Toto69, wij hebben een nieuwe prooi. Over :"e:Op dinsdag 9 juli 2013 17:23 schreef SGYENZO het volgende:
App me :$ mijn nummer is
0638736588.
Zie je snel ;$xxx
Zo erg nou ook weer niet hoor, ik was er gewoon wat mee aan het prutsen. Ik zocht een oplossing voor het probleem dat ik nu heb. En dat is dat mijn huidige situatie heel erg verouderd is en nodig vernieuwd moet worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij zo'n nerd was
:& Zal ik je appen :"e:Op dinsdag 9 juli 2013 17:23 schreef SGYENZO het volgende:
App me :$ mijn nummer is
0638736588.
Zie je snel ;$xxx
Hallo zonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:23 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind me lekker
Ik ben een lekker ding
Ik ben zo heet
pupyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto69, wij hebben een nieuwe prooi. Over :&
Hallo pisstraalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje ik straal waar ik ook ben
Nerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo erg nou ook weer niet hoor, ik was er gewoon wat mee aan het prutsen. Ik zocht een oplossing voor het probleem dat ik nu heb. En dat is dat mijn huidige situatie heel erg verouderd is en nodig vernieuwd moet worden.
Maar ik denk dat ik het ga oplossen met een Raspberry Pi die als webserver en NAS enzo gaat draien. Externe hdd eraan en klaar.
Het gaat mij nu om een zo laag mogelijk stroomverbruik en dat gaat die ESXi server met z'n quadcore processor en 8GB geheugen en 3 harde schijven niet halen.
Stop maar..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
Hoe win je een discussie patat VS. friet?Het is gvd patat maar iemand is dat niet met me eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |