SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
hmmm, die steentjes vind ik dan weer niet mooi, zonder steentjes zou het beter zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijven de tofste schoenen die er zijn.
Alcoholistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Ach ja, ik zit nu wel in ieder geval al aan het bier, het is immers vakantie
Nee, studentquote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, mannen met een schoenenfetisj.Dat is nog kanslozer dan mensen die geile op dikke vrouwen die op mini pony's rondrijden.
Er zit er ook één in het hakken topic op FOK!. Walgelijk gewoon.
Fetish is het niet hoor, maar vind het gewoon mooi om vrouwen op hoge hakken te zien lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, mannen met een schoenenfetisj.Dat is nog kanslozer dan mensen die geile op dikke vrouwen die op mini pony's rondrijden.
Er zit er ook één in het hakken topic op FOK!. Walgelijk gewoon.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, wel?en scheren, moet dat ook?
[ afbeelding ]
Zijn zat mannen die dat geil vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, wel?en scheren, moet dat ook?
[ afbeelding ]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.quote:
hahahaha proestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.Bah.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Voeten zijn echt het meest walgelijke aan mensen. Zelfs "mooie" voeten zijn nog steeds lelijk. Maar mensen die gewoon in slippers lopen terwijl ze een kalknagel hebben of een kleine teen die dikker is dan de grote.Bah.
En toen heb je haar gemept?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb eens op hoge hakken gelopen, 12cm geloof ik whehehe
Schoen was veels te klein. Mijn ex-vrouw had maatje 41, ik 43, dus toen ik haar vroeg weer hoge hakken aan te doen zei ze, loop er zelf maar eens op
Nee, ik heb er op gelopen en het ging me verbazingwekkend goed af volgens haarquote:
Dudequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik heb er op gelopen en het ging me verbazingwekkend goed af volgens haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |