quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Pastapipos het volgende:
Binnenkort deze waggie blazen
[ link | afbeelding ]
LBquote:
hoiquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Rozzje het volgende:
Dat voelde echt gewoon awkard en eng dat in het vrouwen sectie alles bekijken
ik zag het welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Rozzje het volgende:
Dat voelde echt gewoon awkard en eng dat in het vrouwen sectie alles bekijken
Met zo'n broek kan ik ook meteen de Wallen opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat vinden jullie dames?
ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met zo'n broek kan ik ook meteen de Wallen op
Waxed denimquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind die broek niet echt fantastischquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat vinden jullie dames?
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is gewoon een outfit voor een night out.. Zou niet slecht staan met nog accessoires etc volgens mijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vind die broek niet echt fantastisch
suppppquote:
Not much. Nog 3 heel drukke dagen werken maar dan lekker vakantiequote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not much. Nog 3 heel drukke dagen werken maar dan lekker vakantie
de avond dat soort schoenen aan? auuuquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is gewoon een outfit voor een night out.. Zou niet slecht staan met nog accessoires etc volgens mij
ik zou dat overdag dragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is gewoon een outfit voor een night out.. Zou niet slecht staan met nog accessoires etc volgens mij
Ja dat snap ik wel met hakken de hele dag lijkt me niet echt comfortabel..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik zou dat overdag dragenalleen ga ik dood op zulke hakken dus dan gewoon ballerina's ofzo
je hebt verder natuurlijk geen andere soorten naast sneakers en torenhoge hakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vrouwen die met uitgaan sneakers dragen![]()
Blijf dan gewoon thuis
Heeeeeeeeeeeeeuuuuquote:
Dat zeg ik weer ook niet maar goed ik snap je punt wel.. Alleen de meiden die dan afgerafelde sneakers gaan dragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt verder natuurlijk geen andere soorten naast sneakers en torenhoge hakken
Liever afgerafelde schoenen dan afgerafelde voeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat zeg ik weer ook niet maar goed ik snap je punt wel.. Alleen de meiden die dan afgerafelde sneakers gaan dragen![]()
teentjes om op te etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Liever afgerafelde schoenen dan afgerafelde voeten.
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Liever afgerafelde schoenen dan afgerafelde voeten.
heb toevallig net paar dagen geleden zo'n soort broek besteld bij asos, moet nog komen. en ik heb 500 van zulke blousjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel met hakken de hele dag lijkt me niet echt comfortabel..
Koop die outfit
Ja dat topje was echt heel basic.. Kon niks echt anders leuk vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb toevallig net paar dagen geleden zo'n soort broek besteld bij asos, moet nog komen. en ik heb 500 van zulke blousjes
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
OP
even op zoek naar mijn 1D adoratie topic
hoe kun je dan kiezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb toevallig net paar dagen geleden zo'n soort broek besteld bij asos, moet nog komen. en ik heb 500 van zulke blousjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |