Heb ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
sorry maar ik ga alleen lenen als je t écht nodig hebt
wietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ik ookAlleen het is een beetje prive
DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ik ookAlleen het is een beetje prive
Huh nee dat is het serieus nietquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh nee dat is het serieus niet
Zo nodig heb ik wiet ook weer niet dat het niet 1 dag kan wachten
Gewoon bij 1 - 2 merken blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:34 schreef Trollscience het volgende:
shaggie in mn bek elke dag een andere merk
Er is een hoop eenvoudig via Google te vinden of door contact op te nemen met een bond. Dat is het eenvoudigste advies denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet echt een goeie band met die werknemer, maar ik zal hem erop wijzen
Maar wat houd afkopen dan in? Krijgt hij dan nog steeds maandelijks betaald ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Er is een hoop eenvoudig via Google te vinden of door contact op te nemen met een bond. Dat is het eenvoudigste advies denk ik.5 jaar dienstverband kan nog wel eens een leuk zakcentje opleveren. Geen enorme vetpot, maar wel een leuk zakcentje.
Zeker, die gedachte ontspringt mij ook zeker drie keer per uurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik wil overigens nakend in bed spoonen.
Lijkt mij een logische wens.
vuile matennaaiers zijn hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
eergisteren 2 sixpacks gekocht voordat ik ging werken, keurig betaald-sticker erop geplakt en de tas aan de kapstok gehangen. kom ik thuis met die tas, zie ik dat er een halve liter amstel bij zit, die heeft 1 van mijn collega's dus gewoon erbij gedaan![]()
en nu kijk ik op mijn rooster, zie ik dat ik de hele week niet ingeroosterd ben. dus t kan best dat ik gewoon keihard erbij genaaid ben door mn teamleider en dat ik vanavond hoor dat ik niet meer hoef te komen.
in ieder geval koop ik straks voordat ik ga werken een halve liter bij een andere supermarkt en vertel dit verhaal meteen aan mn teamleider en zeg dat ik hem mee terug heb genomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
vuile matennaaiers zijn hetwas bij ons ook vaak, mocht een van de teamleiders hem niet of zoiets en ze gaan met zn allen je eruut werken. Waarschuwingen uit delen voor traag werken, kutklusjes geven, en ook dit war jij zegt. Schandalig is het
Tja, kan ook zijn dat hij het er in gedaan heeft en je gewoon keihard wil naaien. Gebeurde bij ons geregeld...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
in ieder geval koop ik straks voordat ik ga werken een halve liter bij een andere supermarkt en vertel dit verhaal meteen aan mn teamleider en zeg dat ik hem mee terug heb genomen.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
Oke stiekem zit ik mezelf te bezatten zodat ik straks met meer zelfvertrouwen mijn ex kan bellen
Is dat niet het sneuste wat je ooit gehoord hebt?
Ohquote:
Daarom neem ik het dus "mee terug" en vraag recht in zn gezicht of hij er iets van weet. Aan zijn reactie zie ik wel of hij het heeft gedaan, ik voel het aan als mensen liegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, kan ook zijn dat hij het er in gedaan heeft en je gewoon keihard wil naaien. Gebeurde bij ons geregeld...
Dit is heel normaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
Oke stiekem zit ik mezelf te bezatten zodat ik straks met meer zelfvertrouwen mijn ex kan bellen
Nee, je krijgt eenmalig een bedrag om akkoord te gaan met het beeindigen van het contract. Zonder afkoopsom is het beeindigen van het contract namelijk helemaal niet in het belang van de werknemer en een contract is een overeenkomst waar zowel werkgever als werknemer aan gebonden zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar wat houd afkopen dan in? Krijgt hij dan nog steeds maandelijks betaald ofzo?
Vaak gehad dat ik zat was en dan impulsief exen ging bellen, ook niet per se een goed ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
True. Als je weet wie het gedaan heeft, slaan we ze in elkaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Daarom neem ik het dus "mee terug" en vraag recht in zn gezicht of hij er iets van weet. Aan zijn reactie zie ik wel of hij het heeft gedaan, ik voel het aan als mensen liegen.
404quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Te gruwelijk. En dat is maar goed ook voor snowies tere zieltje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Te gruwelijk. En dat is maar goed ook voor snowies tere zieltje.
Dat is die train simulator 2013 toch?quote:
Why not? We zijn toch allemaal begeleide zolderautisten die wachten tot het leven iets te bieden heeft?quote:
Mijn leven begint binnenkortquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Why not? We zijn toch allemaal begeleide zolderautisten die wachten tot het leven iets te bieden heeft?
Waarom dan?quote:
Wat? Wanneer?quote:
Ga nou dingen uitzoeken.. Maar ben van plan rond September te gaan.quote:
Godver, hoopte dat iemand die spelfout niet zag.quote:
quote:
Met Australie gaat het wel heel goed op dit moment, goeie keuzequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ga nou dingen uitzoeken.. Maar ben van plan rond September te gaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Godver, hoopte dat iemand die spelfout niet zag.
quote:
kloptquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Met Australie gaat het wel heel goed op dit moment, goeie keuze
Permanent? Er is een FOK!ker in BB die ook is verhuisd. Die wil je vast wel wat dingen vertellen als je daar behoefte aan hebtquote:
In ieder geval voor een jaar nou.. Zien daarna wel verderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Permanent? Er is een FOK!ker in BB die ook is verhuisd. Die wil je vast wel wat dingen vertellen als je daar behoefte aan hebt
Koop een nieuwe pc, pauper.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb trouwens wel overal errors tegenwoordig. Mn pc komt uit 2007/2008
Denk dat ik Windows even opnieuw moet installeren
gA NUET MIJN POST EDITENquote:
gast doe is normaal johquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
aUTOFELLATIO BEZWEETTE STIERENKLOTEN
Of gewoon meer salaris eisen als ze je willen laten doorwerkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Studeur het volgende:
Hej ik lees in de arbeidsvoorwaarden dat de appie me niet mag verplichten om na 22:00 door te werken. Ga dus lekker om 10 uur naar huis vanavond als er weer zoveel overwerk is.
Dezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of gewoon meer salaris eisen als ze je willen laten doorwerken![]()
Zwart op wit laten zetten.
HALLON WAT VBEN JIJ LIEF MAN ECHT LEUK PERSOON HAHAquote:
Zie PIquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe, Viro'tje toch, wat een nare woorden voor zulke lieve mensen hier
quote:
Eerder gekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HALLON WAT VBEN JIJ LIEF MAN ECHT LEUK PERSOON HAHA
Die test is ook het jaar 0quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn pc scoort nog een 5,9/8 op de windows prestatie-index
Zesjesmentaliteitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zaten bij mij ook altijd mensen die dat soort dingen deden, maar dan krijg je dat je teamleiders je oncollegiaal en je gaan proberen buiten te werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Studeur het volgende:
Hej ik lees in de arbeidsvoorwaarden dat de appie me niet mag verplichten om na 22:00 door te werken. Ga dus lekker om 10 uur naar huis vanavond als er weer zoveel overwerk is.
Serieus vas? serieus zo ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht die 8 had ik niet eens gezien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht die 8 had ik niet eens gezien
quote:
Best wel, ik had met mijn vorige pc (7jaar oud) alles op 7,0.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor een 6 jaar oude pc is een 5,9 niet slecht toch?
Ja maar die koste ook 3000 euroquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Best wel, ik had met mijn vorige pc (7jaar oud) alles op 7,0.
BB = Bodybuildingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
In ieder geval voor een jaar nou.. Zien daarna wel verder
BB?
Flikker eens op man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
hha aah ik ben fucking dopfdwjeeeeeeeeeknelj t6yuhhjkhsu io k
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
hha aah ik ben fucking dopfdwjeeeeeeeeeknelj t6yuhhjkhsu io k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |