Sky is toch wel wat anders dan qmusic, qmusic richt zich toch wel meer op muziek dat bij jongeren populair is, Sky draait de top40-muziek die de meeste 40-jarige moeders ook nog wel kunnen waarderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sky past in het rijtje bij 538 etc. samen met qmusic e.d. (qua. genre..)

Same thing.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sky is toch wel wat anders dan qmusic, qmusic richt zich toch wel meer op muziek dat bij jongeren populair is, Sky draait de top40-muziek die de meeste 40-jarige moeders ook nog wel kunnen waarderen
 )
 )

q is toch kut? bij stage stond dat aan ik hoorde 10x p dag hetzelfde nummerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sky is toch wel wat anders dan qmusic, qmusic richt zich toch wel meer op muziek dat bij jongeren populair is, Sky draait de top40-muziek die de meeste 40-jarige moeders ook nog wel kunnen waarderen

Ik vind qmusic ook niet echt geweldig neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
q is toch kut? bij stage stond dat aan ik hoorde 10x p dag hetzelfde nummer

jij sport toch nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik haat het als je kicksen moet schoonmaken lekker het vieze modder eraf pulken.. Soms blijft het zitten en dan gaat het stinken

en radio zwerty?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:36 schreef zwerty het volgende:
SkyRadio draait altijd dezelfde liedjes
Standaard Michael Bublé - It's a beautiful day en George Michael.

Ja volgens mij klikken ze gewoon op een random knop die uit een maximaal aantal dezelfde liedjes een playlist selecteertquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:36 schreef zwerty het volgende:
SkyRadio draait altijd dezelfde liedjes
Standaard Michael Bublé - It's a beautiful day en George Michael.

okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik voetbal soms door de week maar niet bij een club ofzo meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |