precies, google maar eens Miranda Kerr, dat is perfectie! lovehandles zijn fadsig, en de mannen hier zeggen alleen dat ze die leuk vinden omdat ze cool en lief willen overkomen op vrouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:59 schreef britneycheers het volgende:
Onterechte klacht. Ik moet in size 0,1,2 en3 kunnen passen voor een mooie designerjurk. De mode wereld houd niet zo van maatje 40maatje 32/34 is perfect.
Dat was mijn kringspier...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso vrouwen.. Mannen kunnen ook een kutje hebben.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso vrouwen.. Mannen kunnen ook een kutje hebben.
Sinds wanneer heb jij een vrouwenicon?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef Knevelt het volgende:
Lovehandles waarbij je wel nog de strakheid voelt van haar huid.
Sinds ik lovehandles heb.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vrouwenicon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Oeps, verkeerde topic.![]()
En ze mag best wat bil hebben van mij. Iets om vast te houdenquote:
En de buik als kussen gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ze mag best wat bil hebben van mij. Iets om vast te houden
Inderdaadquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zacht buikje is oke, zo lang het maar niet paar lagen zijn.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Het is weer zomer hoor. De mannelijke fokkers moeten voor zichzelf goedpraten dat een dik wijf mooi is, aangezien dat het enige is wat ze kunnen krijgen. De vrouwelijke fokkers praten dik zijn goed omdat ze dan niet aan hun eigen lichaam hoeven te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |