Wiens facebook en welke foto's?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef phony1234 het volgende:
zit net op facebook de foto's te bekijken dat max en wimlex thuis zijn. ik vind ze niet echt verdrietig eruit zien als ik het zo mag zeggen. zie zelfs wimlex lachend op 1 van die foto's. Je hoeft natuurlijk niet te huilen als je dat niet wilt maar lachen? Nee, dat heb ik de eerste paar dagen niet gedaan na het overlijden van mijn moeder.
maar ieder verwerkt natuurlijk op zijn eigen manier zijn/haar verdriet
nee niet een zuur lachje. de mevrouw die voor hem staat met die tassen is echt breeduit aan het lachenquote:
Ik weet niet waar jij een lachje ziet, hij laat iemand de deur uit, ten eerste is de foto niet heel scherp, ten tweede kan het net zo goed zijn dat hij iets zegt waardoor het lijkt alsof hij glimlacht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef phony1234 het volgende:
zit net op facebook de foto's te bekijken dat max en wimlex thuis zijn. ik vind ze niet echt verdrietig eruit zien als ik het zo mag zeggen. zie zelfs wimlex lachend op 1 van die foto's. Je hoeft natuurlijk niet te huilen als je dat niet wilt maar lachen? Nee, dat heb ik de eerste paar dagen niet gedaan na het overlijden van mijn moeder.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef phony1234 het volgende:
Want dan heb je als nabestaande heel wat te lachen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef phony1234 het volgende:
[..]
dat zijn dood misschien toch niet zo plotseling was als dat ze willen doen geloven
Blijkbaar dat-ie elke fractie van een seconde van de hele dag met een bedrukt gezicht moet zitten. want als-ie dat niet doet vinden sommigen hem meteen niet oprecht, en denken dat het ze niets doet.quote:
dat zeg ik niet. maar dan ben je misschien wel wat "relaxter". en dat ze dan "opgelucht" zijn voor friso dat het nu toch voorbij is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Want dan heb je als nabestaande heel wat te lachen natuurlijk.
Phony is gewoon pissig dat Friso volgens Oostenrijkse regels gereanimeerd is, zoals ze daar hanteren bij een lawine-ongeluk, en dat dat compleet anders is dan bij zijn moeder, die en niet onder een lawine bedolven was, en geen prinses was, en vooral het laatste zou ongelijkheid bij de behandeling teweeg brengen, dusdanig ongelijk dat er bij Friso nog wat regels genegeerd zouden zijn.quote:
dat maak jij ervan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef bfx het volgende:
[..]
Blijkbaar dat-ie elke fractie van een seconde van de hele dag met een bedrukt gezicht moet zitten. want als-ie dat niet doet vinden sommigen hem meteen niet oprecht, en denken dat het ze niets doet.
Geniepig in je vuistje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Want dan heb je als nabestaande heel wat te lachen natuurlijk.
En dan zeker een ijsje na.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet duidelijk dat in één van die tassen van die mevrouw afhaal-Chinees zit en dat de Koning wel zin heeft een vorkje te prikken.
ten eerste ben ik geen hij maar een zij. en ik ben niet pissig. wat een aannames zeg, bah. en dat er meer gedaan is voor friso dan voor een burger is wel duidelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Phony is gewoon pissig dat Friso volgens Oostenrijkse regels gereanimeerd is, zoals ze daar hanteren bij een lawine-ongeluk, en dat dat compleet anders is dan bij zijn moeder, die en niet onder een lawine bedolven was, en geen prinses was, en vooral het laatste zou ongelijkheid bij de behandeling te weeg brengen, dusdanig ongelijk dat er bij Friso nog wat regels genegeerd zouden zijn.
Aannames zijn je niet vreemd, aan je posts te zien....quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef phony1234 het volgende:
[..]
ten eerste ben ik geen hij maar een zij. en ik ben niet pissig. wat een aannames zeg, bah. en dat er meer gedaan is voor friso dan voor een burger is wel duidelijk.
Dat....quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Die mensen hebben een dierbare verloren en men zit er met een telelens bovenop om te kijken of er wel genoeg en oprecht verdriet is?
Eng he? Niets om jaloers op te zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Die mensen hebben een dierbare verloren en men zit er met een telelens bovenop om te kijken of er wel genoeg en oprecht verdriet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |