quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik reageer op een vaag plaatje met een vaag plaatje.
to the rescuequote:
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen gingquote:
echtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
LB, Tsjokkie en ik zijn gefotografeerd door humo-meneertje en staan op humo-site. ZO LEUK WAREN WE.
He hoi pizza!quote:
Ja, NO SHITquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen ging
Oh, okequote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, je moet die film echt een keer zien joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:04 ]Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Spoiler die shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:11 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:19 ]
Ja ging ook echt zoquote:
tof maar deedee is wel vervelend ehehequote:
that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tof maar deedee is wel vervelend ehehe
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:32 ]Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ging ook echt zo.
Tsjokkie en die twee andere die er ook zaten zeiden 'hey je wordt gefotografeerd' en toen wilde ik omhoog kijken en weg was fotograaf alweer
ik ben geen pizzaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He hoi pizza!
[..]
Ja, NO SHIT. Volgend jaar pops
[..]
Oh, oke. Heb nu toch vakantie hgighig
je bent stiekem ook dexter?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!
omelette du fromage!!
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ging ook echt zo.
Tsjokkie en die twee andere die er ook zaten zeiden 'hey je wordt gefotografeerd' en toen wilde ik omhoog kijken en weg was fotograaf alweer
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]alleen omdat je zonnebrand smeerde
Ohquote:
Maar ik vind 't wel leuk ghighgiquote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Volgende keer gewoon keihard roepen: "PORTRETREEECHTTT, GVDDD, KOM TERUGGG!!! PORTRETTTRECHHHHH
![]()
![]()
![]()
"
en een milkshakeyquote:
Ohjaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan kan je nog een foto laten maken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
thanks eh vriendquote:
Da werkt nie hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Volgende keer gewoon keihard roepen: "PORTRETREEECHTTT, GVDDD, KOM TERUGGG!!! PORTRETTTRECHHHHH
![]()
![]()
![]()
"
krabs, sanjay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik niet maar heb wel nét dat stukje gezien van die neger op 't podium. Fuckquote:
hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ik niet maar heb wel nét dat stukje gezien van die neger op 't podium. Fuck![]()
Baasquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
zojuist het halve huis ontruimd omdat mijn broertje een pizza probeerde te frituren
ECHT AWESOME ASDFGHJKLquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
zojuist het halve huis ontruimd omdat mijn broertje een pizza probeerde te frituren
WTF?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
Handige jongenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
[..]awwhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is echt dom. HEEL DOMquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
meneer gaat vervolgens een potje voetballen met de achterbuurjongen en kijkt er niet meer naar omquote:
Nou ja, wel een stress vrij leven zoquote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
meneer gaat vervolgens een potje voetballen met de achterbuurjongen en kijkt er niet meer naar om
hoe dafuq weet jij datquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hahaDiplo schopte hem (zachtjes) om anders te liggen zodat iedereen tkon zien
En hoe heeft hij ooit zijn tas teruggekregenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Maar wat ik me dus afvraag.. hoe ging dat.. HIj helemaal achteraan de zaal gedropt, en toen? Is toch kut als je helemaal vooraan stond en ze sturen je gewoon terug naar achteren?
iddquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Maar wat ik me dus afvraag.. hoe ging dat.. HIj helemaal achteraan de zaal gedropt, en toen? Is toch kut als je helemaal vooraan stond en ze sturen je gewoon terug naar achteren?
je zegt dingenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
wat bespioneren jullie mijn broertje :s
Hahahahaha ik zie nu pas die tong van die katquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
wat bespioneren jullie mijn broertje :s
dat is zegmaar mijn flirt-gezicht als ik een jongen of meisje voor me probeer te winnenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahahaha ik zie nu pas die tong van die kat![]()
![]()
![]()
![]()
Aantrekkelijk hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat is zegmaar mijn flirt-gezicht als ik een jongen of meisje voor me probeer te winnen
En werkt het?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat is zegmaar mijn flirt-gezicht als ik een jongen of meisje voor me probeer te winnen
oke dit gesprek is een beetje ongemakkelijk ander onderwerp gr grquote:
Je zegt het maarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
oke dit gesprek is een beetje ongemakkelijk ander onderwerp gr gr
Hoe lang al? En ik heb stiekem al een beetje op internet zitten kijken maar die huizen daar zijn verschrikkelijk duurquote:
nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe lang al? En ik heb stiekem al een beetje op internet zitten kijken maar die huizen daar zijn verschrikkelijk duurHoe moet ik dat gaan redden als studente/pas afgestudeerde
ja ik vind dat hartstikke tof jaquote:
In London nu 7 jaar maar wel al langer in Engeland.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe lang al? En ik heb stiekem al een beetje op internet zitten kijken maar die huizen daar zijn verschrikkelijk duurHoe moet ik dat gaan redden als studente/pas afgestudeerde
neequote:Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar heb je zijn stem gehoord LB?
Ligt aan hoe lang je al iets anders gewend bentquote:Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is hij daar opgegroeid of kan je dat gewoon krijgen als je er woont?
Nederlands, engels en nedersaksisch?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
Achter elke zin kun je het woord bitch plakken en het klinkt gewoon nog goed ook
Net als je overal in de zin f**king kan zeggen
Where the fuck is my fucking beer on this fucking table, I fucking have been fucking waiting for twenty-fucking-five fucking minutes.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
Achter elke zin kun je het woord bitch plakken en het klinkt gewoon nog goed ook
Net als je overal in de zin f**king kan zeggen
Het kan best verslavend werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Where the fuck is my fucking beer on this fucking table, I fucking have been fucking waiting for twenty-fucking-five fucking minutes.
Ah joh, ik heb harstikke lelijke stem en ik heb zelfs gezongen (staat in nodig's sig) , jij krijgt al complimenten en je hebt een awesome accent, je kan het gewoon doen hoor!quote:
spaansquote:
spaansquote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nederlands, engels en nedersaksisch?
jaquote:
Nah, can't be botheredquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb harstikke lelijke stem en ik heb zelfs gezongen (staat in nodig's sig) , jij krijgt al complimenten en je hebt een awesome accent, je kan het gewoon doen hoor!
Nicequote:
Is wel vet jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Ik zou ook wel goed Spaans willen kunnen spreken
Dat nietquote:
zeg jij trouwens ook zo vaak 'like' in een zinquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Ik zou ook wel goed Spaans willen kunnen spreken
O, maar je bent niet drietalig opgevoed als je in de tweede pas Spaans leerde?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb het mezelf aangeleerden in de 2e kon ik spaans kiezen dus prima
Nee dat is amerikaans.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
zeg jij trouwens ook zo vaak 'like' in een zinik wel als ik engels praat
like she's such a fucking whore and like yesterday she said to me that like when she and her ex-bf fucked he always came in like 3 seconds (ik noem maar wat)
zo erg hahaha
Heb ik ook :/quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
like she's such a fucking whore and like yesterday she said to me that like when she and her ex-bf fucked he always came in like 3 seconds (ik noem maar wat)
zo erg hahaha
OH BEN JIJ DATquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb harstikke lelijke stem en ik heb zelfs gezongen (staat in nodig's sig) , jij krijgt al complimenten en je hebt een awesome accent, je kan het gewoon doen hoor!
Niet doen. Da's heel lelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
zo erg hahaha
Heb ik een mooie stemquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
OH BEN JIJ DATik dacht nodig zelf haaha
Nee, dat vind ik namelijk irritantquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
zo erg hahaha
ik kon het alquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, maar je bent niet drietalig opgevoed als je in de tweede pas Spaans leerde?
Bij inschatten is dat heel normaalquote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik namelijk irritant![]()
Je laatste like (in like 3 seconds) zou nog wel kunnen overigens
Ik zou van die laatste eerder about maken dan like.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik namelijk irritant![]()
Je laatste like (in like 3 seconds) zou nog wel kunnen overigens
Dan ben je niet 3-talig opgevoedquote:
Ah, oke. Ik ben tweetalig opgevoed (moedertaal ouders en Nederlands). Daarnaast kan ik sinds ik mij kan herinneren altijd al Engels verstaan. Lang leve tv.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik ben tweetalig opgevoed (moedertaal ouders en Nederlands). Daarnaast kan ik sinds ik mij kan herinneren altijd al Engels verstaan. Lang leve tv.
Ik ben een keer vol tegen een lantaarnpaal aangefietst met mijn kniequote:
tastymouthquote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb soms wel dat ik woorden niet in het Nederlands weet of in het Engels of gewoon geen idee heb hoe ik dat zou moeten vertalen![]()
Ik zou 'lekkerbekje' bijvoorbeeld niet weten![]()
Dit.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb soms wel dat ik woorden niet in het Nederlands weet of in het Engels of gewoon geen idee heb hoe ik dat zou moeten vertalen![]()
joe got tastymoad??quote:
genoeg mensen hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik dan hier de enige die alleen met Nederlands is opgevoed?
quote:
Meent ergens recht op te hebben of aanspraak op kunnen/mogen maken?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.
Ik zit al dagen te strugglen met ''to feel entitled''
Heb ik ook :/quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ja maar niks makkelijkers ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meent ergens recht op te hebben of aanspraak op kunnen/mogen maken?
Bloedverwant misschien?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook :/
Maar ik ben natuurlijk ook geen Engelse leermeester.
Maar ik vind het ook jammer dat het woord sibling niet in het Nederlands bestaat :/
Zo een handig woord. Me and my siblings... Ja als je dat in het Nederlands zeg moet je gelijk broertjes en zus ofzo zeggen.
Ik ben ook Nederlandstalig opgevoedquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik dan hier de enige die alleen met Nederlands is opgevoed?
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar niks makkelijkers ofzo
ja maar dat zeg je niet zo makkelijk hequote:
Nee, klinkt ook niet inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar dat zeg je niet zo makkelijk he
ik ga morgen met mijn bloedverwanten naar walibi! en je ouders zijn bijvoorbeeld ook bloedverwanten dus dat is dan weer te breed
s a m equote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik las in groep 1 gewoon al voor
Iedereen toch? Of zeg ik nu iets raars.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik las in groep 1 gewoon al voor
avi toetsenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
s a m e
je kreeg in groep 2 pas een beetje letters lezen enzo en ik zat er echt van the fuck zijn jullie voor downies allemaal
Een paar woorden lezen en gewoon voor lezen voor de klas is een verschilletjequote:
omg dat avi lezen hahahahaquote:
Oooo, voorlezen. Vond ik altijd zo kut.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een paar woorden lezen en gewoon voor lezen voor de klas is een verschilletje
en later moest je 'tutorlezen' en dan moest je als kind uit groep 5/6 kinderen uit groep 2/3 leren lezenquote:
Waarom werd je gepest?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik werd wel zwaar gepest op de basisschoolDus hoe slim ik was kan me geen aars boeien
als je gepest wordt krijg je tenminste nog aandachtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik werd wel zwaar gepest op de basisschoolDus hoe slim ik was kan me geen aars boeien
Ik weet niet, volgens mij deed ik dat pas in groep 2.quote:
ohjaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
en later moest je 'tutorlezen' en dan moest je als kind uit groep 5/6 kinderen uit groep 2/3 leren lezen
Waarom? Ben je een bitch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
als je gepest wordt krijg je tenminste nog aandachtik werd gewoon zwaar genegeerd
wat zeg ik, word
ik werd ook gepest maar idgafquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vertel het ons maar, ik zal het geheim houdenquote:
Dan had je iig nog wat te eten tussen de middagquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
als je gepest wordt krijg je tenminste nog aandachtik werd gewoon zwaar genegeerd
wat zeg ik, word
en ik had zo'n irritant kkrkind die niks kon en dat ik uiteindelijk degene was die alles voorlas in plaats van zij en ze ging janken en onder de tafel zittenquote:
Klinkt zo raar, genegeerd worden :/quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat zeg ik, word
Nope.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie nou ook dat als je een zin leest dat je er dan het woord bitch achteraan plakt?
Hmmmz, dan zal het wel aan mij liggenquote:
goede tijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
en ik had zo'n irritant kkrkind die niks kon en dat ik uiteindelijk degene was die alles voorlas in plaats van zij en ze ging janken en onder de tafel zittenverdomme kut tanja
en als er lange woorden waren moest je hak-ken en plak-ken
nope bitchquote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie nou ook dat als je een zin leest dat je er dan het woord bitch achteraan plakt?
Ik vertel niks, zie DMquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel het ons maar, ik zal het geheim houden
Ja, ik kreeg ook altijd kudo's voor mijn 8en. En domme Ronald met z'n 2en werd uitgelachenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
Lol op mijn basisschool was het cool om bij de slimme mensen te horen
je ging 's middags toch naar huis om te eten op basisschool of is dat alleen hierquote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan had je iig nog wat te eten tussen de middag
Ik heb nog een hele grote groene bonkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
ik werd niet gepest ik was altijd druk bezig met knikkeren en voetbalplaatjes
ronald mcdonald(s)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook altijd kudo's voor mijn 8en. En domme Ronald met z'n 2en werd uitgelachen
Werden jouw knikkers nooit gejat dan! ?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
ik werd niet gepest ik was altijd druk bezig met knikkeren en voetbalplaatjes
Mijn ouders werkten dus ik ging ''overblijven''quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
je ging 's middags toch naar huis om te eten op basisschool of is dat alleen hier
ik durfde nooit mijn grote knikkers in te zettenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele grote groene bonk
Doe het maar. Het maakt elke zin/reactie van een ander die je leest beterquote:
dik lelijk contactgestoord kind kind wil(de) niemand mee omgaanquote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt zo raar, genegeerd worden :/
Wat doe je dan verkeerd?
zal ik doen bitchquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe het maar. Het maakt elke zin/reactie van een ander die je leest beter
Jawel 1 keer toen een meisje bij mij kwam spelen had ze gvd al mijn mooie grote knikkers gejat dat was jankenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werden jouw knikkers nooit gejat dan! ?
Ik ben volgens mij nooit gepestquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, zowat 9 op de 10 mensen zeggen gepest te zijn. Dus in hoeverre we dat serieus moeten nemen weet ik gewoon echt niet meer wanneer mesne zeggen gepest te zijn. Im really (ok, beetje maar) sorry
Nou ja, misschien een beetje met gym maar verder nietquote:
klopt wel, maar nare ervaringen worden eerder onthouden dan goedequote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Jongens, zowat 9 op de 10 mensen zeggen gepest te zijn. Dus in hoeverre we dat serieus moeten nemen weet ik gewoon echt niet meer wanneer mesne zeggen gepest te zijn. Im really (ok, beetje maar) sorry
het werkt niet bitchquote:
lolquote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij werkt hij in de plus, dat is nog erger!
FTFYquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe het maar. Het maakt elke zin/reactie van een ander die je leest beter, bitch:Y
Zoveel? Bron?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Was jij een dikkertje dan ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien een beetje met gym maar verder niet
Kinda, ja. Wat ik zeg, misschien met gym omdat ik nooit zo goed was door mijn astma maar verder niet hoorquote:
Het werkt juist wel. Denk het anders als je tegen iemand spreekt op school/werk/thuisquote:
Denken dat ik hierop ga reagerenquote:sd4v1d Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreefWatdoeteenvulploegleider het volgende:[..]Haten op WDEV ____!Gr grchreefWatdoeteenvulploegleider het volgende:[..]Haten op WDEV ____!Gr gr
Hoevaak ben jij bij andere kinderen wezen spelen?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
DM's openbarenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
d4v1d Op maandag 8 juli 2013 21:53
[..]
Denken dat ik hierop ga reageren
Ja, maar dat vind ik dus echt geen pestenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
klopt wel, maar nare ervaringen worden eerder onthouden dan goede
met andere woorden als iedereen aardig tegen je doet niks aan het handje maar als je 1x een schop voor je flikker krijgt weet je dat 5 jaar later nog en als mensen dan terugdenken denken ze al snel dat ze gepest zijn, voelt misschien ook wel zo voor die persoon
Gast, weet ik veelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij bij andere kinderen wezen spelen?
Nu ben ik 1.75m maar toen ik 14 was bijvoorbeeld was ik 1.54m en dat is best klein voor bijvoorbeeld basketbal of volleybalquote:
mij bijv. vind je niksquote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, weet ik veel.
Ik ben ontzettend kieskeurig wat betreft vrienden en dat was ik vroeger ook al.
Ik vond lang niet iedereen leuk genoeg om maar leuk bij te gaan spelen.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, weet ik veel.
Niet weten dat dit uit het vorige topic uit deze reeks komtquote:
quote:
Zoals je dat eerst zei ben ik misschien niet echt gepest. Wel overal buitengesloten, 0 vriendjes ofzo. Kent iemand de roefeldag? Anders is het misschien lokaal, maar daar heb ik nooit aan meegedaan. Niemand wilde me mee hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, weet ik veel.
Heb je gelijk in hoor. Ik ben vaak genoeg getrapt en uitgescholden en geduwd, maar ik ging ook vaak genoeg met kinderen spelen. Hoort er een beetje bij, sommige kinderen pesten nu eenmaal iedereen en zijn zelf fucking miserable.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus echt geen pesten. Dat je schooltijd niet altijd even leuk was en shit en dat mensen je niet mochten en gemeen deden vind ik echt niet pesten.
Maarja, zodra je dit zegt komen mensen van 'OH MAAR BEN IN ELKAAR GESLAGEN HOOR'.
Ja tuurlijk, zowat iedereen is in elkaar geslagen geloof je 't zelf.
Verder heb je natuurlijk hartstikke gelijk, maar ik kan daar niet tegen..
Ghihi.quote:
Ik ging nooit op vakantie toen ik klein was.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ghihi.
Maar had jij ook dat je wel dolgraag vrienden wilde vroeger op vakantie oid maar ze waren gewoon niet leuk
o ik denk nooit ergens over naquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Het gaat vooral over mensen irl.
Al kan ik me op internet ook leuk ergeren door mensen die te snel dingen zeggen die echt ondoordacht zijn oid. Of gewoon gejank dus.
Stuutjequote:
Ik stop alquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Het gaat vooral over mensen irl.
Al kan ik me op internet ook leuk ergeren door mensen die te snel dingen zeggen die echt ondoordacht zijn oid. Of gewoon gejank dus.
Ja, kan wel echt ver gaan joh :/quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor. Ik ben vaak genoeg getrapt en uitgescholden en geduwd, maar ik ging ook vaak genoeg met kinderen spelen. Hoort er een beetje bij, sommige kinderen pesten nu eenmaal iedereen en zijn zelf fucking miserable.
Ja maar dat is gewoon normaal.. vind ik danquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoals je dat eerst zei ben ik misschien niet echt gepest. Wel overal buitengesloten, 0 vriendjes ofzo. Kent iemand de roefeldag? Anders is het misschien lokaal, maar daar heb ik nooit aan meegedaan. Niemand wilde me mee hebben
Werkten je ouders vroeger zoveel dan ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging nooit op vakantie toen ik klein was.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar in groep 7 ging ik op hockey en toen had ik ineens wel vrienden dus het kwam allemaal goed met VA
Combinatie van.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Werkten je ouders vroeger zoveel dan ?
Of deden jullie gewoon niet aan op vakantie gaan dat kan natuurlijk ook
Niet? Oh.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ging nooit op vakantie toen ik klein was.
Alles goed?quote:
fair enoughquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, kan wel echt ver gaan joh :/
[..]
Ja maar dat is gewoon normaal.. vind ik dan.
Ik heb ook nergens aan meegedaan, maar geloof mij.. als ik wat leuker deed dan vast wel. Maar dat deed ik gewoon niet. En tuurlijk vond ik het wel jammer dat ik nergens aan meedeed, omdat ik nergens aan mee deed.. maar ik zat echt niet op al die verwachtingen en meuk te verwahten
.
Ik ben liever achtergrond kindske. Dat hoort er dan maar bij
Ja, met jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Nou, wat ik dus zeg.. je mag best keertje zielig doen maar dan niet super zielig doen.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, met jou?Prima hoor, hoe oud wordt je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
teauteauquote:
Okay, waar woon je?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
IK HEB ZIN IN EEN FISSA OMG
FOKMEET BIJ OSUCHI GR
Maar soms wil je ook gewoon weten wat je nou verkeerd doetquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus zeg.. je mag best keertje zielig doen maar dan niet super zielig doen.
Ik kan dus absoluut niet tegen mensen die totaal niet naar zichzelf kijken maar atlijd de schuld op iets of iemand adners schuiven..
Rot op, dat is (bijna!) nooit zo
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, met jou?Verkapte feliciteer mij dadelijk postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus zeg.. je mag best keertje zielig doen maar dan niet super zielig doen.
Ik kan dus absoluut niet tegen mensen die totaal niet naar zichzelf kijken maar atlijd de schuld op iets of iemand adners schuiven..
Of gewoon alvast beginnenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17. Dus ik mag me nog een jaar onvolwassen gedragen
Vreemde combo?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar soms wil je ook gewoon weten wat je nou verkeerd doet
Daarom kan ik er ook niet tegen dat mensen zeggen dat ik een aardige spontane gozer ben en dan tegen anderen gaan lullen dat ik autistisch overkom
Maar het is de schuld van de vrouwen dat ik single ben, heus!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Absoluut mee oneensquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jij snapt het
Zoveel mensen zijn het niet met mij eens als ik zeg dat geluk/succes een keuze is, like je kan best een keer een tegenslag hebben maar daar moet je niet alles van af laten hangen en gaan janken maar gewoon er iets tegen doen als je iets echt wil
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Verkapte feliciteer mij dadelijk post
Ik ben ook 1,75mquote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu ben ik 1.75m maar toen ik 14 was bijvoorbeeld was ik 1.54m en dat is best klein voor bijvoorbeeld basketbal of volleybal
Mwah, weet niet waar anders dan. Zat ook nooit op sport of verenigingen.quote:
Dit sluit totaal niet aan bij mijn post ofzo. Maar oke.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar soms wil je ook gewoon weten wat je nou verkeerd doet
Daarom kan ik er ook niet tegen dat mensen zeggen dat ik een aardige spontane gozer ben en dan tegen anderen gaan lullen dat ik autistisch overkom
Dat ken ikquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de vrouwen dat ik single ben, heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |