wtfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, kon nog eerder gaan ook, was wel een heerlijk middagje
Er is dus een oude (hoogstwaarschijnlijke pedofiele) man die veel te veel ons toilet gebruikt en af en toe terroriseert. Wij hem daar al eerder op aangesproken, maar het gaat door.
Kortgezegd: Pedofiele oude man heeft een permaban van ons toilet![]()
Haha geweldigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is dus een oude (hoogstwaarschijnlijke pedofiele) man die veel te veel ons toilet gebruikt en af en toe terroriseert. Wij hem daar al eerder op aangesproken, maar het gaat door.
hihi spermabanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wtf ik ben kleiner als jij hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Langer als jouklopt niks van. Ik ben juist langer.
Kleiner als jou dus. Do it right, fggt.
Hij vraagt regelmatig 15-jarige vulploegers of ze even naast hem komen zitten als ie koffie drinkt. En dat is op 2 meter van het speelscherm voor de kleine kinderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wtf
neemt ie ook kinderen naar binne?
godver waarom moest ik daarom lachenquote:
Omdat het zwerty isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godver waarom moest ik daarom lachen
haha geilquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vraagt regelmatig 15-jarige vulploegers of ze even naast hem komen zitten als ie koffie drinkt. En dat is op 2 meter van het speelscherm voor de kleine kinderen
hoelang ben jijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken
minimaal 40 uur in de week jeweettogg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |