GROTER DANquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wtf voor haar heb je dat je wax EN gel gebruikt?
Toch geen kort pittig kapsel
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik gebruik het merk Redken.. Je moet kijken welk kapsel je wilt en dan kijken of je een wax neemt met veel shine of juist niet.. Hetzelfde geldt voor de hold dat is hoe stevig je haar zit en of je het daarna nog kan veranderen kwa model
Haha dat doe ik ook nog weleens maar ik moet zeggen dat ik niet echt verschil merk :squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beetje van die spuitbus van je moeder lenen. Doe ik ook. Of gewoon, afhankelijk van je kapsel, je hand er nog eens doorheen halen, dan zit alles weer fl3xxx.
Gewoon kapster vragen. Leg uit wat je wil dat je met die wax kan, er zijn veel soorten. Ik heb Forming Cream van American Crew, werkt prima, vrij stevig spul.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon kapster vragen. Leg uit wat je wil dat je met die wax kan, er zijn veel soorten. Ik heb Forming Cream van American Crew, werkt prima, vrij stevig spul.
winst :squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzo
Gewoon tips vragen en dan daar kopen. Maar Forming Cream werkt sowieso heel goed, heb je lang of kort haar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar dan raden ze mij waarschijnlijk kaperswax van 30 euro aan ofzo
Ligt aan welk kapsel je wilt. Hoe meer shine hoe meer het op gel gaat lijken.. Ga gewoon voor een matte shine en sterke hold.. Kan je alles meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe weet ik bij wat voor kapsel welke ''shine'' hoort?
Even een spriet opgemoten, 5cm. Denk dat je dat onder kort kan beschouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon tips vragen en dan daar kopen. Maar Forming Cream werkt sowieso heel goed, heb je lang of kort haar?
Gewoon bij de kruidvat wat uit het schap trekken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ligt aan welk kapsel je wilt. Hoe meer shine hoe meer het op gel gaat lijken.. Ga gewoon voor een matte shine en sterke hold.. Kan je alles mee
Ik zou maar eerst naar een goeie kapper gaan en je kapsel laten zien zodat ze een idee hebben van hoe lang je het wilt etc.. En nadat je wat wax in je haar hebt vragen naar de producten die ze hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon bij de kruidvat wat uit het schap trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |