quote:Mijn favoriet: Ibrahim Sorry Ben. Ik zie al voor me hoe dat bij de burgerlijke stand moet zijn gegaan: “Hoe wilt u uw kind noemen?” – “Ibrahim, sorry, Ben!”
Zijn er ook wel eens dagen dat je niet gebeld wordt? Pffquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd sta ik bovenaan de mensen die we bellen om te werken lijst ofzo_
Nee, daarom:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn er ook wel eens dagen dat je niet gebeld wordt? Pff
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke godganse dag bellen is wel effectief, want op gegeven moment wil je geen nee meer zeggen_
Gelukkig maarquote:60.Tsjakkalotte (2001, dochter van Emile Ratelband)
quote:Ratelband liet het kind daarom inschrijven als Ninette Corita Emily Chanal, maar noemt haar Beau Aimée.
Kijk gewoon wat jou wel en niet goed uitkomt. Extra werken is ook extra geld en als je op dat moment toch niks anders/beters gepland hebt, kun je net zo goed werken toch? Niet altijd, but you get the pointquote:
Vlg mij gaan ze gewoon de lijst af en kijken ze wie opneemt....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik werk al best veel, dus ik snap niet waarom ze mij dan steeds moeten hebben. Mag ik ook een keer naar huis om mn was te doen of naar het nieuwe huis van mn zus om te helpen die ik nog niet eens heb kunnen zien?_
Als het niet uitkomt, gewoon niet doen. En dan af en toe ja zeggen als het wel kan om de goede vrede te bewarenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik werk al best veel, dus ik snap niet waarom ze mij dan steeds moeten hebben. Mag ik ook een keer naar huis om mn was te doen of naar het nieuwe huis van mn zus om te helpen die ik nog niet eens heb kunnen zien?_
Dat klopt, maar ik kan toch niet elke keer nee zeggen en niet opnemen... Aan de andere kant heb ik mezelf ermee als ik wel ja zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij gaan ze gewoon de lijst af en kijken ze wie opneemt....
Dat kan dan ook wel, maar neit als ik al 6 dagen achter elkaar gewerkt heb en deze week maar 2 dagen vrij heb die los van elkaar staan en dingen gepland hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kijk gewoon wat jou wel en niet goed uitkomt. Extra werken is ook extra geld en als je op dat moment toch niks anders/beters gepland hebt, kun je net zo goed werken toch? Niet altijd, but you get the point
Die lijst van lang en moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
dit blijft mijn favoriet:
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Waar debbie van den broek de keuze voor de naam van haar zoon gaat zitten verdedigen. Pipp-Djo
"kinderen pesten elkaar toch wel"
Dan zou ik ook niet extra gaan nee, op een gegeven moment houdt het ff opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik kan toch niet elke keer nee zeggen en niet opnemen... Aan de andere kant heb ik mezelf ermee als ik wel ja zeg
[..]
Dat kan dan ook wel, maar neit als ik al 6 dagen achter elkaar gewerkt heb en deze week maar 2 dagen vrij heb die los van elkaar staan en dingen gepland heb
Dat je 15 jaar nodig hebt om je eigen naam goed te leren schrijven en spellenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Divainchéliënne
................................![]()
![]()
![]()
Toen ik nog weekenden werkte in het bejaardenhuis werd ik heel vaak gebeld op vrijdagavond of zaterdagavond door mijn Marokkaanse collega of ik de volgende ochtend niet voor hem kon werken want hij was op een feestje en het was zo gezellig en hij had geen zin om naar huis te gaan. En dan belde hij om 23 uur op of zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik word alleen in uiterste nood gebeld omdat ik zo duur ben en het is pas dinsdag en toch heb ik al vijf uur meer gewerkt dan gepland.
Kun je zeggen dat je vernoemd bent naar een lied van Amyquote:
Wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik nog weekenden werkte in het bejaardenhuis werd ik heel vaak gebeld op vrijdagavond of zaterdagavond door mijn Marokkaanse collega of ik de volgende ochtend niet voor hem kon werken want hij was op een feestje en het was zo gezellig en hij had geen zin om naar huis te gaan. En dan belde hij om 23 uur op of zo![]()
Vorige keer had ik een gemiste oproep om 9u toen ik pas om 5u thuis was van werk. Thank god voor die slaapstandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik nog weekenden werkte in het bejaardenhuis werd ik heel vaak gebeld op vrijdagavond of zaterdagavond door mijn Marokkaanse collega of ik de volgende ochtend niet voor hem kon werken want hij was op een feestje en het was zo gezellig en hij had geen zin om naar huis te gaan. En dan belde hij om 23 uur op of zo![]()
En Scipio?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat natuurlijk om Poekelien, maar de advertentie daaronder is ook wel een beetje wtf. Maxje-Saar? Laren, Wassenaar, Amsterdam Zuid
Heb je kids die poekeliene en otteliene heten ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat natuurlijk om Poekelien, maar de advertentie daaronder is ook wel een beetje wtf. Maxje-Saar? Laren, Wassenaar, Amsterdam Zuid
how about....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
goffer wat slechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zovelen foute namen op 1 paginaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
zeg dat welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Al spannen Kim en Kanye momenteel wel de kroon qua kansloosheid
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat wel
voor t volgende kint ook sneu
Naja, 't kan East en South worden nogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat wel
voor t volgende kint ook sneu
ze hadden in interview gezegd dat de volgende east zou wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, 't kan East en South worden nog
nou heb je als larve van Kim en Kanye soberso al geen eerlijke kans natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:34 schreef milka82 het volgende:
Idd, wat een triestigheid die Kim en Kanye.... Dat meiske blijft haar hele leven een lachertje, HOE heet je?! Hahahahahah
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou heb je als larve van Kim en Kanye soberso al geen eerlijke kans natuurlijk
Poekie, zo noemde ik mijn kat vroeger. En mijn moeder vond dat vreselijk, en zo heette dat beest ook helemaal niet, dus ik zei het vooral heel vaak om haar te pestenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Poekelien is wel zielig...leuk voor een kat ofzo![]()
Een keer bij Sow you think you can dance, twee belgische meisje waarvan er 1 pommelien heette...klinkt schattig al zou ik mn kind nooit zo noemen
En mijn Essie lakjes zijn al binnen via Ebayhad ze nog lang niet verwacht, als ik dat had geweten had ik even gewacht met nagels lakken vanmorgen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef milka82 het volgende:
Maar hč, wij zijn onze eigen Ikea begonnen.....![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30030538/ ( hier mist wel het streepje achterover)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29896362/
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:52 schreef milka82 het volgende:
Dat van die pleebril wisten we niet eens trouwens, het is dat ik van mijn broertje op de ochtend van Nano's geboorte een appje kreeg met een foto van die pleebril met de woorden' poep er nog maar zo' n mooie uit'.
Mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
"Ja ik kijk nu mee met je online werkplek"
"ah ok; ja ik heb op mijn 2de scherm hier internet open staan; zie je dat?"
"Nee; ik zie alleen je online omgeving en wat daar op staat"
"Ja maar als ik die nu zo versleep voor de online werkplek"
"Nee.... Dat is nog steeds lokaal; dat kan ik niet zien"
"Pfff moeilijk systeem hoor..."
"Als je de site opent in de online omgeving kan ik het wel gewoon zien"
"Ja nou.. dan doe ik dat maar zeker....."Je kan ook gewoon niet bellen hoor
![]()
Alicia Keys heeft daarop gereageerd dat ze haar kind "Car" gaat noemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Al spannen Kim en Kanye momenteel wel de kroon qua kansloosheid
Niettttquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft daarop gereageerd dat ze haar kind "Car" gaat noemen
Had ze ergens op Twitter gezegd. Nou ja, ze had eerder gezegd dat het vergelijkbaar zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft daarop gereageerd dat ze haar kind "Car" gaat noemen
east west?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, 't kan East en South worden nog
En dan Middle als Middle-name einz!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
east west?
Is dat niet gewoon middle dan?
klopt, maar we hebben het wel over Kim kardashian hierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
east west?
Is dat niet gewoon middle dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief matige sexdatesites. Dus ik heb hem nu op gay gezet, kijken of 'ie erachter komt.
HOE?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, een of andere onverlaat heeft het voor elkaar gekregen om een van mijn troepemailadressen in gebruik te nemen. What are this.
Ja, ik ben nu in dat specifieke account aan het kijken. En wachtwoord veranderd enzo.quote:
Ermahgerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het "mooie" is nog dat 'ie ook gekocht heeft op dat adres, dus ik weet precies wie het is en waar 'ie woont.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
ERMAHGERD IK KAN GOOGLECHATTEN MET VRIENDJES VAN 'M
Ermagerdquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even een meetlatje langs mezelf gehouden, lengte zou bij mij tot bijna aan de knie zijn.
Redelijk perfect![]()
GODVER DEBS
Ik heb geen jurk nodig ik heb geen jurk nodig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag gedaan.
AAAAAH ERMAHGERD EPISCH PAKKET NAILMAIL (denk ik)
Als 'ie goed past en ik 'm leuk vind welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen jurk nodig ik heb geen jurk nodig.
Hoewel ik nog steeds die Lindy bob kan verkopen
DEEEBBBSSS, LINDY BOB KOPEN?
We hebben een meet nodigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als 'ie goed past en ik 'm leuk vind wel.
Niet fijn! Hopelijk ben je snel thuisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bleeeeeeeh
Waarom dacht ik dat ik vandaag wel kon sportenDe eigenlijke leraar was er niet en de vervanger deed totaal wat anders, geen rekening houdend met de warmte maar vooral 'kom op niet stilstaan altijd blijven bewegen'. Werd compleet licht in m'n hoofd van die oefeningen en ben nu keimisselijk. En om het compleet te maken zit ik in de trein met zo'n fijn Surinaams gezin in de buurt met jank kinderen en luid pratende ouders
De jankers zijn de trein uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet fijn! Hopelijk ben je snel thuis
Uiteraard heb ik elf uur na deze mail nog steeds geennn reactiequote:Beste Hi klantenservice,
Ik begrijp dat het soms niet mogelijk is om binnen de aangegeven 24 uur te reageren, geen probleem. Maar we zijn inmiddels al bijna 100 uur verder - Weet er iemand antwoord op mijn vraag? Of een gouden tip zodat ik zelf mijn rekeningnummer kan wijzigen?
Alvast bedankt,
Skjoe
Dat is best kansloosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik elf uur na deze mail nog steeds geennn reactie
ZOMG yayquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik elf uur na deze mail nog steeds geennn reactie
Huuuuuuquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:14 schreef Molo het volgende:
Groep vrienden heeft gisteren een bbq gehad met zijn allen, ik kon niet en vond dat jammer.
Krijg ik net van meerdere berichtjes dat ze ziek zijn en voedselvergiftiging hebben![]()
![]()
Blij dat ik niet kon gisteren![]()
![]()
Oei! Ben maar blij dan ja...quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:14 schreef Molo het volgende:
Groep vrienden heeft gisteren een bbq gehad met zijn allen, ik kon niet en vond dat jammer.
Krijg ik net van meerdere berichtjes dat ze ziek zijn en voedselvergiftiging hebben![]()
![]()
![]()
Zo, nou, idd zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:14 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb nu al zin in mijn lunch van straks
Lekker afbakbroodje bij me en ham, beetje kaas, komkommer, tomaat en ei voor erop![]()
En dan nog kiwi gold en aardbeien voor tussendoor
Beterschap!quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:58 schreef Incantrix het volgende:
Fu.. Ziek..ik heb haast nooit koorts en als ik het dan heb is het heul niet zo hoog maar voel ik me alsof ik 40 graden heb ofzo
[..]
Zo, nou, idd zeg
Ik heb hem ingepakt in vershoudfolie en ik lunch om 12 uur al, vorige keren dat ik dat gedaan had ging dat wel goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
maar afbak blijft toch niet lekker?
Mijn grijze volkorenbrood is eindelijk op, hosanna, vandaag weer gewoon waldkorn![]()
Beterschap trix!
Beterschap Trix!quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:58 schreef Incantrix het volgende:
Fu.. Ziek..ik heb haast nooit koorts en als ik het dan heb is het heul niet zo hoog maar voel ik me alsof ik 40 graden heb ofzo
[..]
Zo, nou, idd zeg
omg lekker danquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, ik wil koffie pakken, zie dat de onderhoudskar er aan komt dus ik ren snel naar voren en terwijl ik mijn koffiecode intik steekt die kut dr sleutel in de machine en trekt m open!
"Is even onderhoud hoor"
Beetje sympathie zou niet misstaan, ook als vakantiehulp
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, ik wil koffie pakken, zie dat de onderhoudskar er aan komt dus ik ren snel naar voren en terwijl ik mijn koffiecode intik steekt die kut dr sleutel in de machine en trekt m open!
"Is even onderhoud hoor"
Beetje sympathie zou niet misstaan, ook als vakantiehulp
ik zeg, weggooien. Doe het nu, dat lucht opquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:24 schreef Incantrix het volgende:
Thnx chicks
Ik denk dat ik het kapotgaan van mijn tas maar beschouw als een boodschap van de kosmos dat ik echt wel een nieuwe tas moet falenik heb er nog 8 op zolder liggen, maar die zijn allemaal kapot of bijna kapot
Nieuwe tasquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:24 schreef Incantrix het volgende:
Thnx chicks
Ik denk dat ik het kapotgaan van mijn tas maar beschouw als een boodschap van de kosmos dat ik echt wel een nieuwe tas moet falenik heb er nog 8 op zolder liggen, maar die zijn allemaal kapot of bijna kapot
En dat! Eruit met die zooi!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg, weggooien. Doe het nu, dat lucht op
33= dubbele espressoquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:25 schreef Incantrix het volgende:
Wat voor nr 33?
En bij ons begint het koffie-automaten-onderhoudsteam pas om 10 oid
Dat drink ik ook altijdquote:
Des te beter voel je je daarnaquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik raak altijd gehecht aan achterlijke dingen, maar ik ga het doen idd, zat ik net over na te denken. Tijd om eens een doos ballast te lozen
Meks T Justice postte vannacht op zijn facebook dat zijn poep niet wegspoelde tot twee keer toe.quote:
Die zijn dcht vies gewoonquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik stel een meet voor: http://www.groupon.nl/lp/(...)CRM_1_0_0_191&a=2394.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik stel een meet voor: http://www.groupon.nl/lp/(...)CRM_1_0_0_191&a=2394.
mensen die espresso en cappuccino niet snappenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Mac heb je van die mensen die een espresso bestellen, je dan gaar aankijken als je met zo'n klein bekertje komt aanwandelen en dan mag je de bestelling veranderen want ze bedoelden toch iets anders_
Ermahgerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de Mac heb je van die mensen die een espresso bestellen, je dan gaar aankijken als je met zo'n klein bekertje komt aanwandelen en dan mag je de bestelling veranderen want ze bedoelden toch iets anders_
Die hebben we nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ermahgerden dan een latte machiatto willen of wat
?
Ik snap t niet harharharquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Op het werk zeg ik dan: doe maar een dubbele espresso. Okay een dubbele exprezzo?
Dat laatste zegt mijn collega dan. Exprezzoquote:
ik vraag nu maar gewoon om een 33 om mezelf die irritatie te besparenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Op het werk zeg ik dan: doe maar een dubbele espresso. Okay een dubbele exprezzo?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit geleerd dat cappuccino in Italië bij het ontbijt hoort en espresso bij het diner, ik drink derhalve ook nooit meer cappuccino 's avonds omdat ik dat stom vind.
Ik dronk soberso al nauwelijks cappuccino trouwens, want melkx
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]wil je een cappucino vraagt men na het eten. En dan zegt Skjoe NEE DAS STOM
.
Klopt. En een espresso na een diner valt ook veel beter vind ik. Baas besteld dan altijd een cappucino, ik een dubbele espresso, maar dan zetten ze het altijd verkeerd om neerquote:
Holy crap wat ben ik blij dat ik die gemist hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meks T Justice postte vannacht op zijn facebook dat zijn poep niet wegspoelde tot twee keer toe.
Ik las het vanmorgen en mijn hele ochtend was aan gort
Purcies!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Des te beter voel je je daarna. En dan kun je echt met recht zeggen dat je een nieuwe mag
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
En uiteraard ging ik even de post opzoeken....![]()
![]()
Ja dat ook... pas op voo je dochters ofzo... gaat ie er op zitten dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap wat ben ik blij dat ik die gemist hebLas enkel zijn post van zweden
klopt, wijven drinken altijd cappuccino. Als ik bier bestel en bb iets anders, zetten ze het bier ook altijd voor bb neer. Mannen drinken altijd bier namelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt. En een espresso na een diner valt ook veel beter vind ik. Baas besteld dan altijd een cappucino, ik een dubbele espresso, maar dan zetten ze het altijd verkeerd om neer
Dan zou ik soberso oppassen iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ja dat ook... pas op voo je dochters ofzo... gaat ie er op zitten dan?
Jup herkenningquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, wijven drinken altijd cappuccino. Als ik bier bestel en bb iets anders, zetten ze het bier ook altijd voor bb neer. Mannen drinken altijd bier namelijk
Ja, ik ken 'm al heel lang hoor, al before he became famous in rock&roll country, maar dit zijn dingen die ik van niemand hoef te weten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan zou ik soberso oppassen iddKilled by bearded dutch guy
Idd zoiets hoeft niemand te wetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ken 'm al heel lang hoor, al before he became famous in rock&roll country, maar dit zijn dingen die ik van niemand hoef te weten.
Tevens had ik ergens gehoopt dat ie onderhand iets met z'n leven had gedaan, maar helaas.
jupquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd zoiets hoeft niemand te weten![]()
Mja hij is nu volop bezig met afvallen (maagband) en op zich zie je het al goed (alhoewel hij nog steeds 7xl heeft...). En verder lees ik eik dat ie wat plaatjes draait/mixt en that's it. Dus ik vermoed dat er verder weinig gebeurd in zijn wereld behalve derby afvallen en plaatjes draaien
Lijkt mij een lastig saai leven tbh
Wehkamp zo'n 4 jaar geleden gekochtquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup
Ah well.
Waar is jouw jurk van!
Als je het vaak genoeg drinkt; went het welquote:
Alles went op den duur: klappen krijgen, chronische pijn, een negerlul in je anus. Wil niet zeggen dat het fijn isquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg drinkt; went het welMaar ik vind onze koffie idd nog steeds niet echt lekker... Tbh heb ik zelfs eerder een voorkeur voor mijn eigen Senseo thuis dan de koffie hier op het werk
Verrekten Lindy!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo in de spiegel kijkt en plots beseft dat je vergeten bent mascara op te doen
Jupquote:
Dat doe ik ook somsquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEnige voordeel is dat ik van mezelf uit al donkere wimper heb; dus het 'valt' wel mee... maar eik is het geen gezicht
Zulks een goeden actie was datquote:
Je draagt er meestal een strakke riem omheen hequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zulks een goeden actie was dat.
Mag ik een ontzettende luxeklacht doen trouwens? M'n taille is zelfs smaller dan de XS indicatie van een Lindy Bop dress. Maar met een goeie BH zijn de boobies een S qua maat. Buh.
YOU SO SKINNYquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik een ontzettende luxeklacht doen trouwens? M'n taille is zelfs smaller dan de XS indicatie van een Lindy Bop dress. Maar met een goeie BH zijn de boobies een S qua maat. Buh.
Ja dus boobieruimte is belangrijker dan taille. En eventueel kan oma 'm innemen. Maar stomme verhoudingen somsquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je draagt er meestal een strakke riem omheen he
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh ik voel me zo craptastic. Combinatie te weinig drinken en kut slapen zorgt voor fake kater?
Ja, heb ik ook, niemand heeft een perfecte prt-a-porter maatquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dus boobieruimte is belangrijker dan taille. En eventueel kan oma 'm innemen. Maar stomme verhoudingen soms.
I know, maar ik vind t 'nep' omdat geen drank. Ik heb dit ook vaak als ik alleen te weinig slaapquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Kater wordt juist veroorzaakt door vochtgebrek.
Niet?! Dat dacht ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, niemand heeft een perfecte prt-a-porter maat
Proberen kan tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet?! Dat dacht ik.
Ik heb op de een of andere manier op de Lindy Bop site een Audrey jurk voor wholesale prijs in m'n mandje gekregen. Kan ik die gewoon bestellen
?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE HEEFT MIJN STANDAARD PI AANGEPAST. Is ie al de hele tijd zo?
nee dan heb je ff mis geklikt, geen zweet spaceje!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE HEEFT MIJN STANDAARD PI AANGEPAST. Is ie al de hele tijd zo?
Ik paste destijds precies in een XS volgens mij. Maar die gaat voor jou dus waarschijnlijk te klein zijn bij de boobs?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan dus wel.. als ik kijk naar de maattabel op de eigen site, dan is een XS 32", terwijl ik omgerekend op 33,4" kom. En ik weet niet groot de armsgaten zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik paste destijds precies in een XS volgens mij. Maar die gaat voor jou dus waarschijnlijk te klein zijn bij de boobs?
Armsgaten heb ik niks bijzonders aan gemerkt, dus denk dat die gewoon groot genoeg zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan dus wel.. als ik kijk naar de maattabel op de eigen site, dan is een XS 32", terwijl ik omgerekend op 33,4" kom. En ik weet niet groot de armsgaten zijn?
Hmm, dan moet een XS misschien toch ook wel lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Armsgaten heb ik niks bijzonders aan gemerkt, dus denk dat die gewoon groot genoeg zijn
Ik had bij topvintage de matentabel aangehouden dacht ik. En toen zat ik qua boobs precies op de ruimte die zij omschreven als XS. En volgens mij qua taille ook
Maar ben wel een paar kilo aangekomen en pas hem nog steeds, dus heel nauw luistert het ook niet.
30 euro is geen geldquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dan moet een XS misschien toch ook wel lukken. Bestel nu iig een S, is maar 30 euro dus val er geen enorme buil aan als 'ie niet super zit.
Is goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
30 euro is geen geld
Zal ik nog even wachten tot je hem binnen hebt voor het geval hij toch te groot is en je de mijne wilt proberen? Als de S dan wel goed zit gooi ik de mijne op marktplaats
Issie ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed. Want vond de kleur van die van jou ook erg mooi!
Ermahgerd, we hebben dezelfde tetomvang.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik pas in een L ffs, spul stretcht ook wat mee
En mijn tetomvang is 109
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Woohoo, eindelijk een toffe jurk besteld. Deze kleur trouwens:
[ afbeelding ]
Dat is ook echt een schatje ja! Maar veul te kort bij mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Issie ook![]()
Het is gewoon echt het model wat niet werkt bij mijn lijf.
Ik heb de vogeltjesjurk niet gefaald, maar hij zit nog wel in mijn gedachte.
Die vind ik ook echt mooi
Ik ben veel korter dan jij, ik heb geen goed excuusquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook echt een schatje ja! Maar veul te kort bij mij.
Wauwquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Woohoo, eindelijk een toffe jurk besteld. Deze kleur trouwens:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben veel korter dan jij, ik heb geen goed excuus
Dan heb jij meer ribben!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd, we hebben dezelfde tetomvang.
ERMAHGERD zwaai je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Misschien straks even naar de Beautycompany...
Met of zonder ultra mega maximizer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Debs, jij hebt dan een tettenomvang van 85cm?
Ik heb namelijk 84cm en ik pas de xs ook gewoon..
(Wat erg handig is om op te merken als je al op bestellen gedrukt hebt)
Normale bhquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met of zonder ultra mega maximizer?
Jup. gemeten over maximizer heen he. Ik heb alleen vaak dat bij mijn oksels dingen snijden, dus ben daar een beetje bang voor met een XS. Mijn bovenarmen zijn in verhouding namelijk weer net wat "steviger"quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Debs, jij hebt dan een tettenomvang van 85cm?
Ik heb namelijk 84cm en ik pas de xs ook gewoon..
(Wat erg handig is om op te merken als je al op bestellen gedrukt hebt)
geen ideequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, ik heb een size 8, dat is gewone S zeker?
Nope, XS. 10 is S bij topvintage. Maar er wat variatie tussen hun maattabel en die van Lindy Bop zelf.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, ik heb een size 8, dat is gewone S zeker?
Ermagerd Debs heeft kleinere boobs dan ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. gemeten over maximizer heen he. Ik heb alleen vaak dat bij mijn oksels dingen snijden, dus ben daar een beetje bang voor met een XS. Mijn bovenarmen zijn in verhouding namelijk weer net wat "steviger".
doe eens een foto dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou nog wel een maatje kleiner kunnen hebben maar dan passen mijn tetten er niet meer in,
Ik vind die grijze ook zo mooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie op de site van Lindy Bop dat ze de Bella ook in blauw, lichtblauw, rood en zwart hebben![]()
Lichtblauw ja![]()
Ik heb hem bij de Engelse site besteld omdat topvintage toen was uitverkocht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, XS. 10 is S bij topvintage. Maar er wat variatie tussen hun maattabel en die van Lindy Bop zelf.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Debs heeft kleinere boobs dan ik![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm. Thuis ff kijken welke engelse maat ik nu heb
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]. M'n ene maximizer zit niet mooi meer omdat m'n tieten gekrompen zijn
. Baas op dieet en ik dus automagisch ook een beetje, ik val metene DAAR af
quote:
Sgoed hoor! Kan gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Debs, zullen we dan 2 augustus pakken?
Vind t wel lullig maar ik wil gewoon erg graag naar de R&R meeting
die zit toch prima?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, de leuke kraag is niet zo goed te zien. Het is deze: http://www.zalando.nl/ben(...)w-4be21h006-503.html
Ja op zich wel, alleen zit de riem dus bijna twee keer om me heen. Maar zag dat ze een lus hebben overgeslagen dus kan de riem gewoon op de rug vast maken.quote:
Vermoeiend is dat ja!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega's die morgen op vakantie gaan en totaal geen motivatie meer hebbenZit constant te zuchten en de vloeken en te mopperen. Alles is te veel gevraagd
Ik word er bijna zelf depri van![]()
Snap ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en toffe jurk Debsik kom ook in de verleiding
ERMAHGERDquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm. Thuis ff kijken welke engelse maat ik nu heb
Heb je die vogeltjesjurk gezien die Debs gisteren plaatste?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD![]()
Ik wil em niet...gmrpfl
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je die vogeltjesjurk gezien die Debs gisteren plaatste?
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik! En zovelen kleurtjes
. Had er bijna 2 besteld
/
Fotoquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil m'n nieuwe docs aan maar ik weet niet of t eruit ziet met die maxi rok
Heb ik (nog) niet, maar il wel graag een petticoatquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Doe je daar nou ook een petticoat onder?
Tealquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Welke kleur had jij ook weer schaar? Van die lindy bop dress?![]()
![]()
Ja ik heb dees dus in dat roze en die zit echt bril-jantquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD![]()
Ik wil em niet...gmrpfl
O jaquote:
I know 11!! I know the picquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb dees dus in dat roze en die zit echt bril-jant
Haha als Priem 'm direct wil kopen moet je het gewoon doen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn eerste gedachte is "ermagerd jurk verkopen en dan zelf andere jurk falen einz dit dat alles"
Dat moet ik toch echt eens afleren
Ja maar dat mag ik dus niet doen van mezelf, ik heb heul geen jurk nodig!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha als Priem 'm direct wil kopen moet je het gewoon doen hoor. Dan kun je de vogeltjes jurk halen
.
Sinds wanneer moet je jurken nodig hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ik dus niet doen van mezelf, ik heb heul geen jurk nodig!.
Dus ik blijf gewoon geduldig tralalalalalala
Sinds ik een ipad wel nodig hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je jurken nodig hebben
Neuhquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha als Priem 'm direct wil kopen moet je het gewoon doen hoor. Dan kun je de vogeltjes jurk halen
.
Ja hoi ik zit momenteel met hetzelfdequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil vooral die paar kilo kwijt zodat m'n broeken weer goed zitten.
Alweer of nog steeds? Jij had toch rond januari alles alweer op peil gekregen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoi ik zit momenteel met hetzelfdeEn ik ging me vanmorgen toch maar even wegen.. Tegen beter weten in
Heb al iets anders aan gedaanquote:
Wat, donker? Keizonnig hier!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb al iets anders aan gedaanen ben al thuis weg harhar. Ben wel blij dat ik een legging heb gepakt aan de lucht te zien
En ik heb geen jas bijquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hoosbui hier
t regent echt debiel hard meeeh
pas wel op idd want mijn collega had ook blaasjes op handen vanwege de rubberige/leren achterkant van zijn blackberryquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme ik heb opeens allemaal blaasjes op m'n vingers op rare plekken. Straks ben ik allergisch voor m'n tas
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas wel op idd want mijn collega had ook blaasjes op handen vanwege de rubberige/leren achterkant van zijn blackberry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |