Je hebt een dm, dan mag je mij daarna vertellen of het een keuze was voor mij of niet.quote:
Omg matchquote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef nodig het volgende: [..] Ik ben ook 1,75m
omg wij lijken op elkaar wat is je schoenmaat
42quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook 1,75momg wij lijken op elkaar
wat is je schoenmaat
OMG we breken je huis af gekquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste week van augustus dikke kans dat ik alleen thuis ben. Ik wil best een kleine meet organiseren
Je zei dat het aan jezelf kan liggen, ik denk dan, wat is het dan precies, dan kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit sluit totaal niet aan bij mijn post ofzo. Maar oke.
Ja, daar kan ik ook niet tegen hoor.. Maargoed.. ik heb op het begin van dit schooljaar echt heel veel kritiek gehad dat mensen mij een bitch vonden omdat ik nogal snel en erg direct zijn wat er fout ging bij projecten blabla.
Een middenweg daarin vinden is erg moeilijk. Ik heb 't liever recht in mn gezicht terwijl andere zo poeslief mogelijk willen horen dat iets niet goed is
..
Waarom dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, weet niet waar anders dan. Zat ook nooit op sport of verenigingen.Had altijd wel vrienden op de basisschool enzo hoor, maar ja, ik word mensen echt heel snel zat.
Ja, zeker. Maar jij bent natuurlijk een uitzonderingquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de vrouwen dat ik single ben, heus!
Hm, ja.. tot op zekere hoogte natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jij snapt het
Zoveel mensen zijn het niet met mij eens als ik zeg dat geluk/succes een keuze is, like je kan best een keer een tegenslag hebben maar daar moet je niet alles van af laten hangen en gaan janken maar gewoon er iets tegen doen als je iets echt wil
Even heel eerlijk, maar jij wil niet met een `praatvrouwtje'' zoals je ze noemde pratenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei dat het aan jezelf kan liggen, ik denk dan, wat is het dan precies, dan kan ik er wat aan doen
En ja, met poeslief doen enzo, kom je geen centimeter vooruit
Ik zou dat echt NOOIT doen hoor. Ik ben een meer dan voorbeeldige gast. Eigenlijk ben ik een heel net persoon al zeg ik het zelfquote:
Aahh zo bedoel je, sorry. Get itquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei dat het aan jezelf kan liggen, ik denk dan, wat is het dan precies, dan kan ik er wat aan doen
Wel als je een voet-fetisjist bent.quote:
Eenschquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even heel eerlijk, maar jij wil niet met een `praatvrouwtje'' zoals je ze noemde pratenEn zo iemand kan daar juist heel goed aan doen. En jou juist laten horen wat het precies is. Of nog beter: Jou het zelf laten inzien
Ik kan mij snel aan mensen ergeren. Soms in een paar uur al, maar gelukkig duurt dat meestal wat langer. Mja, klikt ook gewoon vaak niet met mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom dan?Bedoel.. wat word je dan zat?
Ehm, excuse me?! Alles aan mij is schattigquote:
Hahahaha, ventjequote:
Kan je een punt hebben. Misschien moet ik er maar serieus eens naar kijken. Maar mijn ervaringen waren nogal slecht. Ik moest overal het positieve van in zien. Een voorbeeld wat irrelevant is met mijn probleem: ''Je hond is wel doodgereden, maar je kan hem wel mooi opzetten''quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even heel eerlijk, maar jij wil niet met een `praatvrouwtje'' zoals je ze noemde pratenEn zo iemand kan daar juist heel goed aan doen. En jou juist laten horen wat het precies is. Of nog beter: Jou het zelf laten inzien
Oh god als ik ooit nog een meisje met die attitude zou vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahh zo bedoel je, sorry. Get it.
Ja.. vind ik dus ook niet maar goed.. Is voor veel mensen wel moeilijk en snap ik ook wel. Maar ik denk.. als ik vraag 'vind je me hierin dik' zeg dan gewoon ja of nee en niet lulverhaal. Ik vraag het toch niet omdat ik het niet wil weten
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
moest HEEL HARD LACHENquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je een punt hebben. Misschien moet ik er maar serieus eens naar kijken. Maar mijn ervaringen waren nogal slecht. Ik moest overal het positieve van in zien. Een voorbeeld wat irrelevant is met mijn probleem: ''Je hond is wel doodgereden, maar je kan hem wel mooi opzetten''
Voordelen nadelen wegen niet tegen elkaar op
Daarom heb ik dus een hekel aan complimentjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waar erger je dan aan? Zijn dat vaak bepaalde eigenschappen of gewoon van alles?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan mij snel aan mensen ergeren. Soms in een paar uur al, maar gelukkig duurt dat meestal wat langer. Mja, klikt ook gewoon vaak niet met mensen.
Ik geloof er nooit ook maar een zak vanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hekel aan complimentjes.
en toch zijn we even grootquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, ventje
* Stuart knijpt in wangetje van Nodig
Idd, geloof er nooit ene zak vanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hekel aan complimentjes.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je een punt hebben. Misschien moet ik er maar serieus eens naar kijken. Maar mijn ervaringen waren nogal slecht. Ik moest overal het positieve van in zien. Een voorbeeld wat irrelevant is met mijn probleem: ''Je hond is wel doodgereden, maar je kan hem wel mooi opzetten''
Combinatie van alles, denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar waar erger je dan aan? Zijn dat vaak bepaalde eigenschappen of gewoon van alles?
Ik snap dat je zo denkt, en genoeg mensen net als jij die van te voren al een behoorlijk negatief standpunt over psychologen hebben. Maar weet wel dat die mensen een universitaire studie hebben afgerond om je te helpenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lol, waarom kozen we allebei voor het woord zak als reactie op die postquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geloof er nooit ook maar een zak van
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god als ik ooit nog een meisje met die attitude zou vindenOke maar ik ben dus niet meer zo he. Toen ik er achter kwam dat echt iedereen op het begin dacht dat ik een bitch was tot ze me leerde kennen en toen er achter kwamen dat ik het zo bedoel.. ik wil niet dat mensen denken dat ik een trut benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sommige mensen wíllen je dan nog geen eens beter leren kennen
.
Dus nu middenwegjeBaby darling doll face honey
Nee, 2 haar geleden ben ik indd begonnen met Vakkenvullen (toen ze zeuden dat ik langzaam was '( '( '(, ben ik overgestapt naar de kassa, anderhalf jaar gewerkt als caissière A. Alles parttime bien sûrquote:@xcachet schreef:
Vakkenvullen toch?
Ik moest echt schaterlachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent heel lief maar laat dat nauwelijks merkenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar ik ben dus niet meer zo he. Toen ik er achter kwam dat echt iedereen op het begin dacht dat ik een bitch was tot ze me leerde kennen en toen er achter kwamen dat ik het zo bedoel.. ik wil niet dat mensen denken dat ik een trut ben. Sommige mensen wíllen je dan nog geen eens beter leren kennen
.
Dus nu middenwegje
Mijn gevoel is dus wel het opdreunen van je studie. Niks persoonlijks.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat je zo denkt, en genoeg mensen net als jij die van te voren al een behoorlijk negatief standpunt over psychologen hebben. Maar weet wel dat die mensen een universitaire studie hebben afgerond om je te helpenEn dat zijn niet allemaal geldzuigers die je zo snel mogelijk door middel van het DSM- boekje een stempel willen opdrukken. Maar ook gewoon serieus voldoening uit mensen zoals jij ( no offence verder
) halen.
maar het komt deels op jezelf aan. Jij bent diegene die die stap moet zetten en er voor wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |