onze versie van BE
Tjah wat moeten we er op reageren dat ze naar Italie gaat? Gewoon even on hold zetten en dan zie je het welquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef el-blanchito het volgende:
Wat Lindgren zegt, beetje jammer alleen dat het gezien de reacties dus wel meevalt met die ervaring
Thad doet dan ook geen BEquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thad zei dat ie ook die vakken had volgens mij
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit waar is zeg ik mijn vertrouwen in Brands en Cocu op
als dat echt gebeurt ga ik echt zo hard lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit waar is zeg ik mijn vertrouwen in Brands en Cocu op
Nou heeft dezelfde krant ook al gezegd dat dat akkoord er lag met Sunderland en meldt Rikkie Elfrink er niks over, dus ga ik ervanuit dat het niet waar is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als dat echt gebeurt ga ik echt zo hard lachen
ach driekwart van de geruchten die nu als waarheid worden gepresenteerd slaan toch nergens opquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou heeft dezelfde krant ook al gezegd dat dat akkoord er lag met Sunderland en meldt Rikkie Elfrink er niks over, dus ga ik ervanuit dat het niet waar is.
Maar ik word er wel heel verdrietig van als het wel waar isKomt Gomes ook weer terug natuurlijk, waarvan vorige week nog is gezegd dat hij 100 procent zeker niet komt
Dat dacht ik van Strootman eergisteren ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach driekwart van de geruchten die nu als waarheid worden gepresenteerd slaan toch nergens op
Ohja vergeten. Dit dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gomes kopen toch kapitaal moet op het veld staan
Welk onverantwoord gegok? Gomes halen? Als dat zo is wel, maar ik denk niet dat dat gebeurd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je dit onverantwoorde gegok van Brands niet gewoon een klein beetje debiel?
Ik dacht dat ze Blackman de kans wilde geven dit seizoen, halen ze een andere zwartequote:
Brands investeert altijd belachelijk veel geld in spelers zie Strootman en Mertens nu pakt het deze keer goed uit maar je moet er toch niet aandenken dat het een aantal keer fout gaat op die manier dan ga je de kant van Feyenoord uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welk onverantwoord gegok? Gomes halen? Als dat zo is wel, maar ik denk niet dat dat gebeurd.
Verder vind ik alles wat hij deze zomer doet wel goed. Alleen strookt niet alles met wat ze ooit gezegd hebben en moeten ze nu opnieuw durven te investeren, want een veredeld jeugdelftal hoef ik niet 6de zien te worden komend seizoen.
wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want hij wil wel spelen een zak geld.
Niet zo gek hoor? Transfervrij volgens mij en goeie man voor als Cech rust wil of geblesseerd is.quote:
Brands heeft bij elke club waar hij zat een positieve transferbalans afgerekend, en ook bij Mertens en Strootman was ik vanaf het begin al overtuigd dat die een dikke winst zouden opleveren, al heeft dit nog beter uitgepakt. Zeker aangezien Brands het risico altijd spreidt over meerdere aankopen (Wijnaldum Matavz en Tyton erbij) is dat een zeer goed te verdedigen beleid. Echter hadden ze die transfer toen niet moeten aankondigen 2 seconde nadat ze die stadionverkoop hadden gerealiseerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brands investeert altijd belachelijk veel geld in spelers zie Strootman en Mertens nu pakt het deze keer goed uit maar je moet er toch niet aandenken dat het een aantal keer fout gaat op die manier dan ga je de kant van Feyenoord uit.
Wat Ajax doet met dat huren vind ik ook wel weer een beetje overdreven ik heb liever dat ze een speler kopen voor rechtsvoor omdat je daar in de toekomst nog geld op kan verdienen nu huur je Bojan en vorig seizoen Cuenca en krijg je er uiteindelijk helemaal niets voor. Zou de scouting van Ajax nou echt niet met een fatsoenlijke rechtsvoor op de proppen kunnen komen
Zeg dan niet dat je Blackman de kans gaat geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor? Transfervrij volgens mij en goeie man voor als Cech rust wil of geblesseerd is.
Is dat gezegd? En er zijn weinig clubs met niet 3 keepers voor het eerste.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je Blackman de kans gaat geven.
hij is 40 en zijn salaris zal ook niet mager zijn lijkt mequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor? Transfervrij volgens mij en goeie man voor als Cech rust wil of geblesseerd is.
Jawohl en dat moet wel heel expliciet zijn gebeurd aangezien ik het onthouden hebquote:
Tja wat je normaal betaald voor een keeper kun je nu voor 1 jaar aan salaris betalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is 40 en zijn salaris zal ook niet mager zijn lijkt me
Ik hoop dat Lucas Andersen dit seizoen wat minuten gaat maken. Kans zit er wel in.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brands investeert altijd belachelijk veel geld in spelers zie Strootman en Mertens nu pakt het deze keer goed uit maar je moet er toch niet aandenken dat het een aantal keer fout gaat op die manier dan ga je de kant van Feyenoord uit.
Wat Ajax doet met dat huren vind ik ook wel weer een beetje overdreven ik heb liever dat ze een speler kopen voor rechtsvoor omdat je daar in de toekomst nog geld op kan verdienen nu huur je Bojan en vorig seizoen Cuenca en krijg je er uiteindelijk helemaal niets voor. Zou de scouting van Ajax nou echt niet met een fatsoenlijke rechtsvoor op de proppen kunnen komen
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ke-een-kans-te-geven Hier dus bijv.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja wat je normaal betaald voor een keeper kun je nu voor 1 jaar aan salaris betalen.
Natuurlijk pakt het nu goed uit maar je zal er maar een Sulejmani'tje tussen hebben zitten dan ben je weer verder van huis. Je moet niet bang zijn om te investeren maar er zit wel een verschil tussen gokken op goede transfers en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brands heeft bij elke club waar hij zat een positieve transferbalans afgerekend, en ook bij Mertens en Strootman was ik vanaf het begin al overtuigd dat die een dikke winst zouden opleveren, al heeft dit nog beter uitgepakt. Zeker aangezien Brands het risico altijd spreidt over meerdere aankopen (Wijnaldum Matavz en Tyton erbij) is dat een zeer goed te verdedigen beleid. Echter hadden ze die transfer toen niet moeten aankondigen 2 seconde nadat ze die stadionverkoop hadden gerealiseerd
Tjah PSV koopt ook Jozefzoon (blijkbaar voor de neus van Ajax weg, dat was dus Ajax's eerste keus). Maar idd, clubs als PSV en Ajax zouden niet moeten huren, en als ze dat dan doen moeten het vedette's zijn en niet jeugdspelers die hier even wat ervaring op mogen doen.
Schwarzer ging weg bij Fulham omdat Steek kwam en hij wilde spelen... Nu gaat ie bij Chelsea als standin voor Cech. $$$quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan toch nog altijd nu? En anders volgend jaar, die jongen is nog jong genoeg om kansen te krijgenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ke-een-kans-te-geven Hier dus bijv.
Ik ben er blij mee. Betere stand-in dan Hilario of Turnbull imoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schwarzer ging weg bij Fulham omdat Steek kwam en hij wilde spelen... Nu gaat ie bij Chelsea als standin voor Cech. $$$
Komt nog te kort en schijnt moeite te hebben met zijn aanpassing in Nederland. Verwacht daar dit seizoen nog niets van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas Andersen dit seizoen wat minuten gaat maken. Kans zit er wel in.
Snap dat vertrouwen in Jozefzoon echt niet. Toen hij hier bij NAC zat kwam hij (als hij er in stond) gewoon echt bijna nooit een man voorbij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk pakt het nu goed uit maar je zal er maar een Sulejmani'tje tussen hebben zitten dan ben je weer verder van huis. Je moet niet bang zijn om te investeren maar er zit wel een verschil tussen gokken op goede transfers en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Ik snap echt niet wat PSV en Ajax zien in Jozefzoon die kan er echt totaal niets van die flopte bij Ajax zelfs al eens.
Ik vind een investering van 16 miljoen in 1 speler niet te vergelijken met een investering van 13.5 miljoen in 2 spelers. Doordat PSV het meer heeft gespreid, is een Sulejmani'tje er tussen dus geen probleem (in dit geval dus Matavz/Wijnaldum, al zijn die in transferwaarde er niet op achteruit gegaan)quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk pakt het nu goed uit maar je zal er maar een Sulejmani'tje tussen hebben zitten dan ben je weer verder van huis. Je moet niet bang zijn om te investeren maar er zit wel een verschil tussen gokken op goede transfers en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Ik snap echt niet wat PSV en Ajax zien in Jozefzoon die kan er echt totaal niets van die flopte bij Ajax zelfs al eens.
Op zo'n bedrag snap ik dat ook niet, zeker als je kijkt naar de transfersom van Van der Hoornquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Af en toe erger ik me ook gewoon kapot aan het beleid van Ajax waarom tikken ze nou niet gewoon 1.5 miljoen neer voor Duarte dan ben je van het hele gezever af
Juuuuuuuuuuup.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand van wie ik nog even 50k kan kopen? Dan kan ik mijn team nog even afmaken. Xbox.
Precies of zeg gewoon we hebben geen interesse meer omdat hij te duur is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zo'n bedrag snap ik dat ook niet, zeker als je kijkt naar de transfersom van Van der Hoorn
Griezmann LF.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:26 schreef pascal08 het volgende:
Jammer dat La Liga niet echt geweldig CM's/CDM's heeft.
[ afbeelding ]
Iemand tips om dit beter te maken?
UP Carvajal lijkt me verdedigend beter en als je veel coins hebt de TOTS.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:26 schreef pascal08 het volgende:
Jammer dat La Liga niet echt geweldig CM's/CDM's heeft.
[ afbeelding ]
Iemand tips om dit beter te maken?
Neeh man:quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:30 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
UP Carvajal lijkt me verdedigend beter en als je veel coins hebt de TOTS.
Jij mag ze wel invoeren als je wilt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
serieus wefut nog steeds niet transfers doorgevoerd
quote:
Boeit me geen flikker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Skkltje Dani alves heeft een low ddefensive workrate.
Het werkt soms wel he dat LTquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie nou die nieuwe server kopen man
Zeikwijfquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie nou die nieuwe server kopen man
gozer ik doneer allemaal centjes voor een nieuwe server, steekt die pazzel gewoon alles in zijn eigen zakquote:
Die Ronaldo moet toch ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozer ik doneer allemaal centjes voor een nieuwe server, steekt die pazzel gewoon alles in zijn eigen zak
[ afbeelding ]
duurt te langquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die Ronaldo moet toch ergens van betaald worden.
Nee, maar ik geloof dat deze server nog een maand doorloopt, dus daarna kunnen we overstappen.
dat kan zeker, maar dan kan ik niet connected blijven met mijn matties en hun squads enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon http://149.210.141.39/ gebruiken?
Sulleyquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozer ik doneer allemaal centjes voor een nieuwe server, steekt die pazzel gewoon alles in zijn eigen zak
[ afbeelding ]
Oh, ja, dat is kut. Nja volgende maand is dat opgelost.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan zeker, maar dan kan ik niet connected blijven met mijn matties en hun squads enzo
Xbox zeker?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
4k tekort voor het team af te maken![]()
Dan maar morgen afmaken en spelen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
4k tekort voor het team af te maken![]()
Dan maar morgen afmaken en spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gooi er nog maar wat op dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://puu.sh/3z33O.jpg
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:03 schreef pascal08 het volgende:
Godver, ik mis een Ronaldo voor 20k. Kwam net 4k te kort.
Hoiquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:11 schreef Tim86 het volgende:
Hoi
CF Bojan![]()
![]()
![]()
Dacht dat hij RW zou worden na die aanpassing in H2H
Wat een megabizarre game is dat gewordenquote:
Goede morgenquote:
Nee, maar kennelijk doet spanning zijn dingquote:
Tentamen vandaag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 06:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar kennelijk doet spanning zijn ding
Nee, gister gehad maar ging niet zo best en ik moet hem halenquote:
Ik weet niet hoe lang het bij jullie duurt voor je je cijfers terug krijgt, maar dat kunnen zo nog wel eens lange weken worden zo dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, gister gehad maar ging niet zo best en ik moet hem halen
Professor zei binnen een week hopelijk, kan niet langer dan 2 duren met tentamensquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het bij jullie duurt voor je je cijfers terug krijgt, maar dat kunnen zo nog wel eens lange weken worden zo dan?
En als je het nu niet haalt? Dan moet je halsoverkop iets anders gaan zoeken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Professor zei binnen een week hopelijk, kan niet langer dan 2 duren met tentamens
Jep en dat notabene in me 2e jaar met 92 punten van de 120quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als je het nu niet haalt? Dan moet je halsoverkop iets anders gaan zoeken?
Dat zou echt verschrikkelijk zuur zijn zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep en dat notabene in me 2e jaar met 92 punten van de 120
Vak is uit het 1e jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou echt verschrikkelijk zuur zijn zeg
En het tweede jaar over doen is geen mogelijkheid?
In mijn tijd moest ik ook mijn P-vakken binnen 2 jaar hebben, weet ik nog. Dat had ik ook maar net trouwens. Echt een kloteregel inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vak is uit het 1e jaarSowieso Erasmus enige uni die hanteert dat je P ( wat niet eens officieel bestaat op de Uni) in 2 jaar moet halen
Overal is het 64 punten in 24 maanden
Naja bij mij had ik alleen Micro niet gehaald uit eerste jaar dus 52/60 punten. Vorige jaar was het een ander tentamen hantering, juist/onjuist vragen = 30/40 goed voor een 5,5 en daarin faalde ik hard. Dit jaar ineens open tentamen en het viel in een zwaar blok ( Finance en Toegepaste statestiek 2 ), dus had ik weer slecht geleerd voor micro en gefaald ( toets was best te doen). Nu tijdens her was het gewoon een kut tentamen opgesteld uit vragen die kennelijk iets te moeilijk voor een overgang naar een open vraag tentamen zijn en nu dus genaaidquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn tijd moest ik ook mijn P-vakken binnen 2 jaar hebben, weet ik nog. Dat had ik ook maar net trouwens. Echt een kloteregel inderdaadhoewel, als ik er over nadenk: ik weet niet of ik mijn P zonder die regel ook binnen 2 jaar had gehaald
Da's mooi klote. Ik heb er destijds het 2e jaar voor gekozen om volledig te focussen op mijn 1e jaars vakken, en alle 2e jaarsvakken die ik dat jaar haalde als "extraatjes" te beschouwen. Dat werkte best goed voor mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Naja bij mij had ik alleen Micro niet gehaald uit eerste jaar dus 52/60 punten. Vorige jaar was het een ander tentamen hantering, juist/onjuist vragen = 30/40 goed voor een 5,5 en daarin faalde ik hard. Dit jaar ineens open tentamen en het viel in een zwaar blok ( Finance en Toegepaste statestiek 2 ), dus had ik weer slecht geleerd voor micro en gefaald ( toets was best te doen). Nu tijdens her was het gewoon een kut tentamen opgesteld uit vragen die kennelijk iets te moeilijk voor een overgang naar een open vraag tentamen waren en nu dus genaaid
Dit is ook wat ik mezelf kwalijk neem, maarja het is me eigen schuld uiteindelijk voor het niet focussen op de noodzakelijke vak ipv 2e jaar vakken. Helaas is er geen tijdmachine en moet ik vooruit kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's mooi klote. Ik heb er destijds het 2e jaar voor gekozen om volledig te focussen op mijn 1e jaars vakken, en alle 2e jaarsvakken die ik dat jaar haalde als "extraatjes" te beschouwen. Dat werkte best goed voor mij
Cijfer afwachten en je voorzichtig orienteren op iets anders...heel zuurquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik mezelf kwalijk neem, maarja het is me eigen schuld uiteindelijk voor het niet focussen op de noodzakelijke vak ipv 2e jaar vakken. Helaas is er geen tijdmachine en moet ik vooruit kijken.
VU heeft dat ook, kostte mij ook bijna de kopquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vak is uit het 1e jaarSowieso Erasmus enige uni die hanteert dat je P ( wat niet eens officieel bestaat op de Uni) in 2 jaar moet halen
hier ook p vakken in 2 jaar man anders andere opleiding zoekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier ook p vakken in 2 jaar man anders andere opleiding zoeken4 kansen dus.
maar wel kut man, hopelijk heb je 't gewoon gehaald. finance en toegepaste statistiek 2 tenminste wel gehaald?
Waar zie je me voor aan, alsof ik gewoon onophoudelijk tegen mezelf ga zitten pratenquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:27 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Ik dacht dat POTS een combo van 15 posts had ofzo, maar het was tussen hem en BDIL.
Echt serieus, diegene die dit verzonnen heeft is echt een ....
Komen ze om half 8 in mijn vakantie de goot schoonmaken. Natuurlijk beginnen ze onder mijn raam. Gevolg -> ik wakker.
Ik zie jou daar best voor aan jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, alsof ik gewoon onophoudelijk tegen mezelf ga zitten praten
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen waar ik jou allemaal voor aan zie
DS2, ben jij het?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:53 schreef Patje1987 het volgende:
Raapfeest was toch weer erg belangrijk gisteren. Het ging slecht met de dutchies en toen Raapfeest in het spel kwam pakte hij gelijk de voorsprong door een mooie kopbal. De wedstrijd daarna ook gewonnen
Boefjequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik nu weer onder het verkeerde account ingelogd?
Kut voor je man, bij mij slaan medicijnen aan dus koortsvrijquote:
Gratz!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kut voor je man, bij mij slaan medicijnen aan dus koortsvrij
Gewoon naar de kerk ja?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gratz!![]()
Vandaag toch gewoon dingen gaan doen, yolo zouden de bois zeggen
Zit gewoon op kantoor als een echte boaz.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gratz!![]()
Vandaag toch gewoon dingen gaan doen, yolo zouden de bois zeggen
Geld verdienen is niks mis meequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit gewoon op kantoor als een echte boaz.
Ben het weekend weer daar, alleen nog nooit in zo'n verdomde kerk geweestquote:
Een heidenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ben het weekend weer daar, alleen nog nooit in zo'n verdomde kerk geweest
Doe je ook nog wel eens beetje werken daar of dat niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Consumables prijzen
Verder: vanochtend Odidja-Ofoe en Almeback in een pack...dat rijmt lekker zeg
In progressquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Doe je ook nog wel eens beetje werken daar of dat niet?
/same here, daarom ga ik ook nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is saai en ik heb het gevoel alsof ik voor niks zou gaan
Ook de reden dat ik niet ga, ik geloof ook niet dus heb er niets te zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is saai en ik heb het gevoel alsof ik voor niks zou gaan
Ik geloof wel wat, maar daarvoor hoef ik niet naar de kerk. Ik zie de meerwaarde er niet van, en kan me trouwens ook niet vinden in allerlei regels en gebruiken die sommige kerken erbij verzinnenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik niet ga, ik geloof ook niet dus heb er niets te zoeken.
In de achtertuin? Deden wij ook altijd toen we klein warenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef TBakkert het volgende:
Kom je terug van een nachtje kamperen, zie je dat er nieuwe transfers zijn.
bij ons in de buurt bij het meer op een soort van eilandje waar je alleen met de boot kan komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In de achtertuin? Deden wij ook altijd toen we klein waren
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:43 schreef stoereboii het volgende:
I've been waiting all night as well. What have you guys been waiting for?
Als je gelooft geloof je in God niet in de kerkquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof wel wat, maar daarvoor hoef ik niet naar de kerk. Ik zie de meerwaarde er niet van, en kan me trouwens ook niet vinden in allerlei regels en gebruiken die sommige kerken erbij verzinnen
Mijn ouders zijn ook gelovig, maar ik doe er zelf niks mee. Het is bij ons ook volledig je eigen keuze, ik heb vrienden (gewoon in eigen stad) die MOETEN naar de kerk.. lijkt mij echt niks..quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben wel katholiek opgevoed. Althans, katholieke school en ben vaak zat naar de kerk geweest vroeger. Gedoopt, communie en vormsel gedaan, maar moet er nu niet meer aan denken om naar de kerk te gaan
Heb er niks mee. Geloof niet in een God.
Ik heb ook het hele riedeltje gehad. Wij zijn onlangs zelfs nog getrouwd in de kerk, maar dat was vooral omdat een moderne en flexibele pastor (vader van een vriend van me) de dienst mocht doen, en hij dat geweldig kanquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben wel katholiek opgevoed. Althans, katholieke school en ben vaak zat naar de kerk geweest vroeger. Gedoopt, communie en vormsel gedaan, maar moet er nu niet meer aan denken om naar de kerk te gaan
Heb er niks mee. Geloof niet in een God.
mislukt pisventje ben je ook hequote:
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Fuszy het volgende:
Die nieuwe uitshirts van arsenal lijken op de thuisshirts van RKC (normaal gesproken dan)
ja haha gr grquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Fuszy het volgende:
Die nieuwe uitshirts van arsenal lijken op de thuisshirts van RKC (normaal gesproken dan)
Ik voel me slecht omdat ik mezelf moet quotenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog leuke triple links/combo's waarmee ik het kan afmaken? De GK moet een oranje linkje hebben met beide CV's
Oja, en non-rare natuurlijk
[ afbeelding ]
pics?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Fuszy het volgende:
http://wefut.com/squad/2762quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog leuke triple links/combo's waarmee ik het kan afmaken? De GK moet een oranje linkje hebben met beide CV's
Oja, en non-rare natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik was ff bezig en WeFut is niet zo heel snel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik voel me slecht omdat ik mezelf moet quoten
Ik vind het kut dat alle sweattops/trainingspakken en tenue's zo snel uitverkocht zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Fuszy het volgende:
Sla hem kapot met je shaman.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:48 schreef Fuszy het volgende:
goffedomme zo kan ik toch niet wowen. Ze zijn herrie aan het maken buiten niet te geloven
Zoveel mis je niet behalve heel veel spelers uit packs. EA is weer lui gr grquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef TBakkert het volgende:
Kom je terug van een nachtje kamperen, zie je dat er nieuwe transfers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |