ja, en een grote tuinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Steven ook charteren ooit.
is je wietplantage weggg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, groot genoeg wel op zich.
Ohhhhh ja sorry foutje! !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee was bij één van de buren. Moest wel lachen though!
Boemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Even de verhouding mannen-vrouwen in dit topic verbeteren.
Daarom kwam ik ook posten.quote:
Heb je je nu nog ingeschreven?quote:
Je weet gelukkig dat ik het niet meenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al bang dat deze opmerking in de 'lucht' hing
Bijna vergetenquote:
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekochtquote:
En dan reactie krijgen als we beide weg zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna vergetenGelijk doen want morgen vergeet ik het echt
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
Als het maar wel onder je knietjes komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sowieso doe ik steeds mijn best om vrouwelijk over te komen. Onlangs een kek rokje gekocht
pics in DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En dan reactie krijgen als we beide weg zijn
Onder, ja?quote:
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Je wilt toch niet dat er mannen om je gaan vechten??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het meest komisch zijn jaNou ja alles behalve eigenlijk want het zag er goed uit
[..]
Onder, ja?
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |