quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik reageer op een vaag plaatje met een vaag plaatje.
to the rescuequote:
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen gingquote:
echtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
LB, Tsjokkie en ik zijn gefotografeerd door humo-meneertje en staan op humo-site. ZO LEUK WAREN WE.
He hoi pizza!quote:
Ja, NO SHITquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WAS ZO ERG TOF. Ik baal dat ik niet alle dagen ging
Oh, okequote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, je moet die film echt een keer zien joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:04 ]Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]Spoiler die shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:11 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door LittleBrownie op 08-07-2013 22:15:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |