Groepsverkrachting zoals gepland gaat gewoon door? Hoop niet dat AMDB ons door heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Als niemand stom gaat doen banjer ik wel even langs. 00.00?
Bunga Bunga party dit dat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Groepsverkrachting zoals gepland gaat gewoon door? Hoop niet dat AMDB ons door heeft
Moet je voor 't donker thuis zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Yes! Al zou een uur eerder van mij ook wel mogen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je voor 't donker thuis zijn?
Uurtje eerder is toch al 23??quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Wat? 23 uur is ook goed hoor, maakt mij dat uit.
Pussy!quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik 't toch over.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Pussy!
Nee hoorvind alles best, moet toch kijken hoe avond loopt, kan niet beloven dat ik kom. Misschien lig ik wel iemands tent te vossen
Ja, vast wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Pussy!
Nee hoorvind alles best, moet toch kijken hoe avond loopt, kan niet beloven dat ik kom. Misschien lig ik wel iemands tent te vossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierdoor heb ik er nu al geen zin meer in.quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef bulbjes het volgende:
Ja jongens wat wordt het nou. 23u of 00.00u? Misschien dat ik wel even incognito langswandel, wordt vast de desillusie van m'n leven: Fokkers irl
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:00 schreef bulbjes het volgende:
Ja jongens wat wordt het nou. 23u of 00.00u? Misschien dat ik wel even incognito langswandel.
Pics of ik kom niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik er nu al geen zin meer in.
Als jullie zo flauw gaan doen, meh. Teveel normale en toffe meets gehad om aan die onzin mee te doen eerlijk gezegd.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jullie zo flauw gaan doen, meh. Teveel normale en toffe meets gehad om aan die onzin mee te doen eerlijk gezegd.
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:17 schreef bulbjes het volgende:
[..]Nou heb ik het voor iedereen verpest
Zonder bordje geen meet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik er nu al geen zin meer in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |