abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:01:31 #1
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128774762
Hoi,

Korte samenvatting: 2e auto gekocht voor dagelijks vervoer, eerste auto moet de deur uit. polis van 1e auto overgezet naar 2e auto.

nu kan ik wegens een strafverleden geen nieuwe polis meer afsluiten voor mijn eerste auto (omdat ik de polis heb overgezet ipv opnieuw heb afgesloten naar m'n nieuwe auto heeft de verzekeraar geen strafverleden enz gecheckt) dus deze staat nu onverzekerd, weliswaar stil want staat te koop maar wel op de openbare weg. Ik weet dat er routinecontroles worden gedaan op verzekeringen dus het is een kwestie van tijd voor er een boete op de mat valt en die zijn echt niet mis. Ik kan m'n auto verzekeren bij Rialto maar wegens ontzettend hoge premie zit ik met het idee om, zolang de auto te koop en dus stilstaan, hem te verzekeren op andermans naam.

Mag dit? Let op: er word door niemand in de auto gereden.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_128775152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef MrKikker het volgende:
Hoi,

Korte samenvatting: 2e auto gekocht voor dagelijks vervoer, eerste auto moet de deur uit. polis van 1e auto overgezet naar 2e auto.

nu kan ik wegens een strafverleden geen nieuwe polis meer afsluiten voor mijn eerste auto (omdat ik de polis heb overgezet ipv opnieuw heb afgesloten naar m'n nieuwe auto heeft de verzekeraar geen strafverleden enz gecheckt) dus deze staat nu onverzekerd, weliswaar stil want staat te koop maar wel op de openbare weg. Ik weet dat er routinecontroles worden gedaan op verzekeringen dus het is een kwestie van tijd voor er een boete op de mat valt en die zijn echt niet mis. Ik kan m'n auto verzekeren bij Rialto maar wegens ontzettend hoge premie zit ik met het idee om, zolang de auto te koop en dus stilstaan, hem te verzekeren op andermans naam.

Nee.
Schors hem dan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128775179
Nee
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:08:31 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128775200
Auto op naam van een niet-partner
U kocht een auto en u wilt de autoverzekering op naam van een vriend of kennis zetten. Veel verzekeraars, onder wie OHRA, hebben hier moeite mee. Daarom sluit OHRA alleen een autoverzekering af op naam van de autobezitter, de partner, een ouder of een thuiswonend kind.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:10:21 #5
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128775289
hmm schorsen nog niet eens aan gedacht... nadeel is dat hij dan van de openbare weg af moet wat niet echt gaat lukken gezien de parkeerplaats hier openbaar is.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:11:08 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_128775329
Een auto die niet afgemeld is moet door de houder van het kentekenbewijs (of eventueel de partner daarvan in gemeenschap van goederen) worden verzekerd voor tenminste WA; een verzekering biedt slechts dekking in en voor zover het object van de verzekering ook aanwezig is. Het niet hebben van een verzekering voor een niet-geschorste auto op de Nederlandse weg is strafbaar als een misdrijf, ongeacht of de auto rijdt of niet en ongeacht of deze zich op de openbare weg bevindt of niet. De RDW controleert hierop, de belastingdienst ook en de politie ook.

Kortom, schorsen en van de openbare weg halen, of het kenteken van de auto overschrijven op een andere houder en die de auto laten verzekeren. In dat laatste geval is overigens het niet zo dat je dan alsnog de hoofdbestuurder mag zijn, anders is de auto niet verzekerd volgens de voorwaarden van vrijwel elke verzekeraar.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:12:56 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_128775402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef MrKikker het volgende:
hmm schorsen nog niet eens aan gedacht... nadeel is dat hij dan van de openbare weg af moet wat niet echt gaat lukken gezien de parkeerplaats hier openbaar is.
Wellicht kun je hem parkeren bij een onoverdekte caravanstalling (dit levert overigens verzekeringstechnisch doorgaans problemen op voor de exploitant/eigenaar van het perceel) of op een boerenerf. Of op je oprit of in je achtertuin, als je die hebt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:13:55 #8
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128775457
Okay duidelijk. Gezien de parkeerplaats waar hij nu staat vrij afgelegen/niet aan de openbare weg is gok ik de kans dat er ooit een politieauto voorbijkomt die de boel controleert in de periode dat hij te koop staat klein. Schorsen dus :)
- God
pi_128775600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef MrKikker het volgende:
Okay duidelijk. Gezien de parkeerplaats waar hij nu staat vrij afgelegen/niet aan de openbare weg is gok ik de kans dat er ooit een politieauto voorbijkomt die de boel controleert in de periode dat hij te koop staat klein. Schorsen dus :)
Totdat een van je buren gaat bellen dat er al een tijd een auto stil staat.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:17:10 #10
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128775634
Ken de buurt, is geen probleem.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:26:41 #11
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_128776154
Als je er niet in rijdt dan mag het de eigenaar hoeft niet dezelfde te zijn als de verzekerde. Maar als de eigenaar ook de regelmatige bestuurder word ben je verplicht dit aan te geven bij de verzekering. Meeste gemeentes hebben in de lokale regels staan dat je niet langer dan een bepaalde periode op 1 plek mag blijven staan. Als je hem schorst op de openbare weg ben je ook strafbaar, zou ik niet doen met een crimineel verleden.

Maar veel verzekeringen gaan al gelijk veel vragen stellen als de eigenaar en verzekeringshouder verschillend zijn.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:29:36 #12
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_128776290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef MrKikker het volgende:
Iets met billen gebrand, op de blaren zitten?

quote:
Kort-en-krachtig: nee, dat mag niet, dat heet 'fraude', en jij draait uiteindelijk op voor de eventuele boetes.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:31:19 #13
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128776363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef trigt013 het volgende:
Maar veel verzekeringen gaan al gelijk veel vragen stellen als de eigenaar en verzekeringshouder verschillend zijn.
Denk inderdaad niet dat ik er veel beter van word als ik "nee" invul bij "bent U de rechtmatige eigenaar".

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Iets met billen gebrand, op de blaren zitten?
Ik ben niet bereid m'n hele leven de lijden onder één domme actie. Erg politiek correct antwoord maar als je zelf in deze situatie zou zitten zou je hetzelfde hebben gevraagd.

Ik check nog even bij Rialto hoe en wat qua premie en anders schorsen.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:31:54 #14
34974 trigt013
pi_128776399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef MrKikker het volgende:

[..]

Denk inderdaad niet dat ik er veel beter van word als ik "nee" invul bij "bent U de rechtmatige eigenaar".

[..]

Ik ben niet bereid m'n hele leven de lijden onder één domme actie. Erg politiek correct antwoord maar als je zelf in deze situatie zou zitten zou je hetzelfde hebben gevraagd.

Wat heb je dan gedaan?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:34:02 #15
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128776528
in 2010 gepakt met drugs op een feest. ¤500 boete en een justitiële aantekening zoals dat heet.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:38:12 #16
34974 trigt013
pi_128776730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef MrKikker het volgende:
in 2010 gepakt met drugs op een feest. ¤500 boete en een justitiële aantekening zoals dat heet.
Maar er zit toch een verjaring aan die aantekening?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:39:56 #17
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128776805
20 jaar ofzo. Verzekeraars vragen 8 jaar in het verleden naar aanvaringen met justitie. Nog 5 jaar wachten dus :) Bij m'n premieaanvraag via Independer had ik "nee" bij strafverleden gezet en ik werd gebeld hoe het dan met die veroordeling in 2010 zat... met een lulsmoes eronderuit gekomen (ja, of niet, gezien geen enkele verzekeraar interesse had).
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:41:02 #18
34974 trigt013
pi_128776852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef MrKikker het volgende:
20 jaar. Verzekeraars vragen 8 jaar in het verleden naar aanvaringen met justitie. Nog 5 jaar wachten dus :)
Dat is te overzien toch? Kijk eens wat er gebeurd als je je auto overschrijft op iemand anders, hem laten verzekeren en jou als regelmatige bestuurder opgeeft?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:45:05 #19
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128777083
Gezien het feit dat de auto te koop staat en over hopelijk afzienbare tijd niet meer in bezit is, is dat wel een beetje veel moeite.. Punt is dat ik wil vermijden dat ik een boete voor onverzekerd voertuig op de mat krijg.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:12 #20
323439 HetKlusKonijn
pi_128777150
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Maar er zit toch een verjaring aan die aantekening?
Hangt o.a. af van je leeftijd op het begaan van de overtreding/'misdaad'. Hoe oud ben je, TS?
Maakt nogal uit of je veroordeeld was onder het jeugdstrafrecht of onder het volwassenen-strafrecht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef MrKikker het volgende:
Ik werk als sociaal-juridisch dienstverlener en je wil niet weten hoeveel mensen nog jáááren lang financieel moeten bloeden vanwege "één domme actie"... :{
Wat betreft het tweede gedeelte van je stelling: een keihard "Nee".

quote:
Lijkt me verstandig, inderdaad.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:23 #21
34974 trigt013
pi_128777161
5 jaar of na betaling boete bij lichte overtredingen
10 jaar of na voldoen straf in geval van zware overtredingen
20 jaar na lichte misdrijven (diefstal, belediging, mishandeling, valsheid in geschrifte, openlijke geweldpleging en het kweken van hennep)
30 jaar na zware misdrijven (feiten waarbij je meer dan 6 jaar gevangenisstraf kan krijgen)
80 jaar na zedendelicten
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:47:51 #22
34974 trigt013
pi_128777247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hangt o.a. af van je leeftijd op het begaan van de overtreding/'misdaad'. Hoe oud ben je, TS?
Maakt nogal uit of je veroordeeld was onder het jeugdstrafrecht of onder het volwassenen-strafrecht.

[..]

Ik werk als sociaal-juridisch dienstverlener en je wil niet weten hoeveel mensen nog jáááren lang financieel moeten bloeden vanwege "één domme actie"... :{
Wat betreft het tweede gedeelte van je stelling: een keihard "Nee".

[..]

Lijkt me verstandig, inderdaad.
Is er een verschil voor minderjarigen?

Nee, deze regels zijn eveneens van toepassing op minderjarigen. Wel is het zo dat gegevens van minderjarigen minder snel worden verstrekt aan andere instanties dan de rechterlijke macht. Bovendien kan er pas een strafblad worden gegeven voor strafbare feiten die zijn begaan nadat iemand 12 jaar geworden is. Ook een HALT afdoening komt niet op het strafblad.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:48:04 #23
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128777265
quote:

[..]

Ten tijde van de veroordeling 21, volwassenen strafrecht dus.

quote:

Snap ik, ben ik alsnog opzoek naar de meest effectieve manier om hiermee om te gaan.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:48:33 #24
34974 trigt013
pi_128777303
Makkelijkste en slimste: Stallen en schorsen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:49:54 #25
323439 HetKlusKonijn
pi_128777381
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef MrKikker het volgende:
Ten tijde van de veroordeling 21, volwassenen strafrecht dus.
Aj.

quote:
Snap ik, ben ik alsnog opzoek naar de meest effectieve manier om hiermee om te gaan.
Wat trigt013 zegt, inderdaad... zie geen gemakkelijkere 'oplossing' hier.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:50:52 #26
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128777441
Dan word het inderdaad schorsen en hopen op een snelle verkoop, weg probleem.
- God
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:53:21 #27
323439 HetKlusKonijn
pi_128777586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef MrKikker het volgende:
Dan word het inderdaad schorsen en hopen op een snelle verkoop, weg probleem.
Lijkt me inderdaad het beste idee. :Y
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:54:51 #28
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128777696
Top bedankt voor de info allen!
- God
pi_128787861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef trigt013 het volgende:
5 jaar of na betaling boete bij lichte overtredingen
10 jaar of na voldoen straf in geval van zware overtredingen
20 jaar na lichte misdrijven (diefstal, belediging, mishandeling, valsheid in geschrifte, openlijke geweldpleging en het kweken van hennep)
30 jaar na zware misdrijven (feiten waarbij je meer dan 6 jaar gevangenisstraf kan krijgen)
80 jaar na zedendelicten
Zo die lul de behanger die me recentelijk van de weg drukte en op mijn gezicht sloeg omdat ik naar zijn smaak niet snel genoeg aan de kant ging heeft dus zo meteen 8 20 jaar problemen met het verkrijgen van een verzekering...

hmm jammer gaat alleen om de verjaring. Maar goed nog steeds:

Heerlijk, gerechtigheid *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door FrankV34 op 10-07-2013 10:10:17 (verkeerd gelezen) ]
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:13:52 #30
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_128788037
Ik blijf het toch een beetje een raar verhaal vinden. Als ik nou in aanraking ben geweest met justitie dan wil zo´n verzekeraar uiteraard dat ik bij de betreffende vraag "ja" aanvink. Als ik dat dan eerlijk doe en ik vertel vervolgens gewoon wat er heeft plaatsgevonden dan lijkt me toch dat zo'n verzekeraar je wel accepteert.

Ik geef TS zelfs wel een goede kans om een verzekering in rechte af te dwingen aangezien hij zijn "straf" (boete) heeft uitgezeten.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_128789136
Iemand in je naaste omgeving die geen rijbewijs heeft? Dan zou je kunnen overwegen de auto tijdelijk op die persoon zijn naam te zetten. Er zijn namelijk wel verzekeraars te vinden die een auto verzekeren als je tijdelijk/nog geen rijbewijs hebt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:56:55 #32
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128802005
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

Ik geef TS zelfs wel een goede kans om een verzekering in rechte af te dwingen aangezien hij zijn "straf" (boete) heeft uitgezeten.
Al geprobeerd, alle verzekeraars onder Independer tot een maandelijkse premie van ¤60 (zijn er stuk of 6) hebben me afgewezen.
- God
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:29 #33
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_128803119
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik blijf het toch een beetje een raar verhaal vinden. Als ik nou in aanraking ben geweest met justitie dan wil zo´n verzekeraar uiteraard dat ik bij de betreffende vraag "ja" aanvink. Als ik dat dan eerlijk doe en ik vertel vervolgens gewoon wat er heeft plaatsgevonden dan lijkt me toch dat zo'n verzekeraar je wel accepteert.

Hij verzekert je wel tegen een of andere woekerpremie. Wel krom dat ze alles op een hoop gooien, je wordt altijd genaaid door de verzekeringsmaatschappijen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:29:15 #34
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_128809777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef MrKikker het volgende:
Een parkeerplaats is ook deel van de openbare weg, tenzij er een slagboom voor staat of het terrein op een andere manier niet vrij toegankelijk is voor verkeer. Het is hierbij niet relevant of het terrein van een particulier of van de overheid is.

Als het kenteken geschorst is, maar de auto zich desalniettemin op de openbare weg bevindt, dan maak je je als kentekenhouder nog steeds schuldig aan bovengenoemd misdrijf.

Zoals ik eerder al zei moet je dus stallen en dan schorsen; schorsen kan overigens ook weer niet voor een periode van minder dan 6 weken.
pi_128810229
Wat voor auto,leeftijd,en wat kost het?
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
pi_128812212
Auto schorsen zou ik niet doen. Weet je zeker dat je 'm niet verkocht krijgt. Hoe kan iemand anders even een proefritje maken? Ook wekt dit argwaan op bij potentiële kopers.

Heb je geen vrienden/ familie die de auto wel even op hun naam willen hebben staan?
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:18:36 #37
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128815398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef jroz het volgende:
Auto schorsen zou ik niet doen. Weet je zeker dat je 'm niet verkocht krijgt. Hoe kan iemand anders even een proefritje maken? Ook wekt dit argwaan op bij potentiële kopers.

Heb je geen vrienden/ familie die de auto wel even op hun naam willen hebben staan?
Is ook weer zo ja. Kan hem denk ik wel op een vriendin d'r naam laten zetten incl verzekering, ff vragen hoe en wat.

Gaat overigens over een Mazda 323F 1.8 GT (blokswap) uit '95.
- God
pi_128815579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef MrKikker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:56 schreef MrKikker het volgende:

[..]

Al geprobeerd, alle verzekeraars onder Independer tot een maandelijkse premie van ¤60 (zijn er stuk of 6) hebben me afgewezen.
Dat verbaast me eigenlijk. Een drugsdelict an sich heeft niets te maken met een autoverzekering afsluiten. Net als bijv. een mishandeling of overval.
Het begane delict is niet risicoverhogend voor een autoverzekeraar; dat kan je als argument gebruiken als je een verzekeraar opbelt voor acceptatie.
Ze kunnen het gooien op "moraliteit", dat ze je als persoon niet vertrouwen naar aanleiding van je geschiedenis. Vraag ze dat dan uit te leggen omdat je slechts veroordeelt bent voor dit feit en niet voor bijv. rijden onder de invloed van wat wel risicoverhogend is. Het wordt wel anders als je achternaam Holleeder is. Maar dat snap je denk ik wel.

Ik weet niet of het alsnog verzekeren een gepasseerd station is. Let wel, het RDW voert sinds vorig jaar heel veel controles uit in hun systeem om onverzekerde auto's te beboeten. End at kost in de eerste klap zo'n 380,- en gaat heel snel omhoog.
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:25:27 #39
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128815765
Het verder de discussie met de verzekeringsmaatschappijen/Independer niet doorgezet, wel een offerteaanvraag bij Rialto gedaan. Ga vanavond/morgenochtend even met vriendin in overleg of zij de boel op naam wil hebben zolang hij te koop staat. Die boete was me bekend inderdaad..
- God
pi_128816024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef MrKikker het volgende:
Het verder de discussie met de verzekeringsmaatschappijen/Independer niet doorgezet, wel een offerteaanvraag bij Rialto gedaan. Ga vanavond/morgenochtend even met vriendin in overleg of zij de boel op naam wil hebben zolang hij te koop staat. Die boete was me bekend inderdaad..
Maar je kan ook wel de discussie aangaan. Ik heb autoverzekeringen gedaan en een veroordeling kwam soms voor. No sweat, als het niet een risicoverhogend vergrijp was. Even uitleggen en het zou moeten lukken. Kijk maar wat je prettiger vindt.

Even een toevoeging - Het zou toch raar zijn als je vanwege dit feit NIETS meer zou kunnen verzekeren behalve bij Rialto. Inboedel, huis, reisverzekering, AVP. Terwijl die ook niets met een drugsdelict te maken hebben. Tenzij misschien, plantage :P

[ Bericht 16% gewijzigd door JoeDank op 10-07-2013 22:39:27 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:44:28 #41
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128816911
Haha het zou inderdaad raar zijn maar aan de andere kant kan het me niet meer verbazen, zoiets blijft je achtervolgen. Morgenochtend gaat een vriendin de auto op haar naam zetten + verzekeren, is dat iig 'geregeld'.
- God
pi_128817252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef MrKikker het volgende:
Haha het zou inderdaad raar zijn maar aan de andere kant kan het me niet meer verbazen, zoiets blijft je achtervolgen. Morgenochtend gaat een vriendin de auto op haar naam zetten + verzekeren, is dat iig 'geregeld'.
ok, ik hoopte je eigenlijk te helpen zodat het gevoel van "ik word achtervolgt door een veroordeling" weer wordt "dat je het zelf kan regelen". :7 Nee heb je en ja kan je krijgen .....
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:51:02 #43
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128817356
Eigenlijk zou ik dit inderdaad verder moeten doortrekken bij een bepaalde verzekeraar maar elke dag dat die auto langer zonder verzekering staat, is een dag dat die boete voor onverzekerd voertuig dichterbij komt. Zo'n discussie met een verzekeraar kan ik-weet-niet-hoelang duren..
- God
pi_128817958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef MrKikker het volgende:
Eigenlijk zou ik dit inderdaad verder moeten doortrekken bij een bepaalde verzekeraar maar elke dag dat die auto langer zonder verzekering staat, is een dag dat die boete voor onverzekerd voertuig dichterbij komt. Zo'n discussie met een verzekeraar kan ik-weet-niet-hoelang duren..
Dus direct zelf bellen morgen. Leg je situatie uit en ze kunnen direct antwoord geven voor die situatie, onder voorbehoud van onderzoek. Dat betekent dat ze je verhaal natrekken en als er dus niets anders naar bovenkomt is de polis gesloten vanaf het moment dat je belt. Ze controleren jouw verhaal dan in Fish (database), evt vragen ze je veroordeling op te sturen. Maar als ze dus akkoord gaan op basis van je verhaal is er dus niets aan de hand. Ik zie eigenlijk geen probleem.

Je kan ook even een PM sturen, kan ik je misschien helpen. Gratis ende voor niets, heb je morgen rond 9:00 antwoord.
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:11:41 #45
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128818561
Heb je gePMt
- God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')