Nee, dat doen ze bij iedereen, alleen las ik Tonio van Van der Heijden en merkte wel dat mensen tegenwoordig vrij snel te horen krijgen, joh, het is nu hopeloos. Stekker d'r uit dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij werd niet beademd.
Ik ga mee met de pneumonietheorie, maar dat roep ik al een jaar.
Oh en ik zag weer de woorden "extreem lange reanimatie" voorkomen, dat dat alleen is gedaan omdat het een prins was. Het zou die mensen die dat denken goed doen iets meer over reanimaties te lezen.
Nee, daar kan ik me niet in vinden. Het onderste wordt doorgaans uit de kan gehaald. En dan nog is het aan de familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze bij iedereen, alleen las ik Tonio van Van der Heijden en merkte wel dat mensen tegenwoordig vrij snel te horen krijgen, joh, het is nu hopeloos. Stekker d'r uit dus.
Bedankt, namens de nabestaanden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Schurkenstaat het volgende:
Triest.
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met de verwerking hiervan.
Nou zeg, beetje arrogant?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik zag weer de woorden "extreem lange reanimatie" voorkomen, dat dat alleen is gedaan omdat het een prins was. Het zou die mensen die dat denken goed doen iets meer over reanimaties te lezen.
Een pneumonie of een andere complicatie kun je niet voorspellen. Je kunt wel afspreken dat je het niet meer behandeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Dan doe je het niet als moeder en broer in het buitenland zijn.
Nou ja, heb je dat boek gelezen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik me niet in vinden. Het onderste wordt doorgaans uit de kan gehaald. En dan nog is het aan de familie.
En die van Bea?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Ma ja, stekker is hier natuurlijk figuurlijk en een metafoor voor enige vorm van euthanasie. Als hier al sprake van is dan zal niemand, buiten Mabel, Beatrix, Alexander (en Maxima) en wat vertrouwelingen daarvan op de hoogte zijn geweest. Dus dat prins "weetikveel" zijn huwelijk heeft aangekondigd zegt in mij optiek niets. Het enige is de vakantie is van Alex en Max, maar dat kan natuurlijk ook zijn om alle schijn weg te nemen.
We zullen het nooit weten.
Klopt stekker is hier idd in het taalspel dat we spelen een overdrachtelijke betekenis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Ma ja, stekker is hier natuurlijk figuurlijk en een metafoor voor enige vorm van euthanasie. Als hier al sprake van is dan zal niemand, buiten Mabel, Beatrix, Alexander (en Maxima) en wat vertrouwelingen daarvan op de hoogte zijn geweest. Dus dat prins "weetikveel" zijn huwelijk heeft aangekondigd zegt in mij optiek niets. Het enige is de vakantie is van Alex en Max, maar dat kan natuurlijk ook zijn om alle schijn weg te nemen.
We zullen het nooit weten.
En dan gaat de familie vrolijk op vakantie denk je, ah joh, het is maar een onbehandelde longontsteking, ik hoef geen afscheid te nemen van m'n zoon?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef June. het volgende:
[..]
Een pneumonie of een andere complicatie kun je niet voorspellen. Je kunt wel afspreken dat je het niet meer behandeld.
Er moet van mij niets, hij is naar Nederland gehaald, Mabel was gisteren jarig. Accepteer dat het ook euthanasie geweest kan zijn. Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En die van Bea?
Waarom moet het zo nodig gepland zijn? Accepteer gewoon dat het ongepland is. Dat kan gebeuren.
Nee, maar mensen willen het wel weten, wordt ooit wel een keer bekend, denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het gaat je sowieso geen reet aan waaraan hij exact dood is gegaan
Wat een taal, maar aan de gevolgen van een lawine misschien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het gaat je sowieso geen reet aan waaraan hij exact dood is gegaan
Het kan, het boeit mij niet zo heel veel, de man is overleden en ik heb medelijden met z'n familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Er moet van mij niets, hij is naar Nederland gehaald, Mabel was gisteren jarig. Accepteer dat het ook euthanasie geweest kan zijn. Dat kan gebeuren.
Ik ook, vooral ook met zijn moeder, maar als het hoe, wanneer en waarom ons niet zou boeien dat was dit niet topic 42quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het kan, het boeit mij niet zo heel veel, de man is overleden en ik heb medelijden met z'n familie.
Het hoeft dan ook al niet opgetreden te zijn voor hun vakantie, kan ook tijdens de vakantie gebeuren. De ene pneumonie is de andere niet. En misschien is het wel totaal iets anders, misschien speelde een infectie al langer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan gaat de familie vrolijk op vakantie denk je, ah joh, het is maar een onbehandelde longontsteking, ik hoef geen afscheid te nemen van m'n zoon?
Dat bedoel ik helemaal niet arrogant, dat bedoel ik oprecht. Ik doel ook niet alleen maar op jouw reactie. Gereanimeerd moeten worden is geen doodvonnis, ook al komt het verdomd dichtbij, en Friso had omstandigheden die een gunstige afloop mogelijk maakten. Zoals zijn arts zei: de reanimatie was lang, misschien te lang, maar ik keek niet op van de duur. Heeft geen jota met afkomst of geld te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou zeg, beetje arrogant?
Ik hoop serieus dat ze dat bij mij nooit zullen doen. Iemand anders schreef iets over een neef en dat rijke mensen zo lang in leven gehouden worden.
En jij weet dat Friso dat, net als zoveel mensen, niet allang had vastgelegd ...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:35 schreef June. het volgende:
Euthanasie is het in elk geval niet, want daar moet de patiënt toestemming voor geven en dat kan dus niet.
Wat zou de toegevoegde waarde van heimelijkheid zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:37 schreef Jian het volgende:
En jij weet dat Friso dat, net als zoveel mensen, niet allang had vastgelegd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |