Ah, een domme man die niet snapt dat als de vrouw genot heeft hij ook veel meer genot heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
alsof sex voor het genot van de vrouw is
Nog best lastig aangezien je bij de google zoekterm bikini alleen maar sluit op slanke dinnetjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meestal gaan die samen. Maar doe eens een voorbeeld?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
alsof sex voor het genot van de vrouw is
nou ik heb wel heel wat meer wijven dan jou geneukt hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, een domme man die niet snapt dat als de vrouw genot heeft hij ook veel meer genot heeft.
Jongen, haar broekje is gewoon iets te strak om de heupen. Dit hoort niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nog best lastig aangezien je bij de google zoekterm bikini alleen maar sluit op slanke dinnetjes.
Ik bedoel meer dit werk. Komt in de buurt:
[ http://img20.imageshack.us/img20/4773/bikini2s.jpg (copy/paste deze link) ]
Geneukt wel ja, ik mis namelijk een onderdeel die essentieel is voor neukenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nou ik heb wel heel wat meer wijven dan jou geneukt hoor
meissie meissie meissie, houd er maar over op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Geneukt wel ja, ik mis namelijk een onderdeel die essentieel is voor neuken
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jongen, haar broekje is gewoon iets te strak om de heupen. Dit hoort niet.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
meissie meissie meissie, houd er maar over op.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ook beetje te strak, maar we begrijpen wat je bedoelt
Ziet er gewoon goed uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jij weet niks van bikini's blijkbaar. Ik ontken niet dat het een lekker wijf is, overigens.
Vol maar toch strak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ook beetje te strak, maar we begrijpen wat je bedoelt
Ik koester trouwens een voorliefde voor de wat ouderwetse bikini's. De high waisted varianten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jij weet niks van bikini's blijkbaar. Ik ontken niet dat het een lekker wijf is, overigens.
volgensmij neem jij KLB iets te serieusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1. Een nogal arrogante en makkelijke aanname, zeker omdat je zeer biased bent.
2. Gleufdieren.Respectloos jegens vrouwen is een teken van een typisch seksueel-gefrustreerde Fok!ker, je hebt dus geen fatsoenlijk referentiekader voor je aanname wat je klacht dus sowieso al onterecht maakt.
3. Je kunt haar goed vastgrijpen bij haar haar. Drogreden dus.
4.Moet zijn, inb4: TS is een vieze fag met z'n homoschoentjes.
Stop ik eens wat meer moeite in een comment, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
volgensmij neem jij KLB iets te serieus
Ach jij krijgt nog een reactie ik maak wel eens een reactie van enkele alinea's waar echt over nagedacht is en die flinke toegevoegde waar heeft, waar dan door niemand op wordt gereageerd :Squote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stop ik eens wat meer moeite in een comment, is het weer niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |