Het is zielig zoals je het zegt. Er is niks mis met alleen te zijn op je verjaardag, maar feesten met je fantasievrienden? OMGquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer zielig?
Ik heb niet echt fantasie vrienden, maar ja het is maar een verjaardag is niet zo dat ik heel de dag moet feesten ofzo.
Wat is dat M&actu(te ? Is dat een betere ' ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb m´n hele verjaardag in bed gelegen. I really, really don´t give a fuck.
Moet je geen taart eten met je familie ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer zielig?
Ik heb niet echt fantasie vrienden, maar ja het is maar een verjaardag is niet zo dat ik heel de dag moet feesten ofzo.
Je bent gewoon jaloers op al mijn fantasie matties!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is zielig zoals je het zegt. Er is niks mis met alleen te zijn op je verjaardag, maar feesten met je fantasievrienden? OMG.
Nee, ben geen dikkertje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Moet je geen taart eten met je familie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
ga jij langs danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Moet je geen taart eten met je familie ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ben geen dikkertje!Op je verjaardag mag je zoveel eten als je wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ben geen dikkertje!Jawel, dat ben je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar maar ik wil niet dik worden, dus ik wil niet veel eten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
Op je verjaardag mag je zoveel eten als je wil
heb je dat echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben al beetje bruin eindelijk
Maar nu valt mijn vitiligo meer op :/
Hoe kom je daar ineens bij? Ik heb vandaag alleen nog maar ei en watermeloen op!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef hezdunnah het volgende:
spatie je krijgt veel te veel suiker binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij? Ik heb vandaag alleen nog maar ei en watermeloen op!je eet toch veel chocola enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |