Klinkt wel nice he.quote:
Dat zal waarschijnlijk in beide steden goed kunnen, daar moet ik eerlijk over zijnquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
Rozzje - Chillings ft. Rodawa
En dan komt Spatieloos langs
Rozzje - Chillings ft. Rodawa (Nightegg remix)
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
en ikquote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
Die vervolgens door nagenoeg niemand wordt gelezenquote:
Ja idd, en shoppen natuurlijk. Ik denk dat dat in Londen leuker isquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk in beide steden goed kunnen, daar moet ik eerlijk over zijn
Deed geen hunt, dus deze was niet bewust en ik wilde ook geen lapo ging per ongeluk en nu huilenquote:
Touch wood indeedquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Vind het wel cool dat we gewoon niet meer lapohunten. Maar misschien had ik dit beter niet kunnen zeggen. Goedzo SC
daarna over het weer van morgenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jan: Mooi weertje vandaag heh
Piet: Ja geweldig
Bert: Vind ik ook
Nou leuk zeg, gespreksstof voor 1,4 seconde...
Al genoeg geld voor 11-12-13 dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Hoop dat ik mijn geld heb als ik naar London ga dan
Flex, stuur me eens foto's van je huisje.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alles cooool, onderweg naar Rotterdammhow you dooooing?
Oh well, die dingen gebeuren. Ikzelf vind London leuker dan Parijs maar ik ben niet helemaal neutraalquote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd, en shoppen natuurlijk. Ik denk dat dat in Londen leuker is
[..]
Deed geen hunt, dus deze was niet bewust en ik wilde ook geen lapo ging per ongeluk en nu huilen
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rozzje - Chillings. ft Rodawa (Nightegg remix)
Zwerty - Mrs. Lonely
Dat helpt wel als je wilt gaan winkelenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Hoop dat ik mijn geld heb als ik naar London ga dan
Nou, met de zomervakantie is het overal redelijk druk hoor. Waar wil je gaan winkelen dan?quote:
Anders ouders laten betalenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat helpt wel als je wilt gaan winkelen
Geen idee maar dat geloof ik graagquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nooit problemen mee.. Als je zaterdag naar de kalverstraat gaat is het ook ''druk''
doe niet zo gemeenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zwerty - Mrs. Lonely
Dat zou wel aangenaam zijn als je ze zo gek krijgtquote:
En ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zwerty - Mrs. Lonely
Westfield, Oxford Street, Canary Wharf?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, met de zomervakantie is het overal redelijk druk hoor. Waar wil je gaan winkelen dan?
coke snuiven met brownie :s :Squote:
Nee dat is zo haha. En met trein onhandiger.. Moeder moet zo nodig met de trein -.-quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, die dingen gebeuren. Ikzelf vind London leuker dan Parijs maar ik ben niet helemaal neutraal
eet veel bananenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Rinus en Zwerty - zo is het maar net
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coke snuiven met brownie :s :S
Nou, Westfield West/East zijn winkelcentra en die zijn niet extreem druk maar Oxford Street is dat wel en Canary Wharf is de city, dat is het zakelijke gedeelte. Daar heb je niets te zoeken johquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Westfield, Oxford Street, Canary Wharf?
Ik heb geen idee dat zien we nog wel.
Is vliegtuig niet goedkoper? Wij gaan tenminste met het vliegtuig en mijn moeder kiest altijd het goedkoopstequote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat is zo haha. En met trein onhandiger.. Moeder moet zo nodig met de trein -.-
oxford streetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Westfield West/East zijn winkelcentra en die zijn niet extreem druk maar Oxford Street is dat wel en Canary Wharf is de city, dat is het zakelijke gedeelte. Daar heb je niets te zoeken joh
Maar daar zitten we vlakbij en daar schijnt ook een winkelcentrum te zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Westfield West/East zijn winkelcentra en die zijn niet extreem druk maar Oxford Street is dat wel en Canary Wharf is de city, dat is het zakelijke gedeelte. Daar heb je niets te zoeken joh
Eet veel bananen, in je blote kont!quote:
Verschrikkelijk. Ik kom daar alleen als ik naar Selfridges ga, verder nooitquote:
Is 100 euro is toch een retourtje?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is vliegtuig niet goedkoper? Wij gaan tenminste met het vliegtuig en mijn moeder kiest altijd het goedkoopste
Op welke positie sta ik momenteel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
Swagty staat nu in mijn lijst van top 20 users.
Morgen weerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Flex, stuur me eens foto's van je huisje.
De nieuwe zijn overigens wel mooiquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rozzje het volgende:
Je moet vooral in een van de double decker busses gaan is heel leuk en dan boven gaan zitten.. Wat een ervaring hoor
Je zit in Oost London? Ga je op doordeweekse dagen dan? In het weekend is het daar uitgestorvenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar daar zitten we vlakbij en daar schijnt ook een winkelcentrum te zijn
Ik sta #1 toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
Ten westen van het Greenwich Parkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit in Oost London? Ga je op doordeweekse dagen dan? In het weekend is het daar uitgestorven
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat nou? Maak je voor mij geen uitzondering
Individual is een groot fan van dat deel (hij woont daar ergens). Ik vind het te ver afgelegenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ten noorden van het Greenwich Park
reggearadio anquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef zwerty het volgende:
Nu heb ik een liedje van Rinus in mijn hoofd
Ja je zit zo met de metro in het centrum tochquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Individual is een groot fan van dat deel (hij woont daar ergens). Ik vind het te ver afgelegen![]()
Maar het is best mooi hoor
En je zal het hoe dan ook leuk hebben, daar twijfel ik niet aan![]()
Ik niet eensquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil een klacht indienen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh dat was voor swagty bedoeld. Jij staat nog net niet in de top 20 LMI
En kost minder tijd?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 116 zie ik net. En uurtje vliegen. Goedkoper dan de trein dus
Je moet vanaf daar volgens mij eerst met een trein maar het duurt niet zo gek lang hoor naar Charing Cross (dus vlakbij Covent Garden).quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja je zit zo met de metro in het centrum toch
Beter dát, dan dat je eten jou opeetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
Als ik straks niet reageer is dat omdat mijn eten is bezorgd en ik dat dus even opeet![]()
Ga zeuren bij je moederquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 116 zie ik net. En uurtje vliegen. Goedkoper dan de trein dus
Komt voor elkaarquote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat kan, stuur een mailtje naar chatman@hotmail.com.
Jou=jouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik hoef al niet meer in jou stomme lijstje te staan
smakelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
Als ik straks niet reageer is dat omdat mijn eten is bezorgd en ik dat dus even opeet![]()
Dat zou wel eng zijn jaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beter dát, dan dat je eten jou opeet.
Op mijn lijstje sta je #1quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik hoef al niet meer in jou stomme lijstje te staan
Moeilijk te zeggen, buiten de top 20 is een beetje op gevoel, ik hou alleen de beste 20 bij.quote:
Hmmm ja okequote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanaf waar ik woon naar rotterdam is al 2 uur he
Thanks man!quote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
maakt niet uitquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Nee grapje jordy, maar mijn internet en imgur mobiel lopen te kutten. En voor mij voorlopig geen whatsapp met fokkers meer.
Niet zeggen, ik ben toch gefriendzonedquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
En voor mij voorlopig geen whatsapp met fokkers meer.
Maar hem ken je nogal persoonlijk, lijkt mequote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen nieuwe meer. Mijn eigen vriend is een fokkermet hem blijf ik toch ook appen.
Je beeldscherm vindt dat niet zo leuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stokbroodjes met aioli
Uit mijn bek stinken want who gives a flying fuck
Die neemt die geur op en dan ruikt z'n hele kamer er straks nog weken na zodra dat beeldscherm een beetje warm wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je beeldscherm vindt dat niet zo leuk.
Spatieloos?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
OH MY GOD, IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN USA
Je mofo damptquote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stokbroodjes met aioli
Uit mijn bek stinken want who gives a flying fuck
Behalve ik komt hier toch niemandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die neemt die geur op en dan ruikt z'n hele kamer er straks nog weken na zodra dat beeldscherm een beetje warm wordt.
Hoe de fuck komen die dingen daar eigenlijk vraag ik me afquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n gast, spaart pluisjes uit zijn navel. Al 15 jaar_______!!
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je niet kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
Vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck komen die dingen daar eigenlijk vraag ik me af
Kijk je?quote:
Ben je weer te goed voor mequote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen nieuwe meer. Mijn eigen vriend is een fokkermet hem blijf ik toch ook appen.
Ik kijk nu maar:quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt door je kleren, zo n kerel heeft daarr jaren onderzoek naar gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck komen die dingen daar eigenlijk vraag ik me af
Uberhaupt die programma'squote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
Jaren onderzoek?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Komt door je kleren, zo n kerel heeft daarr jaren onderzoek naar gedaan![]()
Trek maar eens eeb dag een wit t shirt aab en de volgende dag een zwarte
Bans besprekenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is behoorlijk onterecht, in mijn optiek.
In NL, die man van Eindhovenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
Ow?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
In NL, die man van Eindhoven
Goedenavond trouwens![]()
Ow, jawel. Maar ben gewoon benieuwd. Spreek hem nooit zoeelquote:
Ik moet zeggen dat ik al verbaasd was dat ik las dat hij een ban had maar voor altijd? Ik zal wel iets hebben gemist dan ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijnbaarquote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al verbaasd was dat ik las dat hij een ban had maar voor altijd? Ik zal wel iets hebben gemist dan ofzo![]()
![]()
Dat wou ik ook gaan doenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan het hem beter zelf vragenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, jawel. Maar ben gewoon benieuwd. Spreek hem nooit zoeel
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al verbaasd was dat ik las dat hij een ban had maar voor altijd? Ik zal wel iets hebben gemist dan ofzo![]()
![]()
Heeft ie al een kussen en dekbed volquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Heeft ie al een kussen en dekbed volgeeft weer een heel andere betekenis aab custom made
![]()
smakelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
Mijn eten is er. Tot over een kwartiertje ongeveer
Nou, ik heb er nog geen, zit op mn mobiel en Francequote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon ranzig. Waar is je ui eigenlijk?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is godverdomme PatatMet de hoofdletter P ja.
Wat was daar het voordeel aan dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jullie krijgen geen rondleiding meer!!
Het is FRIET NONDEDJU JA!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is godverdomme PatatMet de hoofdletter P ja.
Ben je in Frankrijk?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, ik heb er nog geen, zit op mn mobiel en France. Weet jij er een voor mij :S ?
Kon je zien hoe goed ik wel niet was én mocht je kijken hoe ik mijn afdeling run, om daarna met een nog groter gevoel van jaloezie te vertrekkenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Kon je zien hoe goed ik wel niet was én mocht je kijken hoe ik mijn afdeling run, om daarna met een nog groter gevoel van jaloezie te vertrekken, c'est la vie que j'aime om evende Franse taal aan te halen
Eh toto, bans bespreken mag nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oui, pour trois semainesquote:
48 UUR!!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eh toto, bans bespreken mag niet
Francequote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oui, pour trois semaines.
A une institute de la langue
Zal ik in het frans pianoles aan je geveb -O_
Alsof ik daar ooit komtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Jij komt sowieso op de zwartr lijst van de jumbo filialen
Tja... als ze nou gewoon een keer normaal zouden doen...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef d4v1d het volgende:
Hoe flikt iedereen het toch steeds om een ban te krijgen
Oh, heb ik geen ban?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... als ze nou gewoon een keer normaal zouden doen...
Ik heb ook geen ban en jij ook niet.
doe eens normaal joh!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... als ze nou gewoon een keer normaal zouden doen...
Ik heb ook geen ban en jij ook niet.
Ha! Aller pleurerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik jou verdedigen met de friet discussie en nou steek je een mes in mn rug'(
Doe maar niet haha, mijn francais is not tres bien.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oui, pour trois semaines.
A une institute de la langue
Zal ik in het frans pianoles aan je geveb -O_
In wat voor gat woon jij ookal weer?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit komt(Nee, niet omdat het jumbo is, maar er zit er hier niet echt een in de buurt
)
Utregggggquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
In wat voor gat woon jij ookal weer?
Zal ik even een weekje meelopen met mijn SM en dan open ik bij jou inde buurt eenfiliaal oke?
breaking badquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Ezell het volgende:
vakantie, vakantie, vakantie, vakantie, vakantie
Eind van de maandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar niet haha, mijn francais is not tres bien.
Wanneer ben je weer terug?
Ik mis hem ook erg!quote:
haha, kut werk is datquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eind van de maanden dan ga ik als een beest werken bij de jumbo
Waarin anders?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
kun je een kaassouflee bakken in een pan?
Zo lang je genoeg olie gebruikt wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Pff, ben je daar pas?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb de eerste twee seizoenen al gekeken. Nu wachten tot na de herkansingen.
Denk niet dat dat helemaal gaat werken, maar denk dat het het proberen wel waard isquote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
neequote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Vakkenvullen toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik ga doen?
Wát ik ga doen is heel leuk
Pizza en mwahh.. hieronder eigenlijk lekkerder maar op maandag dichtquote:
Neenn.. why?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |