quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik reageer op een vaag plaatje met een vaag plaatje.
to the rescuequote:
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen gingquote:
echtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
LB, Tsjokkie en ik zijn gefotografeerd door humo-meneertje en staan op humo-site. ZO LEUK WAREN WE.
He hoi pizza!quote:
Ja, NO SHITquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen ging
Oh, okequote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, je moet die film echt een keer zien joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:04 ]Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Spoiler die shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:11 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:19 ]
Ja ging ook echt zoquote:
tof maar deedee is wel vervelend ehehequote:
that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tof maar deedee is wel vervelend ehehe
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:32 ]Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ging ook echt zo.
Tsjokkie en die twee andere die er ook zaten zeiden 'hey je wordt gefotografeerd' en toen wilde ik omhoog kijken en weg was fotograaf alweer
ik ben geen pizzaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He hoi pizza!
[..]
Ja, NO SHIT. Volgend jaar pops
[..]
Oh, oke. Heb nu toch vakantie hgighig
je bent stiekem ook dexter?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
that's all you can say, that's all you can say, that's all you can say!
omelette du fromage!!
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ging ook echt zo.
Tsjokkie en die twee andere die er ook zaten zeiden 'hey je wordt gefotografeerd' en toen wilde ik omhoog kijken en weg was fotograaf alweer
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]alleen omdat je zonnebrand smeerde
Ohquote:
Maar ik vind 't wel leuk ghighgiquote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Volgende keer gewoon keihard roepen: "PORTRETREEECHTTT, GVDDD, KOM TERUGGG!!! PORTRETTTRECHHHHH
![]()
![]()
![]()
"
en een milkshakeyquote:
Ohjaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dan kan je nog een foto laten maken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
thanks eh vriendquote:
Da werkt nie hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Volgende keer gewoon keihard roepen: "PORTRETREEECHTTT, GVDDD, KOM TERUGGG!!! PORTRETTTRECHHHHH
![]()
![]()
![]()
"
krabs, sanjay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik niet maar heb wel nét dat stukje gezien van die neger op 't podium. Fuckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |