abonnement Unibet Coolblue
pi_128737686
Via de actie van Oxxio kan ik een iPad 4 aanvragen, ik heb de bon hier nog ongebruikt liggen. Dit houdt in dat bij aankoop de iPad nieuw en geseald in doos is. Ook kan de kleur (zwart of wit) gekozen worden.

De deal is als volgt:

* Ik ruil zelf de bon in en zorg dat de ipad 4 bij mij bezorgd wordt, de koper kan hem bij mij ophalen (Rotterdam, vlakbij afslag van snelweg en vlakbij Rotterdam centraal) of ik stuur hem (na betaling) via verzekerde verzending op. Je koopt dus niet de bon zelf. (Lijkt mij voor de koper wel zo handig)

* garantie verloopt via Paradigit: al het papierwerk (zoals de bon en dergelijke) krijg je er uiteraard bij. Dit houdt in dat de koper bij aankoop de volledige twee jaar garantie heeft. (in ieder geval de garantie zoals deze door Paradigit wordt aangeboden).

* ik kan hem binnen 24 uur in huis hebben, dus de koper moet waarschijnlijk maximaal drie dagen wachten

* ik ben al 100 jaar lid hier en heb diverse malen iets verkocht via Fok!, dus wat dat betreft vermoed ik dat het wel snor zit. Uiteraard krijg je mijn volledige anw-gegevens als we tot een deal komen.

De laagste nieuwprijs die ik via kieskeurig kan vinden is 449 euro, ik bied hem daarom aan voor 375 euro exclusief verzenden. Geen onzinbiedingen s'il vous plaît, ook niet ala 'jij hebt hem toch gratis', want ik betaal er voor via mijn energierekening.

Het gaat om de Apple iPad 4de generatie met retina-display, Wi-Fi, A6X, 16 GB geheugen flash, 246.4 mm (9.7 "), 2048 x 1536 Pixels, IPS
  maandag 8 juli 2013 @ 22:19:31 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_128737954
Zorg maar eens eerst dat je een iPad in huis hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_128738010
300 geboden
  maandag 8 juli 2013 @ 22:20:56 #4
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_128738040
Je weet dat die aanbieding van Oxxio zo geconstrueerd is dat ze zo onwijs dik op je verdienen om je die iPad lachend kado te doen?
  Moderator maandag 8 juli 2013 @ 22:26:09 #5
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_128738345
Nee, dit lijkt me niet zo'n goed idee. Als er een kink in de kabel komt na het inleveren van die bon waardoor levering wordt uitgesteld of iets dergelijks, dan geeft dit mogelijk scheve gezichten.

Ik vermoed dat je hem prima kwijt raakt als je hem hebt, want je vraagprijs lijkt me fair. Natuurlijk mag je hem dan hier aan komen bieden ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')