Wtfquote:
quote:
Veer, heb jij nog tips over hoe model te staan en dat soort shizzle? Morgen een fotoshoot en ik ben echt godsafschuwelijk zenuwachtig, nog nooit zoiets gedaan ook.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer, heb jij nog tips over hoe model te staan en dat soort shizzle? Morgen een fotoshoot en ik ben echt godsafschuwelijk zenuwachtig, nog nooit zoiets gedaan ook.Dus alle tips zijn welkom!
ONZ / Ja, ik ben dus model #7quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veer, heb jij nog tips over hoe model te staan en dat soort shizzle? Morgen een fotoshoot en ik ben echt godsafschuwelijk zenuwachtig, nog nooit zoiets gedaan ook.Dus alle tips zijn welkom!
Waarom heb jij een fotoshoot?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
gvdOke nvm, het zal allemaal wel meevallen, zo erg wordt het iig niet
Gewoon met middel- en wijsvinger die flapjes beetje uit elkaar hannesen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fotoshoot. Bedoeling om een portfolio op te bouwen ofzo. M'n beste vriend is model en zit al jaren te zaniken dat ik ook moet proberen om daar binnen te komen ofzo, en nu heeft ie me dus een fotoshoot cadeau gedaan. Het duurt 8 (!!!) uur. Wtf, na 2 minuten zijn mijn gezichtsuitdrukkingen al op hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie je niet zo vaak hier he
voor wat ga je model spelen?
8 uur... 1 tip: Zorg ervoor dat ze niet online komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fotoshoot. Bedoeling om een portfolio op te bouwen ofzo. M'n beste vriend is model en zit al jaren te zaniken dat ik ook moet proberen om daar binnen te komen ofzo, en nu heeft ie me dus een fotoshoot cadeau gedaan. Het duurt 8 (!!!) uur. Wtf, na 2 minuten zijn mijn gezichtsuitdrukkingen al op hoor
vriend? of vriendin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fotoshoot. Bedoeling om een portfolio op te bouwen ofzo. M'n beste vriend is model en zit al jaren te zaniken dat ik ook moet proberen om daar binnen te komen ofzo, en nu heeft ie me dus een fotoshoot cadeau gedaan. Het duurt 8 (!!!) uur. Wtf, na 2 minuten zijn mijn gezichtsuitdrukkingen al op hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |