Mogen ze geen eens waterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
Ik had een moslim op de middelbare school die na gym tijdens de rammendan vrolijk een slok water nam. Toen hij zich dat realiseerde begon 'ie te janken, niet normaal. Hij viel nog net niet flauw.
zulke mensenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
Ik had een moslim op de middelbare school die na gym tijdens de rammendan vrolijk een slok water nam. Toen hij zich dat realiseerde begon 'ie te janken, niet normaal. Hij viel nog net niet flauw.
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze geen eens waterGoed geloof
voetballers mogen in principe gewoon eten en dat later inhalen ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.
Allahquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mocht van allah volgens mij wel eens een snipperdag (in dit geval: slipperdag) nemen en die kon je dan naderhand inhalen ofzo staat me iets van bij.
Ik vind eigenlijk alle religie even kansloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AllahEcht wat doen die mensen toch moeilijk zeg.
fact.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle religie even kansloos.
Ik ook hoor. Teringonzin allemaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeddhisme ben ik wel geïnteresseerd in laatste tijd. Kun je ook niet echt een religie noemen, eerder een bepaalde manier van in het leven staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Caland het volgende:
jehovas in mijn klas die niet mee mochten doen met verjaardagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.
Dan telt het niet voor de Ramadan hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Rozzje het volgende:
Ik had een anti in me klas die had de school geflashed van ja ik ben ook gelovig dit dat ik doe ook ramadan.. Dus hij mocht vrij nemen voor 1-2 dagen ofzoelk jaar
Helemaal gehersenspoeld die mensjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo had ik op de basisschool een Hindoestaans klasgenootje die vrolijk van de runderworstjes zat te snoepen tijdens het jaarlijkse kerstdiner op school. Toen ik hem daarop attendeerde raakte hij ook vreselijk in paniek. Zielig eigenlijk dat je daar op die leeftijd al zo van in de war raakt.
Suikerfeest of slachtingsfeest zeker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:05 schreef Rozzje het volgende:
Ik had een anti in me klas die had de school geflashed van ja ik ben ook gelovig dit dat ik doe ook ramadan.. Dus hij mocht vrij nemen voor 1-2 dagen ofzoelk jaar
Weet niet meer voor wat het was... Volgens mij suikerfeestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan telt het niet voor de Ramadan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |