Ohquote:
Tik hem aan. Nou ja, ik heb de mijne morgen weer terug of zo en het is maar een anoniemequote:
Moet nog reizen vanuit damsco vanavondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tik hem aan. Nou ja, ik heb de mijne morgen weer terug of zo en het is maar een anonieme.
Wat interesseert jou dat nou weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
want zo lijk ik wel een klein beetje pauper enzo buiten de stoners
Daar is mono voorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja af en toe is het wel fijn om serieus genomen te worden enzo
Wat stoned er eerst dan? Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
Drommel heeft nog steeds niet gemerkt dat vlak na z'n lapohunt ik gewoon schaamteloos z'n TT heb aangepast
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat stoned er eerst dan? Ik dacht hetzelfde
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 @ 17:59 door LompeHork:
Topictitel: "[ONZ STONERS!] #307 - I got 99 problems but my squat ain't one" -> "[ONZ STONERS!] #307 - I got 99 problems and my squat is one"
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef Olment het volgende:
Hier komen ze ook met het argument "Maar jij hebt werk, dus jij kan dat kopen"
Boefjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
Drommel heeft nog steeds niet gemerkt dat vlak na z'n lapohunt ik gewoon schaamteloos z'n TT heb aangepast
Jawel, kijk naar de timestamp dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ook nog maar 4 keer gepost waarvan die de eerste 2 keer sowieso nog niet aangepast was
quote:
Ik kan op FOK! toch niks beginnen, volgens mij is er maar 1 admin die me niet haatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Laten we Hork door het leger afzetten
Valt wel mee toch dit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens niet zo liegen, ik heb daar zo'n hekel aan
Je geeft linkjes naar ranzige schijt en poep sites,
sletten x 100 kankerx1000, pure baggerx ontelbaar.
Als je zo hersendood bent om van de eerste keer een ban niks te leren dan ben je eik te stom voor internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |