Dan moet je niet praten maar gewoon doenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Maargoedmijn doel is dus meer bewegen en afvallen. Ben weer fijn aan het aankomen omdat ik dus thuis zit en geen school/werk heb en dus vandaag weer met een andere pil ben begonnen in 3 maanden tijd, dus mijn hormonen zijn ook ernstig aan het fucken zegmaar
Yep, morgen weer lekker stuk fietsen enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je niet praten maar gewoon doen![]()
Zoek op youtube op "zumba" (of iets dergelijks) en doe je ding. Heb je niet eens schoenen voor nodig.
Of de altijd prettige tactiek: Pak je fiets, rijd naar buiten en ga een willekeurige kant op. Kijk maar waar je uitkomt.
Zo voelt Joop zich ook altijd als 'ie met mij moet fietsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging zondag met Fred fietsen, gemiddelde snelheid was 14,5 km/h
50+ he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En extreem luiquote:
HOE?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik krijg alleen na een half uur fietsen pijn in mn reet en foef
schuren van vleesch enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE?
Ik heb wel eens gehad dat ik m'n bovenbenen voelde, ik heb nog nooit gehad dat m'n reet zeer deed
Dat is de maximale snelheid van mijn scootmobielquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ander zadel nemen! Dameszadelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik krijg alleen na een half uur fietsen pijn in mn reet en foef
Misschien kan jij een keer met Fred op padquote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is de maximale snelheid van mijn scootmobiel
Benidorm Bastardsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien kan jij een keer met Fred op pad
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
Afgewerkt, ik blijf steeds lachen als ik dat Mss of jou hoor zeggen
(Hiero betekent dat dat je als een echt betaald sletje net goed volgeblaft bent)
Tuurlijk, je hebt toch tetten en een kutquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook interessant voor negers, fml
ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
Afgewerkt, ik blijf steeds lachen als ik dat Mss of jou hoor zeggen
(Hiero betekent dat dat je als een echt betaald sletje net goed volgeblaft bent)
Jaaa dat is ECHT een superfijne feature!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Zandlakjes met shimmerChips hebben in je nagellak (niet zo gek met dat schrapen wat ik gister moest doen
) en dan gewoon die plekken weer een beetje bedekken met nieuwe nagellak en je ziet niet eens dat je het gefixed hebt
En ik vond ze al zo fijn dragen, maar dit is zeker een reden om ze nog vaker te pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa dat is ECHT een superfijne feature!
Hehe, welke heb je allemaal danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik vond ze al zo fijn dragen, maar dit is zeker een reden om ze nog vaker te pakken
Gelukkig heb ik er een hoop
Ik denk dat ik naar thailand ook een zandlakje op ga doen iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Zandlakjes met shimmerChips hebben in je nagellak (niet zo gek met dat schrapen wat ik gister moest doen
) en dan gewoon die plekken weer een beetje bedekken met nieuwe nagellak en je ziet niet eens dat je het gefixed hebt
Ik heb van OPI de 4 (mini) Mariah lakjes en What Wizardry Is Thisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, welke heb je allemaal dan? En het zijn daardoor ideale vakantielakjes ja.
Of ze het 2 weken volhouden weet ik niet, 1 week bij mij wel in ieder geval. Of anders The Man With The Golden Gun? Blijft ook gegarandeerd mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar thailand ook een zandlakje op ga doen iddweet alleen nog niet welke
![]()
ik vind het altijd zo lastig kiezen want er is volgens mij geen een lakje wat ik niet na 2 weken al zat ben
Nee er zal bijna geen enkel lakje echt 2 weken mooi blijven, misschien toch maar wat meenemen want tmwtgg niet echt zin in, wil een zomers lakjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ze het 2 weken volhouden weet ik niet, 1 week bij mij wel in ieder geval. Of anders The Man With The Golden Gun? Blijft ook gegarandeerd mooi
Dan wat meenemen jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee er zal bijna geen enkel lakje echt 2 weken mooi blijven, misschien toch maar wat meenemen want tmwtgg niet echt zin in, wil een zomers lakje
daaromquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan wat meenemen jaDie zandlakjes drogen ook nog eens keisnel en geen topcoat nodig, scheelt weer bagage
En na een week heb je ook best al wat uitgroei en is het sowieso minder mooi altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarommaar wil natuurlijk wel een andere kleur mee want anders dan ben ik het zat
![]()
Yeah mijn nagels groeien als een mallequote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En na een week heb je ook best al wat uitgroei en is het sowieso minder mooi altijd
Hehe herkenbaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah mijn nagels groeien als een malle
ik kijk wel ff wat ik doe, deze keuzes zjin t lastigste van de hele vakantie
DAT DUSquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe herkenbaarDan heb je zo je kleding en alles. Maar welke nagellak moet er dan mee. Want gewoon niet lakken is uiteraard geen optie en 2 weken dezelfde uiteraard ook niet
2 zandlakjes, 1 zo'n koraal achtige en 1 blauwe ofzo? Zomers, sparkle, altijd goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah mijn nagels groeien als een malle
ik kijk wel ff wat ik doe, deze keuzes zjin t lastigste van de hele vakantie
Ja ik denk ook dat ik maar vlak van te voren beslis want anders weet ik u al dat ik 20384290 keer ga wisselenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 zandlakjes, 1 zo'n koraal achtige en 1 blauwe ofzo? Zomers, sparkle, altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |