Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ik snap dat hele stoned (of überhaupt onder invloed) FOK!en niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Dimens het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk te snel voor de mensen die op dit moment stoned zijn.
Wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch en ik gaan wel dutch. Vind ik een goede deal.
Double dutch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch en ik gaan wel dutch. Vind ik een goede deal.
Kan wel leuk zijn. Ik heb het vaak genoeg gedaan. Maar tegenwoordig doe ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dat hele stoned (of überhaupt onder invloed) FOK!en niet zo eigenlijk.
Bruine haren, blauwe ogen, haarstyle is onwillekeurig soms messy soms achterover, erhh... tja veel in de zon gezeten dus een beetje bruin maar niet echt... en... tja, natuurlijk heb ik een grote penor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beschrijf je uiterlijk eens dan jij jonge stoner
Wat moet je morgen dan doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef Snowbells het volgende:
Over 6 uur opstaan maar ik ben niet moe. Dus doorhalen
Bruin haar en bruin tintjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bruine haren, blauwe ogen, haarstyle is onwillekeurig soms messy soms achterover, erhh... tja veel in de zon gezeten dus een beetje bruin maar niet echt... en... tja, natuurlijk heb ik een grote penor.
Dat wordt mijn autobiografie op e-darling.
Ik kaap snowie wel van dimens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan ben je wel vijfde wiel tenzij je chick meegaat.
Baas, ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
Ohja en ik ben 1.7nogwat ik geloof 1.76~1.78
quote:
quote:
Ik doe dat wel.quote:
Bruin haar, nu best wel langquote:
En waarom woon je zo ver weg?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bruin haar, nu best wel langmet slag. Blauw grijze ogen, ben een ekte white girl maar ik lig nu hele dagen in de zon om bruin te worden.
Ben 1.60![]()
Geen zwerver zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wonen
Niet bij de Mac WiFi pakken en mensen helpen met parkeren om geld te schooien en daarvan wiet kopen
Wat was de oude?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rate haar nieuwe pic in vergelijking met haar oude. Ik zeg 8/10
Die oude was kutquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rate haar nieuwe pic in vergelijking met haar oude. Ik zeg 8/10
quote:
Ik heb ooit eens alle FOK!kers die ik nog nooit had gezien, verwijderd van Facebook. Mja, ik doe ook bijna niets meer met Facebook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik je niet meer op fb heb (?)
Denk al, ik zie nooit updates van dimensje
Beschrijf die eens?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja godver die heb ik niet op mijn pc staan hoor
Was je achternaam vergeten maar je stond nog in de lijstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens alle FOK!kers die ik nog nooit had gezien, verwijderd van Facebook. Mja, ik doe ook bijna niets meer met Facebook.
Haten op Leien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij gaat in Leiden wonen.
Met zijn chick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanquote:
Ik haat er niet op, maar wel om de motieven waarom hij daar gaat wonen.quote:
Obvious natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
KanMoet ik nog even uitzoeken waar het beste is.
Wat is zijn motivatie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, maar wel om de motieven waarom hij daar gaat wonen.
[..]
Obvious natuurlijk.
Amsterdam en rotterdamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
KanMoet ik nog even uitzoeken waar het beste is.
Zijn vriendin dus.quote:
Amsterdam en Rotterdam zijn veel betere steden om te wonen dan Utrecht imo, heb je gewoon meer dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Amsterdam en rotterdam. Utrecht is ook wel leuk maar echt tyfus duur
Wou ik serieus net zeggen (dat van Utrecht). Kom gewoon in mijn huis wonen over 2 jaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Amsterdam en rotterdam. Utrecht is ook wel leuk maar echt tyfus duur
Ach ja, moet kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn vriendin dus.
Zij gaat bij een studentenvereniging en daar studeren terwijl hij in Rotterdam studeert.
Wil ik wel een kat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wou ik serieus net zeggen (dat van Utrecht). Kom gewoon in mijn huis wonen over 2 jaar![]()
Too soon?
quote:
Ik ga hier niet heel het verhaal neer plempen, maar nee moet niet kunnen. Binnenkort wel helpen klussen tho. Mijn Leidenontmaagding.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef Dimens het volgende:
Een teefje dat jaloers wordt als ik een vrouw mee naar huis neem. Zo eentje als die hier: http://forum.fok.nl/topic/1954552/5/30#128607368
Gewoon weg gaan als het je niet bevalt toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en ik wil vader zijn als ik er emotioneel en financieel aan toe ben. Want kinderen van jezelfKinderen van andere mensen
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon weg gaan als het je niet bevalt toch.
Jij mag ook wel mijn jaloerse bitch zijn. Maar dan wil ik je wel drie keer per dag uitlaten en zaterdags naar het bos toe gaan voor een wandeling.quote:
Als blijkt dat je niet klaar was voor kinderen. En bij een nieuwe (Thaise van het internet ofzo) opnieuw een poging wagen.quote:
Ja ik ook hoor, eerst tot mijn 30e genieten van mijn leven, dan nieuw leven creeren, zien hoe ze opgroeien, etc. Lijkt me zo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil pas kinderen op m'n 30e/later. Kinderen![]()
Ey ik ben je bitch nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mijn jaloerse bitch zijn. Maar dan wil ik je wel drie keer per dag uitlaten en zaterdags naar het bos toe gaan voor een wandeling.
Nog te jong.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon weg gaan als het je niet bevalt toch.
Dit x3000quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, eerst tot mijn 30e genieten van mijn leven, dan nieuw leven creeren, zien hoe ze opgroeien, etc. Lijkt me zo leuk
Totdat je wat de 25 raakt en je eierstokken beginnen te ratelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat je wat de 25 raakt en je eierstokken beginnen te ratelen.
Ik hoef geen kinderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien moeten wij kinderen maken.
watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:08 schreef Typisch het volgende:
FL, heb je de nieuwe van HOV al gehoord? Nice album man.
quote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee niet gehoord, maar ben geen fan van hem.
Ik heb wel echt een ideaalbeeld voor de toekomstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
Misschien is een goede andere ouder nog wel belangrijker dan je leeftijd.
Typisch wijsheden.
Yesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:09 schreef Snowbells het volgende:
The city looks so pretty do you wanna burn it with me?
Toekomst plannen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een ideaalbeeld voor de toekomst
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toekomst plannen.Gewoon pakken wat je pakken kan en niet verder kijken dan maximaal een jaar. Shit veranderd toch altijd.
Mja is wel zo maar toch hoop ik erop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toekomst plannen.Gewoon pakken wat je pakken kan en niet verder kijken dan maximaal een jaar. Shit veranderd toch altijd.
Dat is nog licht hoor, vind de 'aggresieve'-vibe wel leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
Unscerwerwed en snowie, wat een geschreeuw dat nummer.
Luister eens this love this hatequote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
Unscerwerwed en snowie, wat een geschreeuw dat nummer.
Ik vind die hond echt fantastisch. Gehypnotiseerd door pijpen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die vent die een dier na deed die was erg![]()
![]()
![]()
Ja die is idd tof jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die hond echt fantastisch. Gehypnotiseerd door pijpen.
Check Immortal Technique.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:18 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk vind ik alles wel leuk...
Vooral diepgaande lyrics, afgewisseld met wat chille muziek zodat niet heel mijn kijk op het leven wordt vervormd door het perspectief van 1 artiest. Blabla.
Ik luister vrijwel alles op een paar genres na. Pussycatdollsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
on a srs note ik heb respect voor snow haar muziek smaak. Tenminste niet zo mainstream enzulks.
Ken ik alquote:
Ouchquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel alles op een paar genres na. Pussycatdollsnicki minaj
Dat is dan wel weer matig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel alles op een paar genres na. Pussycatdollsnicki minaj
Tenminste niet hipster.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
on a srs note ik heb respect voor snow haar muziek smaak. Tenminste niet zo mainstream enzulks.
Liever PCD dan Nicki Minaj, wat een achterlijk product van deze samenleving, zeg.quote:
En dan is pussycat dolls nog 100 x beter dan die minaj, kun je nagaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Liever PCD dan Nicki Minaj, wat een achterlijk product van deze samenleving, zeg.
Haar muziek gaat helemaal nergens over.
Die is wel wat minder ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Komop snow. Dat nummer kan echt niet.
Een soort gebruinde Lady Gaga met een dikke reet die nog vast zit in de pubertijd en de orginaliteit en creativiteit heeft van een gefrituurde sprinkhaan. Er zitten geen intelligente woordspelingen of metaforen in haar liedjes en haar liedjes/clips gaan altijd over hoeveel zij beter is dan X en hoe geweldig het droomwereldje is waarin ze leeft. De kanker van deze wereld.quote:
Nummer 1 oplossing. Get food.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die is wel wat minder ja.
Ik ga atm dood van honger
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een soort gebruinde Lady Gaga met een dikke reet die nog vast zit in de pubertijd en de orginaliteit en creativiteit heeft van een gefrituurde sprinkhaan. Er zitten geen intelligente woordspelingen of metaforen in haar liedjes en haar liedjes/clips gaan altijd over hoeveel zij beter is dan X en hoe geweldig het droomwereldje is waarin ze leeft. De kanker van deze wereld.
Slaapzequote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ben slapen, morgen weer vroeg naar het strand.
Later FOK!'ertjes.
Trusten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ben slapen, morgen weer vroeg naar het strand.
Later FOK!'ertjes.
Niet dat ik perfect ben, hoor.quote:
Ik!quote:
Rond 8~9uquote:
Ja precies, moet namelijk naar de tandarts, maar alles is sowieso goed dus kan het ook gewoon skippenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is doorhalen op zich logischer, omdat 6 uur slaap of prettig is of je bent alsnog doodmoe
Hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja precies, moet namelijk naar de tandarts, maar alles is sowieso goed dus kan het ook gewoon skippen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan rond 7 uur 's avonds in slaap vallen en tot 2 uur 's middags in bed blijven
Kan piano/noten lezen en ik kan bas. Alleen ligt m'n basgitaar te verstoffen omdat ik andere hobby's nu hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:37 schreef Unscrewed het volgende:
Speelt iemand hier een instrument of wil iemand dat leren?
Ik ben bezig met (electrische) gitaar.
Ik zou dat echt verspilde tijd vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan rond 7 uur 's avonds in slaap vallen en tot 2 uur 's middags in bed blijven
Ik ben gewend rond 1-2u 's nachts te slapen en dan om 6u op.quote:
Omg, kom samen jammenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan piano/noten lezen en ik kan bas. Alleen ligt m'n basgitaar te verstoffen omdat ik andere hobby's nu heb
Is het ook wel maar idk ik ben nooit uitgeslapenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou dat echt verspilde tijd vinden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
'stuur foto' ' nee jij eerst'
Goede ouwe tijd vroeger.
Geen pics op mijn FBquote:
Nee is serieus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
Shit unscrewed wat een bullshit. Smoesjes dit dat.
Ah, dan doe je het maar als je me iets meer vertrouwdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:46 schreef Snowbells het volgende:
Mja ik vind 't niet erg als iemand weet hoe ik eruit zie maar heb al eens meegemaakt hoe iemand shit gaat doorsturen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik voeg gewoon mensen toe uit dit topic op FB. Boeit mij het. Ik vertrouw de mensen
Mwah, I guess. Als iemand het niet perse op jou gemunt heeft wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:52 schreef Snowbells het volgende:
Maarja iedereen is tot een bepaald punt te vertrouwen
Die gekke gozer die jou twitter doorstuurde?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:46 schreef Snowbells het volgende:
Mja ik vind 't niet erg als iemand weet hoe ik eruit zie maar heb al eens meegemaakt hoe iemand shit gaat doorsturen
Zoiets zou ik sowieso nooit doen, geen baat bij en geen reden voor. Ik vind het juist fijn als mensen mij vertrouwen zodat je snel comfortabel met ze kunt worden, waarom zou je iemands vertrouwen winnen om ze pijn te doen als ze je nooit iets hebben aangedaan, dat is eigenlijk ziek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gekke gozer die jou twitter doorstuurde?
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gekke gozer die jou twitter doorstuurde?
Ach ik laat mn kop hier ook wel zien.. En verder meld ik hier ook bijna alles wel dus er valt weinig te melden ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Iedereen vertrouwen is leuk.. totdat een loser je in je rug steekt.
Rare gozer was dat stuurde opeens een dm met dit is snowbells.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoiets zou ik sowieso nooit doen, geen baat bij en geen reden voor. Ik vind het juist fijn als mensen mij vertrouwen zodat je snel comfortabel met ze kunt worden, waarom zou je iemands vertrouwen winnen om ze pijn te doen als ze je nooit iets hebben aangedaan, dat is eigenlijk ziek.
Ben je nog steeds gestopt met smoken?quote:
Vaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rare gozer was dat stuurde opeens een dm met dit is snowbells.
Ik had geen idee wie Snowbells was.
En nu wel. Huhuhu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rare gozer was dat stuurde opeens een dm met dit is snowbells.
Ik had geen idee wie Snowbells was.
Nee, niet meer gestopt. Maar ik smoke heel weinig, ookal zijn er soms van die momenten dat je elke dag met vrienden gaat smoken, daarna komt zo'n lange pauze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gestopt met smoken?
Geen idee meer eigenlijk. Ik dacht eerst dat hij een zangeres bedoelde.quote:
Tss wat heb ik toch ook aan jouquote:
Ah herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, niet meer gestopt. Maar ik smoke heel weinig, ookal zijn er soms van die momenten dat je elke dag met vrienden gaat smoken, daarna komt zo'n lange pauze.
Was volgens mij wel schattig en blond maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:
Schattige gezichtjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was volgens mij wel schattig en blond maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Blondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was volgens mij wel schattig en blond maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Bruin met slagquote:
Wel schattig danquote:
Dat is zeker waar.quote:
drugsarebadmmkay,jjpgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
Wow.. ik hoorde een fucking raar geluid, alsof er een kat werd dood gemaakt in mijn kast.
Doe ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga ook pitten. Trouwens al die Nachtbagger lui die hierheen verhuist zijn wel af en toe een jointje roken he
De douane hierquote:
Het is pas morgen als mijn wekker over 3,5 uur gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 04:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel, want het is namelijk al dinsdag.
#FL'sscherpemomentenindenacht
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben al anderhalf uur klaar wakker.Succes met opstaan
damnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeAls ik de keuze had dan lag ik nu nog lekker te pitten maar dat wil niet lukken
Gelijk heb je jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn
Ik werd om 3 uur wakker, voelde me echt helemaal uitgerust en klaar om naar werk te gaan
Toen zag ik hoe laat het was en heb ik me weer omgedraaid.
Yoquote:
haha ja, toen was ik niet zo uitgerust meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelijk heb je jaAlleen vet kut als dan je wekker gaat dat je dan moe bent
Dat heb ik tenminste dan vaak.
[..]
Yo
wazzup?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelijk heb je jaAlleen vet kut als dan je wekker gaat dat je dan moe bent
Dat heb ik tenminste dan vaak.
[..]
Yo
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Heremetietjes, ik haat vroeg op staan
Ben echt leip moe en moet eigenlijk nu wel zo'n beetje opstaan om naar werk te gaanLame
heremietjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Heremetietjes, ik haat vroeg op staan
Ben echt leip moe en moet eigenlijk nu wel zo'n beetje opstaan om naar werk te gaanLame
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk kan ik vrijdag pas weer uitslapen.
Dan moet ik van 17:30 tot 21:00 werken.
Gister vroeg een collega of ik 's ochtends ook nog kon komen van 09:00 tot 13:00.
Volgens mij heb ik me daar wel redelijk onderuit geluld omdat Mono dus wat heeft geplanned voor morgen en overmorgen en ik zei dat ik misschien vrijdagochtend nog in Rotterdam was
Mooi fucking niet dat ik mijn enige uitslaapdag ga werken 's ochtends![]()
Nee nee, heremetiet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heremietjes?![]()
wees blij, ik heb zo tentamen, en die móet ik halen
Nja ze is tof enzo. Maar ze vroeg dat alleen maar omdat ze vrijdag van 9 tot 13 met z'n 2en staan en ze dan geen pauze kunnen houden enzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen
Mits die collega een hele goede vriend is, en dan nog met twijfels
Doei doei.. We zulle je missenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee, heremetiet.
En ik zou liever een tentamen maken nu dan de hele dag werken
Maar sterkte ende succes! Je haalt het wel![]()
[..]
Nja ze is tof enzo. Maar ze vroeg dat alleen maar omdat ze vrijdag van 9 tot 13 met z'n 2en staan en ze dan geen pauze kunnen houden enzo.
Ja sorry, maar dan moet je die shit gewoon beter inplannen, niet mijn probleem op mijn enige uitslaapdag
Vroegen ze vorige week ook al, toen heb ik gezegd dat ik donderdagavond flink aan de zuip ging en dus goed wilde uitbrakken voor ik vrijdagavond moest werken
Wat voor tentamen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heremietjes?![]()
wees blij, ik heb zo tentamen, en die móet ik halen
1e jaarsvak hertentamen in mijn 2e jaarquote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1e jaarsvak hertentamen in mijn 2e jaarDus technisch gezien al de 4e keer dat ik dit doe
![]()
en die moet ik halen voor mijn BSA
Thanks, maarja ik heb er de 1e keer niet voor geleerd, 1 fout teveel fout, in de zomer toen niet herkanstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Whehehe
Dan succes![]()
Heb ook een tentamen keer 4x gefaald
Dat zou mijn verhaal kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks, maarja ik heb er de 1e keer niet voor geleerd, 1 fout teveel fout, in de zomer toen niet herkanst1e trimester dit jaar was ik een idioot en heb ik bijna niets voor de uni gedaan
___!!! En sinds januari hard gaan werken en nu dus een serieuze poging
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat zou mijn verhaal kunnen zijn
Na 4x van opleiding gewisseld![]()
Fietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag maar eens vrij neem.Gewoon omdat het kan.
En omdat ik een nieuwe fiets moet kopen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb toch een fiets nodig om bij de trein te komen.
Vrijwillig of gedwongen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Olment het volgende:
[..]Whahaha
Ik ben vrijdag ook vrij(voorgoed
)
Bedrijf gaat verhuizen en ik ga niet mee, de afstand is niet te doenquote:
dan ben je helemaal vrijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Bedrijf gaat verhuizen en ik ga niet mee, de afstand is niet te doen
Eckte hollander jwz.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zeur heik dan half 6
Nouja dat is alsnog een volle 8,5 uur op de werkvloerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eckte hollander jwz.![]()
En baas boven baas, maar jij bent om 3 uur al lekker vrij.
Hetzelfde als ik dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat is alsnog een volle 8,5 uur op de werkvloer
Doe maar stoerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik dus.![]()
Staan we quitte.
BSA in tweede jaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1e jaarsvak hertentamen in mijn 2e jaarDus technisch gezien al de 4e keer dat ik dit doe
![]()
en die moet ik halen voor mijn BSA
Ik moet nu een probleem gaan oplossen met een slice (heb dat voor het eerst gedaan nu) en de mensen snappen hun eigen projectoren niet, dus nu moet ik testjes gaan maken, en ik heb geen flauw idee hoe dat moet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Pffff, kom je op werk, beetje duf nog, iedereen meteen blablabla, snap t niet.
Gewoon eerst rustig koffie halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Pffff, kom je op werk, beetje duf nog, iedereen meteen blablabla, snap t niet.
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon eerst rustig koffie halen.
Dan ff bij komen van de reis na je werk.
Daarna beetje roken.
EN daarna gezanik en gezeur van de rest
Gewoon achterin de rij gaan staan en kijken hoe anderen het doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nu een probleem gaan oplossen met een slice (heb dat voor het eerst gedaan nu) en de mensen snappen hun eigen projectoren niet, dus nu moet ik testjes gaan maken, en ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
Als die andere het ook niet weten,, gewoon wat aanklotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nu een probleem gaan oplossen met een slice (heb dat voor het eerst gedaan nu) en de mensen snappen hun eigen projectoren niet, dus nu moet ik testjes gaan maken, en ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
geen optie, ik moet het samen met de baas doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Gewoon achterin de rij gaan staan en kijken hoe anderen het doen.
Weet hij wel wat hij doet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen optie, ik moet het samen met de baas doen.
Whahahhaaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen optie, ik moet het samen met de baas doen.
Godver Horkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet elke keer weer lachen.
Te mooi!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet elke keer weer lachen.
Jezusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.quote:
Lijkt me niet een van je beste ideeenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ga mijn anus zo even flink openscheuren op de WC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |