Mogen ze geen eens waterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
Ik had een moslim op de middelbare school die na gym tijdens de rammendan vrolijk een slok water nam. Toen hij zich dat realiseerde begon 'ie te janken, niet normaal. Hij viel nog net niet flauw.
zulke mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
Ik had een moslim op de middelbare school die na gym tijdens de rammendan vrolijk een slok water nam. Toen hij zich dat realiseerde begon 'ie te janken, niet normaal. Hij viel nog net niet flauw.
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze geen eens waterGoed geloof
voetballers mogen in principe gewoon eten en dat later inhalen ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.
Allahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.
Ik vind eigenlijk alle religie even kansloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AllahEcht wat doen die mensen toch moeilijk zeg.
fact.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle religie even kansloos.
Ik ook hoor. Teringonzin allemaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeddhisme ben ik wel geïnteresseerd in laatste tijd. Kun je ook niet echt een religie noemen, eerder een bepaalde manier van in het leven staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
jehovas in mijn klas die niet mee mochten doen met verjaardagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.
Dan telt het niet voor de Ramadan hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Rozzje het volgende:
Ik had een anti in me klas die had de school geflashed van ja ik ben ook gelovig dit dat ik doe ook ramadan.. Dus hij mocht vrij nemen voor 1-2 dagen ofzoelk jaar
Helemaal gehersenspoeld die mensjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.
Suikerfeest of slachtingsfeest zeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Rozzje het volgende:
Ik had een anti in me klas die had de school geflashed van ja ik ben ook gelovig dit dat ik doe ook ramadan.. Dus hij mocht vrij nemen voor 1-2 dagen ofzoelk jaar
Weet niet meer voor wat het was... Volgens mij suikerfeestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan telt het niet voor de Ramadan hoor.
Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?quote:
Succes weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?
Ik heb om 12 uur tentamen, daarna ga ik eens kanjerhard in de zon liggen op een kleedje met m'n ogen dicht en een koele dronk in m'n handen.
Bedankt. Vorige keer heeft het geholpen iig.quote:
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe boef. Zo vroeg wakker in je vakantie jongen?
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 08:55:57Gm t wordt tijd voor een dagje strand zo langzamerhand #noordwijk reageer retweet
Doe eens rustig. Kapiteintje weet wel dat ik hem iedere dag het beste in het leven gun. Een extra reactie is dus overbodig. Waarom moet jij je überhaupt hier tussen mengen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Kapiteintje weet wel dat ik hem iedere dag het beste in het leven gun. Een extra reactie is dus overbodig. Waarom moet jij je überhaupt hier tussen mengen?
Ik ben ook niet de vriend van hem. Hij ziet mij als een jongen die extra ondersteuning nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.
Dat lijkt me juist. Jij moet nog veel leren in het forumleven. Maar het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de vriend van hem. Hij ziet mij als een jongen die extra ondersteuning nodig heeft.
Zolderkamer he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De warmte killde me. Heb zo'n 6 uurtjes geslapen, dus ik kan er wel mee leven.
Ik heb even wat gecorrigeerd in je reactie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist. Jij moet nog veel leren in het forumleven, maar het gaat de goede kant op.
Je kunt het 'm niet kwalijk nemen eigenlijk. Mannetje is helemaal van z'n stuk door die 2 dagen die hij verplicht naar buiten moest van z'n moeder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wens hem succes. Of vraag eens hoe het met hem gaat. Of vraag iets anders. Zo ken hij toch geen gesprek met je voeren, idijood.
Oh shit!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Kapo vindt dat ik een beter mattie ben dan jij.
Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is opvallend stil in de SC na zijn ban. Het lijkt hem beter af te gaan als afgezonderde huistroll van VBL.
Wordt tijd ook zo tegen je 30e he. Je kunt niet voor eeuwig bij de MacDonalds blijven werken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opdat hij het beste uit zijn leven en studie haalt, hé.
Niet?quote:
Als ik zo lees schijnt hij het zelf normaal te vinden wat hij post, maar dat vinden veel trolls van zijn eigen posts. Al sluit ik niet uit dat GGMM serieus denkt dat zijn posts van goede kwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
Ach, maar dat proef je toch ook als je die troep eet. Er blijft altijd nog zeker een half uur zo'n melige, kunstmatige soort laag over je tong zitten na het eten van die dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
Lekkah Lekkah
[ afbeelding ]
[..]
Dit zit alleen maar te irriteren in het Feyenoordtopic.
Ik vind Stijn ook een leuke jongen, alleen heeft hij in het verleden al eens aan m'n stoelpoten lopen zagen.quote:
En moderator zijn op dit forum? Soort peuterspeelzaal waar je mee te maken krijgt. GGMM onthoudt zijn kleinkinderen van deze fantastische avonturen als moderator.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt tijd ook zo tegen je 30e he. Je kunt niet voor eeuwig bij de MacDonalds blijven werken.
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Stijn ook een leuke jongen, alleen heeft hij in het verleden al eens aan m'n stoelpoten lopen zagen.
Ik zal niet gaan mierenneuken over een foutje in jouw post.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.
Ik zit standaard op de 10 hoog te posten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens op een ander niveau posten kan ook een positief effect hebben.
Happie patat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Happie, nu heb ik zin in patat.
Volgens mij is Opel hoofdsponsor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is een 'beetje' klein.
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.quote:
Happel heeft een kort lontje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.
Die kat zal vast wel van de computer houden...quote:
Ga koffie zetten ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kat zal vast wel van de computer houden...
dan kan de kat met de muis spelen.
Zie hier het voorbeeld van een slechte grap. Ik hoop niet dat mensen de slechtheid van deze grap in diskrediet brengen.
En die kutkop van Kuijt nog op de achtergrond, ook weer origineel zoals ze die bewerkt hebben voor de seizoenkaart? Wat een amateursquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lamprou is een 'beetje' klein.
Het is niet anders. Veranderd allemaal met dat nieuwe stadion, joh.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
En die kutkop van Kuijt nog op de achtergrond, ook weer origineel zoals ze die bewerkt hebben voor de seizoenkaart? Wat een amateurs
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is niet anders. Veranderd allemaal met dat nieuwe stadion, joh.
probeerde hij met jou ook af te spreken om station amersfoort? niet doen, hij komt toch niet opdagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Laat Happel eens in z'n waarde. Maar sinds hij gisteren met me wou vechten denk ik dat hij prima voor zichzelf op kan komen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
probeerde hij met jou ook af te spreken om station amersfoort? niet doen, hij komt toch niet opdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |