Als ik me goed insmeer en niet zou zweten kan ik er perfect tegenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste is wel vervelend. Overigens snap ik nooit hoe mensen zo goed tegen dit weer kunnen![]()
Angel is Chineesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer eigenlijk. Jij, Promi, Angel etc.
Nah, ik zie geen bandquote:
alleen bindingsangst en verlatingsangstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
zo tering heb je in contact leggen ofzo nog last er van?
Zelfs met factor 50+ elk half uur verbrand ik nog als een gekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik me goed insmeer en niet zou zweten kan ik er perfect tegen
Uh, ze heeft het niet over mishandelen gehad hoor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
@Dromenvangertje
Als dat het beste is zou ik gewoon geen contact houden met je vader.. Het blijft wel je vader maar waarom zou je contact met hem opnemen nadat hij je mishandeld heeft? Misschien kan hij nadenken over zijn fouten in de periode dat je geen contact meer met hem hebt.. Sterkte!
oww dat is wel klote zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik zie geen band
[..]
alleen bindingsangst en verlatingsangstkon erger
Heb ik 2 jaar terug ook geprobeerd.. maar na een tijdje konden m'n grootouders het ook niet meer aan ( woonde een tijd bij hun omdat mn vader gewoon te ver ging ) en toen moest ik wel terugquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
@Dromenvangertje
Als dat het beste is zou ik gewoon geen contact houden met je vader.. Het blijft wel je vader maar waarom zou je contact met hem opnemen nadat hij je mishandeld heeft? Misschien kan hij nadenken over zijn fouten in de periode dat je geen contact meer met hem hebt.. Sterkte!
Dan is er toch nog iets positiefs aan Spatieloos..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Dearest het volgende:
spatieloos doet me denken aan speculoos
speculoos
Oh, sommige mensen verbranden sneller dan anderen ja.. :$ Ik ben vandaag heel de dag buiten geweest, gebouwd aan mijn eigen huisje met broer en buurjongen en ben niet verbrand. De zon scheen wel heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs met factor 50+ elk half uur verbrand ik nog als een gek
Niet slecht, niet slechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positiefs aan Spatieloos..
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oww dat is wel klote zeg
Werk je dan bijv allang bij de zelfde werkgever
Mentaal de grond instampen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, ze heeft het niet over mishandelen gehad hoor?
Maar wat gebeurt er dan met je als je in een intieme relatie komt? Voel je je dan erg ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.
Ja boulimiaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar als je zo kort maar anorexia hebt gehad waarom zit je dan bij een hulpgroep?Of is dat meer voor boulimia?
Het is hier warmer dan in Nederland helaas though. De hele week rond de 24-27 graden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, sommige mensen verbranden sneller dan anderen ja.. :$ Ik ben vandaag heel de dag buiten geweest, gebouwd aan mijn eigen huisje met broer en buurjongen en ben niet verbrand. De zon scheen wel heerlijk.
Maar in Engeland is het weer altijd slechter toch? Dus dan woon jij daar best goed
lastig welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.
Oh zo bedoel je mishandeling, sorry. Ja klopt maargoed. Als je nog minderjarig bent gaat dat een stuk lastigerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mentaal de grond instampen..
Dat is gewoon psychische mishandeling
lolquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met je als je in een intieme relatie komt? Voel je je dan erg ongemakkelijk?
Weg duwen? KOM DAN VECHTEN BITCH HUHUHU, ZOMAAR BEETJE DUWENquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol![]()
nee ik heb problemen met mensen te vertrouwen, ik blijf op afstand, doe onbewust heel veel testen om te zien of ze de moeite waard zijn, ik duw mensen weg etc etc
Ja, dat duurt jaren om je stofwisseling/metabolisme shit enzo weer op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja boulimia.
Ik eet nu nog wel heel erg weinig wat je anorexia zou kunnen noemen maar dat is het eigenlijk totaal niet.
Omdat ik al paar jaar zo weinig eet (1000kcal per dag ongeveer) heeft mijn lichaam zich daar gewoon dood leuk aan aangepast en is mijn ruststofwisseling ook ontzettend laag. Zo heb ik ook gewoon geen honger en is een ontbijt + beetje avondeten wel genoeg voor mij op een dag..
Wat het natuurlijk niet is want dat is totaal niet gezond. Maar dat is nu ook het kutte, als ik nu meer ga eten gaat mijn lichaam dat doodleuk gewoon allemaal opslaan
. En dat maakt het wel héééél lastig om hard te werken aan je probleem.. want wanneer je het goed doet voel je je weel genaaid omdat je dan gewoon aankomt
![]()
.
Ahja, gewoon doen wat nodig is en gaan.
godver, dat wordt meetenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Volgende week maandag ben ik voor 6,5 weken in Nederland
Nou dat valt wel mee. Kan heeeeeeeeeeeeel snel gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat duurt jaren om je stofwisseling/metabolisme shit enzo weer op gang te krijgen.
Oh, houd een meeting! Waar ga je heen, of ga je overal heen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al wel eens verteld dat ik op een boerderij woon geloof ik. Een tijdje geleden besloten mijn broer, buurjongen en ik om een houten huisje te gaan bouwen. Het is inmiddels best groot geworden en we nodigen regelmatig mensen uit om langs te komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier warmer dan in Nederland helaas though. De hele week rond de 24-27 graden.
Wat leuk dat je bezig bent met een huisje
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien komt ze nu wel
Angel_Joy
KOM DAN TRUTquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg duwen? KOM DAN VECHTEN BITCH HUHUHU, ZOMAAR BEETJE DUWEN
OOOOH BOERDERIJ LEEEUK.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens verteld dat ik op een boerderij woon geloof ik. Een tijdje geleden besloten mijn broer, buurjongen en ik om een houten huisje te gaan bouwen. Het is inmiddels best groot geworden en we nodigen regelmatig mensen uit om langs te komenHet leuke eraan is dat wij er bijna niets voor hebben gekocht, het meeste is palethout of ander materiaal wat kennissen over hadden.
Het is een mooie bezigheid en is nog gezond ook
Ik ben niet zo van de meets eigenlijk. Ik vind grote groepen mensen die ik niet ken niet zo leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, houd een meeting! Waar ga je heen, of ga je overal heen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Wij kunnen wel intiem relationerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol![]()
nee ik heb problemen met mensen te vertrouwen, ik blijf op afstand, doe onbewust heel veel testen om te zien of ze de moeite waard zijn, ik duw mensen weg etc etc
Zou dit niet pikkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weg duwen? KOM DAN VECHTEN BITCH HUHUHU, ZOMAAR BEETJE DUWEN
Maar je kent ze toch wel een beetjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meets eigenlijk. Ik vind grote groepen mensen die ik niet ken niet zo leuk![]()
Ik ook niet eigenlijk. Nouja behalve dat ene dan maar goed. Dat is dan maar even pech.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
Diepe shit hier.
Ik heb niks te klagen, voor de verandering.
Het klinkt erg leuk moet ik zeggen. Overigens wist ik niet dat je op een boerderij woont maar dat heb je ongetwijfeld verteld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens verteld dat ik op een boerderij woon geloof ik. Een tijdje geleden besloten mijn broer, buurjongen en ik om een houten huisje te gaan bouwen. Het is inmiddels best groot geworden en we nodigen regelmatig mensen uit om langs te komenHet leuke eraan is dat wij er bijna niets voor hebben gekocht, het meeste is palethout of ander materiaal wat kennissen over hadden.
Het is een mooie bezigheid en is nog gezond ook
try mequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij kunnen wel intiem relationeren![]()
Ik ken niemand van hier irlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je kent ze toch wel een beetje
quote:
ff fappen gr grquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
foto van mijn natte geslacht bijgevoegd
Ik snap niet hoe een vader zijn eigen kind mentaal de grond in kan stampen. Die bindingsangst zal toch wel na een tijdje weg gaan? Vooral nu je niet meer ij je vader bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol![]()
kan altijd verandering in komenquote:
Omdat ze hier echt nooit meer komtquote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan altijd verandering in komen
We gaan het hebben over je UI.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef Dearest het volgende:
ik zit alleen maar beetje mee te lezen maar heb niks toe te voegen help
wanneer jij geen vieze cheesecake maakt en wanneer de duiven zijn opgerot en 't beter weer is , x0x0x0x0 lobi x-x0x-x-x-xquote:
Jaaa! Moet ik alle dieren opnoemen? Want dat zijn er best een hoopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOH BOERDERIJ LEEEUK.
Wat voor diertjes?Je hebt toch wel dieren?
Geen idee eigenlijk? Ik vind afspreken met een paar mensen wel leuk hoor maar niet maar 10+ mensenquote:
Ik ook niet, ik kan mij geen betere jeugd voorstellen dan dat ik nu hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
Diepe shit hier.
Ik heb niks te klagen, voor de verandering.
doen we een mini-meetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Ik vind afspreken met een paar mensen wel leuk hoor maar niet maar 10+ mensen![]()
Echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaaa! Moet ik alle dieren opnoemen? Want dat zijn er best een hoopWe hebben iig erg veel dieren, vooral Paarden
(Mijn ouders melken paarden
)
godverdegodverdeteeeeering, nu zin in cheesecakequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer jij geen vieze cheesecake maakt en wanneer de duiven zijn opgerot en 't beter weer is , x0x0x0x0 lobi x-x0x-x-x-x
Ik zei vieze cheesecake.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
godverdegodverdeteeeeering, nu zin in cheesecake![]()
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe een vader zijn eigen kind mentaal de grond in kan stampen. Die bindingsangst zal toch wel na een tijdje weg gaan? Vooral nu je niet meer ij je vader bent.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goed, precies wat ik van plan was.
moest lachenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer jij geen vieze cheesecake maakt en wanneer de duiven zijn opgerot en 't beter weer is , x0x0x0x0 lobi x-x0x-x-x-x
waar wacht je opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de beste tactiek afwachten is.
kom mr roffaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van jou kippenarmen zeker. Kom maar.
Er is een bos voor en achter het huis, waar ik dan met de puppy naar toe kan. We hebben veel ruimte om dingen te doen want we hebben veel land.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt erg leuk moet ik zeggen. Overigens wist ik niet dat je op een boerderij woont maar dat heb je ongetwijfeld verteld.
waar zit je ongeveer in het land?quote:
Dat klinkt leuk manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er is een bos voor en achter het huis, waar ik dan met de puppy naar toe kan. We hebben veel ruimte om dingen te doen want we hebben veel land.
De afgelopen week heb ik bijvoorbeeld een windmolentje gemaakt voor bij ons huisjeMijn vader heeft een lasapparaat en slijptollen, oud ijzer hebben we ook genoeg
Toen de buurman de wieken zag liep hij naar zijn schuur en kwam hij terug met een oude dynamo
Ik kan wel even kijken of ik een foto kan uploaden.
Omgeving Amsterdamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar zit je ongeveer in het land?
Nu ben ik mysterieus hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Ezell komt meteenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
Ik ga misschien mijn haar blonderen ik heb bruin haar
ik ga mijn anus bleken heb jij nog een goed adresquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ben ik mysterieus hèNee. Vermaak mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh daar heb ik nooit meer naar omgekeken. Ik ga nu keiharde knaken verdienen door de plek van Evers of Giel in te nemen. Als het maar meer dan een ton is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Nouja behalve dat ene dan maar goed. Dat is dan maar even pech.
Voor de rest heb ik alles
Nou Heloefje, vertel eens.. ben je al rijk door treinshizzleding?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lozer die niet eens fatsoenlijk kan beledigen
quote:
neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom jij maar Bijlmer dankijken of mijn matties jou ook zo leuk vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, nog steeds?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh daar heb ik nooit meer naar omgekeken. Ik ga nu keiharde knaken verdienen door de plek van Evers of Giel in te nemen. Als het maar meer dan een ton is.
Woon jij echt in de bijlmer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kom jij maar Bijlmer dankijken of mijn matties jou ook zo leuk vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
a G die shit is siekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Woon jij echt in de bijlmer?
Ik weet nog dat een mattie van me kraaiennest ging en een mattie meenam die nog nooit naar de bijlmer was gegaan hij werd direct geripped
Ik heb geen honger op dit moment. Verzin wat anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Veeleisend dit
Kennelijk is voor mij koken vermakend
Ik ben al blond dus heb dat niet nodig dus ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Rozzje het volgende:
Maar ik heb gehoord dat je ook speciale sprays kan kopen dat je haar meer blond wordt dit kan ik ook doen
Half uurtje met de auto vanaf hartje Amsterdam. Maar ja, ben een beetje verliefd op die omgeving, wil daar graag wonen ooit.quote:
Hoe vond je nieuwe Skins-aflevering?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen honger op dit moment. Verzin wat anders.
Nice. Wie weet dat je droom ooit uitkomtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Half uurtje met de auto vanaf hartje Amsterdam. Maar ja, ben een beetje verliefd op die omgeving, wil daar graag wonen ooit.
Hmm fair enough. Misschien maar een kleine meet organiseren met een paar leuke users hier. En waarschijnlijk dus degenen die hier een stuk langer zitten en nu er haast niet meer zittenquote:
Jaja, ik heb mijn doel in het leven gevonden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nog steeds?
Zit je nog bij dat radio-stationnetje van 2 jaar terug ofzo of ben je al verder?
Ik heb mezelf voorgenomen pas aan het nieuwe seizoen te beginnen als alle afleveringen zijn geweest. Zo hoef ik niet te wachten op de volgende en kan ik alles zo achter elkaar kijken. Scheelt een hoop frustraties.quote:
Klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmm fair enough. Misschien maar een kleine meet organiseren met een paar leuke users hier. En waarschijnlijk dus degenen die hier een stuk langer zitten en nu er haast niet meer zitten
Striptease: altijd een goede optie voor als je je verveelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen honger op dit moment. Verzin wat anders.
Komt ie!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?
En wat doen ze daar mee?
Heb je ook varkentjes?Schaapjes? KOEI?
Ah ja handig inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen pas aan het nieuwe seizoen te beginnen als alle afleveringen zijn geweest. Zo hoef ik niet te wachten op de volgende en kan ik alles zo achter elkaar kijken. Scheelt een hoop frustraties.
Nu alle spoilers ontwijken.
Jij bent een radioventje? Wat doe je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaja, ik heb mijn doel in het leven gevonden.
Nee nog niet, radio is een nogal traag proces. Stations willen (zeker nu) jonge dj's maar dan verwachten ze wel van je dat als 10 jaar ervaring hebt.
Nee, kwam ik echt niet doorheenquote:
Strip jij? Aangezien jij mij moet vermaken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Striptease: altijd een goede optie voor als je je verveelt.
Je ... kwam er niet door heen .... wat ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kwam ik echt niet doorheenJij wel?
wat schep je opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
Morgen niewe fotos maken voor paspoort en id wohoe
waarom allebei?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja handig inderdaadNja 1 ding kan ik je wel verklappen: Effy is nog even knap
Ik hou gewoon niet van dat genre denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je ... kwam er niet door heen .... wat ?![]()
Oh, naast je vader ook een lastige jongen. Ik hoop dat de politie helpt, maar aangezien stalken niet legaal is ondernemen ze wel actie denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niethij heeft ook geen makkelijke jeugd gehad dus je zou verwachten dat hij zich in mijn situatie kon plaatsen maar nee, paar week terug heeft hij me nog achterna gerend terwijl hij mij uitschold en ik hyperventileerde van het huilen. Maar stoppen? neuh. 'Word je hard van'
I wish. Die bindingsangst is niet alleen door m'n vader gekomen he. o.a. een jongen van een paar jaar ouder heeft me 4 jaar lang gemanipuleerd en bedreigd. Dat hielp ook erg. En hij stalkt me nog steeds, ben al bezig met politie inschakelen.
Dj, over zes en een half uur weer op zender.quote:
Striptease is veel vermakelijker als jij het doet, dus heb je een cam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Strip jij? Aangezien jij mij moet vermaken.
Ja seizoen 3, omg favoriete seizoenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]kan niet wachten
skins is nu ook op TLC he____
Met je geblondeerde kuifquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef Rozzje het volgende:
nee ik ga morgen ff bij ici paris ofzo ruiken en dan afspraak maken en dan die van 130 ook kopen kijken of ik nog kan afdingenquote:
Ahhh, lijkt me echt heel erg leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Komt ie!
We hebben nog de meeste paarden, die melken mijn ouders. Melk van paarden (ik wil geen prdnmlk zeggen want dan krijgt mijn vader een google alert van dit topic omdat het worod erin voorkomt..) maar melk van paarden is goed voor verschillende dingen. Zoek het maar eens op
We hebben schapen (hebredian) die schapen eten onkruid. Ze zijn dus handig voor stukken grond die overvol staan met onkruid. Als die schapen er een tijdje op lopen ziet het land er weer goed uit
We hebben geiten, (nederlandse landgeiten) omdat die gewoon mooi zijnOok mogen kinderen die aaien als zij een kinderfeestje bij ons hebben.
We hebben konijnen, die de kinderen ook mogen aaien bij een kinderfeestje.
We hebben katten, er lopen er een aantal in de stal(we hebben nu jonge katjes, superschattig
) En we hebben ook katten in huis (noorse boskatten) omdat die ook erg mooi zijn
We hebben honden (een friese nogwat en een border collie (puppy![]()
) ) Ook omdat honden gewoon leuk zijn.
Spinnen, vliegen, muizen, en dat soort dieren lopen er ook genoeg hier.
De paarden zijn trouwens Tinkers, erg mooie paarden! Niet van die smalle maar lekker brede stoere beesten
Ik denk dat ik zo de meeste wel hebMaar weet niet zeker.
Ohja, ik vind dieren zelf erg leuk, en misschien raad je het al, maar dierenarts lijkt mij een erg leuk beroep
Wordt geen arachide, alsjeblieft.quote:
Maar is het ook vermakelijk voor mij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Striptease is veel vermakelijker als jij het doet, dus heb je een cam?
Anders wordt het wel heel moeilijk jou te vermaken
Ik moest zo hard lachen om dat bericht, tering jantjequote:
ofc anders zou ik het je toch niet aanradenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar is het ook vermakelijk voor mij?
dit jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:35 schreef Rozzje het volgende:
Gelukkig heb ik geen vriendin met dit weer.. Alles gaat plakken enzo
Wat voor soort zender?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dj, over zes en een half uur weer op zender.
leg mij eens uit hoe ik mijzelf vermaak als ik een striptease doe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ofc anders zou ik het je toch niet aanraden
Ja, dierenarts voor huisdieren. Ik vind huisdieren leuker dan vee. Maar toch lijkt me ook dierenarts voor paarden mij ook leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, lijkt me echt heel erg leuk.
En dierenarts, tof! Dierenarts van huisdiertjes of wat lijkt je leuk?
Dat is dan ook geen striptease voor mijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
leg mij eens uit hoe ik mijzelf vermaak als ik een striptease doe.
ik kleed mij iedere dag uit voordat ik ga douchen en naar bed ga en ik zie de lol er niet van in hoor
De lokalo in Amsterdam.quote:
Echt leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, dierenarts voor huisdieren. Ik vind huisdieren leuker dan vee. Maar toch lijkt me ook dierenarts voor paarden mij ook leuk.Ik weet het allemaal nog niet, ik moet nog 2 jaar naar school dus heb nog even om te ontdekken wat ik precies wil. Maar ook besef ik me dat 2 jaar best snel gaan
Koeien hebben wij trouwens een tijd geleden verkocht, omdat zij meer geld kostten dan dat zij opbrachten. Ook varkens hebben we niet omdat. Voor de rest wel meeste van de boerderijdieren
o okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen striptease voor mij10/10 zou proberen als ik jou was.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja hallo, we hebben het niet over jouw lievelingszenders
Rustig je moet soieso ruiken hopelijk vind je hem lekker.. Miss krijg je 2e voor de halve prijsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ik ga morgen ff bij ici paris ofzo ruiken en dan afspraak maken en dan die van 130 ook kopen kijken of ik nog kan afdingen
nee bij online haal ik dan, ga daar ff langs anders jat tnt weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Rustig je moet soieso ruiken hopelijk vind je hem lekker.. Miss krijg je 2e voor de halve prijs
die deed je net ookquote:
Het is echt te benauwd nu.. oh my goddddddddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit jaal mijn exen waren tijdens de herfst/winter/lente tijd godzijdank
alleen scharrels in de zomer gehad tot nu toe
Ik eet wel gewoon vlees. Vlees is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt leuk.
Eet je wel vlees, of zie je dat niet zo?
Tnt is niet te vertrouwen gapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:40 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee bij online haal ik dan, ga daar ff langs anders jat tnt weer
lekker als je lepeltje lepeltje in bed ligt en als je je om wil draaien je eerst je been van de ander moet af trekkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het is echt te benauwd nu.. oh my godddddddd
Ah okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik eet wel gewoon vlees. Vlees is gewoon lekkerEn ik denk dat de natuur gewoon zo is, dat mensen de prooidieren kunnen eten. Wel respecteer ik de vegetariërs hoor, maar ben er zelf geen. Ben jij vegetarisch?
ja daarom g aik ff langs, half uurtje bus en kan haar ff bangenquote:
Vleeschquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja, ik denk ook zeker weten dat wij vleeseters zijn maar ik denk absoluut niet in de hoeveelheid die mensen nu gemiddeld eten.
En ja, vanuit milieu oogpunt meer.
Heel nasty..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker als je lepeltje lepeltje in bed ligt en als je je om wil draaien je eerst je been van de ander moet af trekken
Ook niet beetje minderen? Of gewoon 1x in de week geen vlees eten? Daar ben ik dan heel erg voor.quote:
Milieu oogpunt, bedoel je daarmee dat door het doden van teveel dieren de natuur achteruit gaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Ja, ik denk ook zeker weten dat wij vleeseters zijn maar ik denk absoluut niet in de hoeveelheid die mensen nu gemiddeld eten.
En ja, vanuit milieu oogpunt meer.
ja ik ook, eet het niet zo veel, ben er mee opgevoed dus kan makkelijk zonde rwel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet beetje minderen? Of gewoon 1x in de week geen vlees eten? Daar ben ik dan heel erg voor.
Niet de hele wereld hoeft ineens stoppen met vlees eten maar wat minder zou al zo goed zijn.
Oh ja tuurlijk. Maar dat is logisch. Elke avond vlees eten is ongezond. Ik eet wel 1/2 keer in de week visquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet beetje minderen? Of gewoon 1x in de week geen vlees eten? Daar ben ik dan heel erg voor.
Niet de hele wereld hoeft ineens stoppen met vlees eten maar wat minder zou al zo goed zijn.
jonge zeg je nu dat ik vanavond niet kan blijven slapenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
Over vegetariërs gesproken.. IK HEB EEN AFSTUDEEROPDRACHT WHOEOHEHOEO.
Echt precies bij het bedrijf dat ik wilde, fucking tof echt. Zo tyfus blij. En zo'n leuk onderzoek.
Je onderzoek gaat over vegetariërs?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
Over vegetariërs gesproken.. IK HEB EEN AFSTUDEEROPDRACHT WHOEOHEHOEO.
Echt precies bij het bedrijf dat ik wilde, fucking tof echt. Zo tyfus blij. En zo'n leuk onderzoek.
Ik kan daar niet tegen.. Vooral als ze wilt knuffelen is nog warmer dan een turkse saunaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nasty is het niet. Tis alleen minder fijn.
Niet perse het doden maar meer de productie van methaangas, waterverspilling, veel natuur kapot in derde wereld landen omdat wij veel mais voor onze dieren daar vandaan halen etc etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Milieu oogpunt, bedoel je daarmee dat door het doden van teveel dieren de natuur achteruit gaat?
Geen gekke dingen doen als ik slaap he..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
jonge zeg je nu dat ik vanavond niet kan blijven slapen
Yessquote:
Oh, netjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. Maar dat is logisch. Elke avond vlees eten is ongezond. Ik eet wel 1/2 keer in de week vis
Nou primaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja ik ook, eet het niet zo veel, ben er mee opgevoed dus kan makkelijk zonde rwel.
Beetje wanhopig misschienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
wie wil met mij lepeltje liggen vannacht
af en toe prikken of je nog leeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen als ik slaap he..
Maar als je geen vlees eet wordt er toch niet minder methaangast geproduceerd? En minder water verspild? Of probeer je door het minder eten van vlees gewoon een punt te maken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet perse het doden maar meer de productie van methaangas, waterverspilling, veel natuur kapot in derde wereld landen omdat wij veel mais voor onze dieren daar vandaan halen etc etc.
Leuk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. Maar ga nog niet verklappen hoe en wat
. Weet ook niet of ik dat überhaupt mag.. maar het is echt fucking tof. Het is iig een bedrijf die vegetarische shit maakt en dit onderzoek hebben ze hopelijk ook écht wat aan in hun bedrijf
.
[..]
Oh, netjes
[..]
Nou prima
Ja sommige vis is ook lekker. Garnalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. Maar ga nog niet verklappen hoe en wat
. Weet ook niet of ik dat überhaupt mag.. maar het is echt fucking tof. Het is iig een bedrijf die vegetarische shit maakt en dit onderzoek hebben ze hopelijk ook écht wat aan in hun bedrijf
.
[..]
Oh, netjes
[..]
Nou prima
tarbot en zalmquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sommige vis is ook lekker. GarnalenOf kabeljauw.
Of kibbelingmaar dat is niet zo heul gezond
Slaap lekker!quote:
wat is tarbot?quote:
Yesssirrr, voeding & dietetiekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk!Mag je wel verklappen wat je studeert?
Als iedereen 1x in de week géén vlees zou eten dan zouden al die dingen écht verschrikkelijk veel minder worden. Die verschillen zijn echt grooooooooooooooooot.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar als je geen vlees eet wordt er toch niet minder methaangast geproduceerd? En minder water verspild? Of probeer je door het minder eten van vlees gewoon een punt te maken?
Ik ben trouwens wel een filmpje aan het uploaden van de windmolenquote:
is lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat is tarbot?
Kan niet zo goed tegen zalm
Het werkt twee kanten op he. De industrie past zich aan aan de vraag van consumenten. Minder consumptie is minder productie is beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar als je geen vlees eet wordt er toch niet minder methaangast geproduceerd? En minder water verspild? Of probeer je door het minder eten van vlees gewoon een punt te maken?
Om de zoveel weken. Zo lekker als het gestoomd is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Eet jij veel tarbot Ezell?Hoor je ook niet veel joh
Ezell eet zelfs kogelvis als een baasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Eet jij veel tarbot Ezell?Hoor je ook niet veel joh
Ik ben zelf nog jong, dus mijn moeder kiest wat we eten, en daar zit vaak wel vlees bij. Maar ik zal haar vertellen dat we est wat minder vlees kunnen etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yesssirrr, voeding & dietetiek
[..]
Als iedereen 1x in de week géén vlees zou eten dan zouden al die dingen écht verschrikkelijk veel minder worden. Die verschillen zijn echt grooooooooooooooooot.
Dat klopt, ik geloof ook best dat vegetariërs invloed hebben op de vleesindustrie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op he. De industrie past zich aan aan de vraag van consumenten. Minder consumptie is minder productie is beter voor het milieu.
Dat snap ik echt niet. mensen die zich nooit met het eten bemoeien, nooit vragen wat ze gaan eten en gewoon aanschuiven, en dat ouders nooit vragen aan hun kinderen wat zij willen eten of waar zij trek in hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog jong, dus mijn moeder kiest wat we eten, en daar zit vaak wel vlees bij. Maar ik zal haar vertellen dat we est wat minder vlees kunnen etenMet minder vlees kan je ook prima. Mijn moeder wil graag afvallen, dat gaat vast ook makkelijker als je minder vlees eet
Dat kan je ook niet etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog nooit gegeten![]()
wel springende garnaaltjeskan je in thailand essen
Oh jawel, als mijn moeder vraagt wat we zullen gaan eten zeg ik meestal pasta of iets met rijstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. mensen die zich nooit met het eten bemoeien, nooit vragen wat ze gaan eten en gewoon aanschuiven, en dat ouders nooit vragen aan hun kinderen wat zij willen eten of waar zij trek in hebben
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh jawel, als mijn moeder vraagt wat we zullen gaan eten zeg ik meestal pasta of iets met rijstMaar we kunnen iet elke dag zoiets eten, dus bepaald ze het ook vaak zelf
Mijn moeder vraagt het meestal netjes. Maar ik weet nooit wat ik wil. Behalve als mijn stufi binnen is, dan is eet ik pizzaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. mensen die zich nooit met het eten bemoeien, nooit vragen wat ze gaan eten en gewoon aanschuiven, en dat ouders nooit vragen aan hun kinderen wat zij willen eten of waar zij trek in hebben
Ze wil max 1 keer per week rijst of pasta eten, de rest van de week is vaak aardappels + groente + vlees. En op zondag eten we friet/patat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet?3 keer per week rijst ofzo is niks mis mee
zou best vervelend zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet etenJa 1 procent ervan ofzo, van de rest val je dood neer
Je lust niet zoveel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt het meestal netjes. Maar ik weet nooit wat ik wil. Behalve als mijn stufi binnen is, dan is eet ik pizza
nicequote:
ja joune ook hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hezdunnah kan je verlangens wel temmen hoor
Bah saaiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze wil max 1 keer per week rijst of pasta eten, de rest van de week is vaak aardappels + groente + vlees. En op zondag eten we friet/patat.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hezdunnah kan je verlangens wel temmen hoor
Ik lust het meeste wel. Maar ik heb de neiging altijd hetzelfde te eten.quote:
Pesto, nog nooit op. Vaak spaghetti of macaroni.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah saaiJuist veel rijstgerechten zijn erg lekker. en Pastagerechten met pesto
en dan zeker met de standaard sausjes en alles?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Pesto, nog nooit op. Vaak spaghetti of macaroni.
als je thuis woont, hoe is dat gerelateerd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt het meestal netjes. Maar ik weet nooit wat ik wil. Behalve als mijn stufi binnen is, dan is eet ik pizza
Ja!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan zeker met de standaard sausjes en alles?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:02 schreef Rozzje het volgende:
https://soundcloud.com/traptvcom/future-ft-french-montana-down
Geen idee, dat is op de een of andere manier mijn wijze om te vieren dat ik weer geld heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als je thuis woont, hoe is dat gerelateerd?
Ik vind het een beetje saaiquote:
Ingewikkelde pastasaus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saaiMaar ik herken het wel hoor. Vroeger was bij ons dat ook zo. Nu gelukkig niet meer. Leer je veel meer dingen kennen
Morgen salaris als ik wakker wordtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee, dat is op de een of andere manier mijn wijze om te vieren dat ik weer geld heb.
Nee, maar gewoon. Alleen maar aardappels, groente, vlees en jus eten elke dag. En als je dan rijst eet. alleen maar rijst met pindasaus en kip. Of spaghetti met gehakt en tomatensaus.quote:
rijst eet je met saus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon. Alleen maar aardappels, groente, vlees en jus eten elke dag. En als je dan rijst eet. alleen maar rijst met pindasaus en kip. Of spaghetti met gehakt en tomatensaus.
Zit gewoon totaal geen variatie in
Nu is het veranderd? Ben jij zelf het eten gaan maken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saaiMaar ik herken het wel hoor. Vroeger was bij ons dat ook zo. Nu gelukkig niet meer. Leer je veel meer dingen kennen
Meestal wel jaquote:
O, daar vind ik dus echt niks aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel jaHad vandaag met zoet-zure saus
Of soms met chilisaus.
Nee, maar ik lustte vroeger ook vrij weinig dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nu is het veranderd? Ben jij zelf het eten gaan maken?Mijn moeder zeurt steeds dat er 3 mannen in huis zijn en dat zij steeds het eten klaar moet maken. Misschien moet ik dan zelf maar een keer gewoon naar de winkel gaan en iets met pasta kopen en gaan kijken of ik de gebruiksaanwijzing op het pak kan volgen
Hier is het vaak Nasi, tijd geleden ook nog wel eens chicken tonight maar dat was ij de winkel in de buurt uit het assortiment dus dat hebben we niet meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel jaHad vandaag met zoet-zure saus
Of soms met chilisaus.
Hoe anders?quote:
Ah, ja dat geloof ik best. Aziatische mensen koken wel pittiger, de moeder van een vriend van me wel iig. (Filipijns)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik lustte vroeger ook vrij weinig dusEn nu is mijn broertje ook meer van het koken en heeft mijn vader een Aziatische vriendin dus krijg je veel meer nieuwe dingetjes te leren
Maar dan komt het toch na een paar weken je neus uit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hier is het vaak Nasi, tijd geleden ook nog wel eens chicken tonight maar dat was ij de winkel in de buurt uit het assortiment dus dat hebben we niet meer
Gewoon, rijst met broccoli en kip ernaast of zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe anders?
Ik eet alleen geen saus bij mijn rijst als ik Indiaas eet. Maar dat is logisch
We zijn een vrij kleine AH hier, maar we hebben het welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan komt het toch na een paar weken je neus uit?
Ja naja kan ook. maar ik vind sausje het wel net afmakenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon, rijst met broccoli en kip ernaast of zo.
Dan maak je de rest van het eten verkeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja kan ook. maar ik vind sausje het wel net afmaken
Ja naja, ik snap gewoon niet zo goed hoe sommige mensen zo eentonig kunnen etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn een vrij kleine AH hier, maar we hebben het wel
Nee hoor, alleen de aardappelen komen mijn neus uit. Maar met de aardappelen varieert ze tussen gekookt en gebakken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan komt het toch na een paar weken je neus uit?
hoezo verkeerd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan maak je de rest van het eten verkeerd.
quote:
Ja wij eten ook best vaak gebakken aardappels. Maar daar moet ik echt op aansturen, als het aan mijn broertje lag at hij de hele week rijst en noodlesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de aardappelen komen mijn neus uit. Maar met de aardappelen varieert ze tussen gekookt en gebakken...
Smaak kan je ook toevoegen zonder een klodder saus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo verkeerd?ligt gewoon aan smaak. Vind saus ook lekkerder voor mijn vlees bijv.
Ja maar als je nou gewoon van saus houdtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Smaak kan je ook toevoegen zonder een klodder saus.
Niet alle smakenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Smaak kan je ook toevoegen zonder een klodder saus.
Maar dat maakt het rijst zo vochtig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je nou gewoon van saus houdtzijn genoeg gezonde sausjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |