Ik denk dat er precies is gebeurd waar ze of hij op hoopte.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Wat verwachtte je precies van dit topic TS? Volgens mij kan je beter een dagboek bijhouden
Dan krijg ik geen aandacht en daar houd ik van.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Wat verwachtte je precies van dit topic TS? Volgens mij kan je beter een dagboek bijhouden
Jammer dat economie niet mijn ding was, ik zie mezelf wel als keiharde zakenvrouw. Of dictator.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef jogy het volgende:
Je bent gewoon egoïstisch, ook niet verschrikkelijk maar misschien moet je maar gewoon bankier worden of zo..
Voor mensen die macht/aandacht willen maar geen reet kunnen heb je altijd nog de politiek. Kan je een beetje charismatisch over komen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jammer dat economie niet mijn ding was, ik zie mezelf wel als keiharde zakenvrouw. Of dictator.
Nee, echt niet. Jij kunt je namelijk niet voorstellen wat die mensen moeten kunnen en/of doen en wat er allemaal bij komt kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jammer dat economie niet mijn ding was, ik zie mezelf wel als keiharde zakenvrouw. Of dictator.
Snap ik ook niet. Zijn we allebei krampachtig bezig om hard over te komen!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Wat ik niet snap is dat sommige mensen zich zooo betrokken kunnen voelen bij een continent dat haar eigen ondergang is door geld te doneren aan zielige Afrikaantjes.
Ik ben blond en heb tieten. En ik sta leuk op foto's met kleine kinderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor mensen die macht/aandacht willen maar geen reet kunnen heb je altijd nog de politiek. Kan je een beetje charismatisch over komen?
Opgelost!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik ben blond en heb tieten. En ik sta leuk op foto's met kleine kinderen.
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Jij kunt je namelijk niet voorstellen wat die mensen moeten kunnen en/of doen en wat er allemaal bij komt kijken.
Jouw beeld van veel dingen is te (over)geromantiseerd
Recente topics? TS d'r postgeschiedenis is nog geen 2 weken oud.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
TS probeert in haar recente topics wel erg de empathieloze uit te hangen. Iets (... ) te krampachtig, imo.
Aan een aantal van je eerdere posts te zien maak je geen grapje en meen je het wel serieus.quote:
Hij begrijpt het niet en google.nl wil hem niet helpen.quote:
Kan je mij even uitleggen hoe je daar op komt?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Aan een aantal van je eerdere posts te zien maak je geen grapje en meen je het wel serieus.
Maakt niet uit hoor, dat geldt namelijk voor heel veel mensen die op deze aardkloot rondlopen.
Ze was me voor gisteren nog niet opgevallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Seven. het volgende:
Recente topics? TS d'r postgeschiedenis is nog geen 2 weken oud.
Oh, ja. de 'iedereen is egoïstisch' discussie. Die doet het ook altijd leuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
Je hebt gewoon een hoger relativeringsvermogen dan de meeste mensen![]()
En iedereen is egoistisch, het manifesteert zich alleen op verschillende manieren.
Nou ja, als je maar weet dat jouw gevoelens haar NIETS maar dan ook NIETS doen!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze was me voor gisteren nog niet opgevallen.
Mooi!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, als je maar weet dat jouw gevoelens haar NIETS maar dan ook NIETS doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |