Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?quote:
Succes weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?
Ik heb om 12 uur tentamen, daarna ga ik eens kanjerhard in de zon liggen op een kleedje met m'n ogen dicht en een koele dronk in m'n handen.
Bedankt. Vorige keer heeft het geholpen iig.quote:
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 08:55:57Gm t wordt tijd voor een dagje strand zo langzamerhand #noordwijk reageer retweet
Doe eens rustig. Kapiteintje weet wel dat ik hem iedere dag het beste in het leven gun. Een extra reactie is dus overbodig. Waarom moet jij je überhaupt hier tussen mengen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Kapiteintje weet wel dat ik hem iedere dag het beste in het leven gun. Een extra reactie is dus overbodig. Waarom moet jij je überhaupt hier tussen mengen?
Ik ben ook niet de vriend van hem. Hij ziet mij als een jongen die extra ondersteuning nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.
Dat lijkt me juist. Jij moet nog veel leren in het forumleven. Maar het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de vriend van hem. Hij ziet mij als een jongen die extra ondersteuning nodig heeft.
Zolderkamer he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.
Ik heb even wat gecorrigeerd in je reactie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist. Jij moet nog veel leren in het forumleven, maar het gaat de goede kant op.
Je kunt het 'm niet kwalijk nemen eigenlijk. Mannetje is helemaal van z'n stuk door die 2 dagen die hij verplicht naar buiten moest van z'n moeder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.
Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Wordt tijd ook zo tegen je 30e he. Je kunt niet voor eeuwig bij de MacDonalds blijven werken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opdat hij het beste uit zijn leven en studie haalt, hé.
Niet?quote:
Als ik zo lees schijnt hij het zelf normaal te vinden wat hij post, maar dat vinden veel trolls van zijn eigen posts. Al sluit ik niet uit dat GGMM serieus denkt dat zijn posts van goede kwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
Ach, maar dat proef je toch ook als je die troep eet. Er blijft altijd nog zeker een half uur zo'n melige, kunstmatige soort laag over je tong zitten na het eten van die dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
Lekkah Lekkah
[ afbeelding ]
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |