Zat dus zojuist in de sportschool, je weet, een beetje aan de gewichten hangen en iets aan cardio doen. Niet te veel, want dan zweet je je helemaal kapot, zeker met dit weer, en daar heb ik een beetje een hekel aan. Dus bleef het een beetje bij matig intensieve krachttraining. Enfin, niets bijzonders.
Maar ik zag daar dus ook een ander meisje trainen. Best lief gezichtje, leuke oogjes

Alleen, nu komt het, was ze ook wat dik. Niet echt bol, maar wel een buikje zeg maar. En daar houd ik niet echt van, gezien ik geen feeder ben maar een gezonde heteroseksuele jongeman.
Probleem is, dat als ze afvalt en gewoon normaal BMI heeft, ze er volgens mij erg leuk uitziet

Dat afvallen zal volgens mij wel lukken want ze zat wel gewoon cardio te doen, en dan ook goed, niet zoals die andere fatties een beetje halfwandelend op de loopband met elkaar kletsen en na tien minuten weer aan de bar zitten marsen eten omdat ze die 'wel verdiend hebben'.
Dus mensen, wat moet ik doen? Aan de ene kant is ze nu makkelijk in te palmen en heb ik over een paar maanden een ook fysiek aantrekkelijke meid, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk wel een reputatie hoog te houden en zou ik er momenteel nog niet op willen klimmen