Dan moet je niet praten maar gewoon doenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Maargoedmijn doel is dus meer bewegen en afvallen. Ben weer fijn aan het aankomen omdat ik dus thuis zit en geen school/werk heb en dus vandaag weer met een andere pil ben begonnen in 3 maanden tijd, dus mijn hormonen zijn ook ernstig aan het fucken zegmaar
Yep, morgen weer lekker stuk fietsen enzoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je niet praten maar gewoon doen![]()
Zoek op youtube op "zumba" (of iets dergelijks) en doe je ding. Heb je niet eens schoenen voor nodig.
Of de altijd prettige tactiek: Pak je fiets, rijd naar buiten en ga een willekeurige kant op. Kijk maar waar je uitkomt.
Zo voelt Joop zich ook altijd als 'ie met mij moet fietsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging zondag met Fred fietsen, gemiddelde snelheid was 14,5 km/h
50+ he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En extreem luiquote:
HOE?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik krijg alleen na een half uur fietsen pijn in mn reet en foef
schuren van vleesch enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE?
Ik heb wel eens gehad dat ik m'n bovenbenen voelde, ik heb nog nooit gehad dat m'n reet zeer deed
Dat is de maximale snelheid van mijn scootmobielquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ander zadel nemen! Dameszadelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik krijg alleen na een half uur fietsen pijn in mn reet en foef
Misschien kan jij een keer met Fred op padquote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is de maximale snelheid van mijn scootmobiel
Benidorm Bastardsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien kan jij een keer met Fred op pad
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
Afgewerkt, ik blijf steeds lachen als ik dat Mss of jou hoor zeggen
(Hiero betekent dat dat je als een echt betaald sletje net goed volgeblaft bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |