Klinkt wel nice he.quote:
Dat zal waarschijnlijk in beide steden goed kunnen, daar moet ik eerlijk over zijnquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
Rozzje - Chillings ft. Rodawa
En dan komt Spatieloos langs
Rozzje - Chillings ft. Rodawa (Nightegg remix)
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
en ikquote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt wel nice he.
Die vervolgens door nagenoeg niemand wordt gelezenquote:
Ja idd, en shoppen natuurlijk. Ik denk dat dat in Londen leuker isquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk in beide steden goed kunnen, daar moet ik eerlijk over zijn
Deed geen hunt, dus deze was niet bewust en ik wilde ook geen lapo ging per ongeluk en nu huilenquote:
Touch wood indeedquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Vind het wel cool dat we gewoon niet meer lapohunten. Maar misschien had ik dit beter niet kunnen zeggen. Goedzo SC
daarna over het weer van morgenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jan: Mooi weertje vandaag heh
Piet: Ja geweldig
Bert: Vind ik ook
Nou leuk zeg, gespreksstof voor 1,4 seconde...
Al genoeg geld voor 11-12-13 dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Hoop dat ik mijn geld heb als ik naar London ga dan
Flex, stuur me eens foto's van je huisje.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alles cooool, onderweg naar Rotterdammhow you dooooing?
Oh well, die dingen gebeuren. Ikzelf vind London leuker dan Parijs maar ik ben niet helemaal neutraalquote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd, en shoppen natuurlijk. Ik denk dat dat in Londen leuker is
[..]
Deed geen hunt, dus deze was niet bewust en ik wilde ook geen lapo ging per ongeluk en nu huilen
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rozzje - Chillings. ft Rodawa (Nightegg remix)
Zwerty - Mrs. Lonely
Dat helpt wel als je wilt gaan winkelenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef TienVingers het volgende:
Hoop dat ik mijn geld heb als ik naar London ga dan
Nou, met de zomervakantie is het overal redelijk druk hoor. Waar wil je gaan winkelen dan?quote:
Anders ouders laten betalenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat helpt wel als je wilt gaan winkelen
Geen idee maar dat geloof ik graagquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nooit problemen mee.. Als je zaterdag naar de kalverstraat gaat is het ook ''druk''
doe niet zo gemeenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zwerty - Mrs. Lonely
Dat zou wel aangenaam zijn als je ze zo gek krijgtquote:
En ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zwerty - Mrs. Lonely
Westfield, Oxford Street, Canary Wharf?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, met de zomervakantie is het overal redelijk druk hoor. Waar wil je gaan winkelen dan?
coke snuiven met brownie :s :Squote:
Nee dat is zo haha. En met trein onhandiger.. Moeder moet zo nodig met de trein -.-quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, die dingen gebeuren. Ikzelf vind London leuker dan Parijs maar ik ben niet helemaal neutraal
eet veel bananenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Rinus en Zwerty - zo is het maar net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |