abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:10:00 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128800153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.
Heb even dik gedrukt.
Het is toch soort van oorzaak/gevolg verhaal. Als blijkt dat je niets te vertellen hebt, zullen ze ook niet snel uit zichzelf contact opnemen, want het heeft dan geen toegevoegde waarde voor hen.
Jij zoekt geen contact omdat je denkt/weet dat zij het saai vinden, dus komt er verder ook niets uit.

Dus dan zijn er (zo snel even) twee opties
Of meer te vertellen hebben wat anderen interessant
Of gelijkgestemden opzoeken met dezelfde hobbys/intresses/whatever
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:17:18 #202
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128800468
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb even dik gedrukt.
Het is toch soort van oorzaak/gevolg verhaal. Als blijkt dat je niets te vertellen hebt, zullen ze ook niet snel uit zichzelf contact opnemen, want het heeft dan geen toegevoegde waarde voor hen.
Jij zoekt geen contact omdat je denkt/weet dat zij het saai vinden, dus komt er verder ook niets uit.

Ik wil in ieder geval kijken hoever ik kan komen met het project om eens een keer op vakantie te gaan. Daarna heb ik namelijk wel iets te vertellen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128801020
Bummer zeg, het pakketje dat uiterlijk vandaag binnen had moeten komen is nog niet binnen gekomen. ;(

Personeelsafdeling van m'n werkgever is op vakantie, terwijl ik ze nodig heb voor vakantiegeld waarvan ik gebruik wil maken. ;(

Maar het zonnetje schijnt en het windje waait, dus dat is wel weer een plus. O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:58:36 #204
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128802085
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Murmeli het volgende:
Bleh! Lui, gaar, rugpijn en sjaggo.
Afkicken is niet leuk :(

Wel een goede reden om er nooit meer aan te beginnen.
Waar ben je van af aan het kicken?

Sodeju zeg lastige zin :X
pi_128802792
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik raad persoonlijk vetgedrukte aan :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:35 #206
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128803124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Murmeli het volgende:
Bleh! Lui, gaar, rugpijn en sjaggo.
Afkicken is niet leuk :(

Wel een goede reden om er nooit meer aan te beginnen.
Anti-depressiva toch?
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:58 #207
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128803148
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waar ben je van af aan het kicken?

Sodeju zeg lastige zin :X
Antidepressiva. Citalopram om precies te zijn.
Ik ga ff liggen geloof ik. Koppijn en misselijk...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:21:39 #208
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128803176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Antidepressiva. Citalopram om precies te zijn.
Ik ga ff liggen geloof ik. Koppijn en misselijk...
citalopram wilde ik net zeggen, goed onthouden. Kreeg je die in tabletten alleen? Las eerder ook iets over druppels?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:50:35 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128804367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:21 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

citalopram wilde ik net zeggen, goed onthouden. Kreeg je die in tabletten alleen? Las eerder ook iets over druppels?
Uiteindelijk alleen tabletten. Wilde eerst met druppels afbouwen, die schijnen te bestaan, maar zo gaat t ook wel. Alleen de laatste stap van 5 naar 0 mg is pittig. Maar ja, gaat zo wel sneller en ik had geen zin om nog langer met, zij het dan misschien minder erge, afkickverschijnselen te lopen. Het duurt nu 4 maanden, vind ik lang zat. Ben een beetje ongeduldig ook hihi
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:52:14 #210
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128804422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Uiteindelijk alleen tabletten. Wilde eerst met druppels afbouwen, die schijnen te bestaan, maar zo gaat t ook wel. Alleen de laatste stap van 5 naar 0 mg is pittig. Maar ja, gaat zo wel sneller en ik had geen zin om nog langer met, zij het dan misschien minder erge, afkickverschijnselen te lopen. Het duurt nu 4 maanden, vind ik lang zat. Ben een beetje ongeduldig ook hihi
Yeah, maar als je nu nog last hebt van ontwenningsverschijnselen. je kan die 5mg nog verder verminderen en wat ik deed bij stoppen met ad middelen was dat ik afbouwde tot een zeer lage dosis en om de 2 dagen nam.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:03:01 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128804783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Yeah, maar als je nu nog last hebt van ontwenningsverschijnselen. je kan die 5mg nog verder verminderen en wat ik deed bij stoppen met ad middelen was dat ik afbouwde tot een zeer lage dosis en om de 2 dagen nam.
Ik ben al terug van 5 naar 0 nu. Al een week, dus nu valt er niet zoveel meer terug te draaien. Is nu ff niet leuk, maar ik ga er vanuit dat het niet lang meer duurt tot het beter gaat
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:04:34 #212
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128804840
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben al terug van 5 naar 0 nu. Al een week, dus nu valt er niet zoveel meer terug te draaien. Is nu ff niet leuk, maar ik ga er vanuit dat het niet lang meer duurt tot het beter gaat
Al een week, nee dan zou het inmiddels enige verbeteringen moeten gaan laten zien.(Of dat komt er snel aan). Hopelijk duurt het niet te lang meer, hoe vergaat het slapen je ? veel/weinig? En intensief dromen ook?
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:23 #213
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128805140
Op 1 nacht na slaap ik prima. Ook geen dromen enzo.
De klachten zijn pas sinds een dag of 3 vervelend nu. Daarvoor wel heel moe en mijn hart is niet bij als ik ook nog concerta slik (adhdmedicatie), dus die neem ik nu even niet tot ik weer ok ben verder.
En ff afwachten of ik het morgen wel gewoon trek om de hele dag te werken. Zo nee dan meld ik me ziek en werk ik afentoe thuis wat. Ik moet ook nog wat met de gemiste uren van maandag en dinsdag. Durfde me niet ziek te melden :@ maar ja, nu mis ik dus een uur of 5 en weet ik niet wat ik daarmee moet.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:18:02 #214
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128805262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef Murmeli het volgende:
Op 1 nacht na slaap ik prima. Ook geen dromen enzo.
De klachten zijn pas sinds een dag of 3 vervelend nu. Daarvoor wel heel moe en mijn hart is niet bij als ik ook nog concerta slik (adhdmedicatie), dus die neem ik nu even niet tot ik weer ok ben verder.
En ff afwachten of ik het morgen wel gewoon trek om de hele dag te werken. Zo nee dan meld ik me ziek en werk ik afentoe thuis wat. Ik moet ook nog wat met de gemiste uren van maandag en dinsdag. Durfde me niet ziek te melden :@ maar ja, nu mis ik dus een uur of 5 en weet ik niet wat ik daarmee moet.
Kan me voorstellen dat je liever niet concerta bijneemt, jammer dat je geen ritalin in dit geval hebt om het beter te reguleren. Want jezelf onthouden van dat middel kan ook weer extra onthoudingsproblemen met zich meebrengen bovenop je al huidige onthoudingsproblemen.

De keuze om te gaan werken tja, zou het afraden tenzij je juist afleiding haalt van je ontwenningsverschijnselen. Blijft uiteraard aan jou. :) Hoop dat het niet te lang meer doorgaat voor je weet hoe het is.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:39:42 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128807976
Hmm ja ik heb wel ritalin in huis.... kan ik dat wel nemen ja, gewoon heul weinig, 2,5 mg
ofzo. Ik slik al heel weinig, concerta slik ik in 27 mg. Ik heb ook nog 18 liggen trouwens, dat kan ik ook nemen. En ritalin heb ik in tabletten van 5, die kannik evt halveren als concerta 18 teveel is.
Goed idee van je, thanks!

Ik ging met koken trouwens, en weg was de brakheid. Ik hou heel erg van koken en was
weer iets nieuws aan het proberen. Was heerlijk. Ik heb petjel gemaakt. Is net zoiets als gado gado. Erg makkelijk ook, alleen wat gedoe omdat ze vinden dat je de groente omdebeurt moet koken. Maar dat is gelukt en ik de ultieme truc gevonden om te zorgen
dat alles warm op mijn bord belandde. Ik ben weer trots op mezelf
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:41:21 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128808014
Oja, qua werk: dat is wel fijne afleiding inderdasd, mits ik me niet al te ziek voel. Als ik me beroerd voel worden ga ik gauw naar huis.
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:38:19 #217
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128813172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Hmm ja ik heb wel ritalin in huis.... kan ik dat wel nemen ja, gewoon heul weinig, 2,5 mg
ofzo. Ik slik al heel weinig, concerta slik ik in 27 mg. Ik heb ook nog 18 liggen trouwens, dat kan ik ook nemen. En ritalin heb ik in tabletten van 5, die kannik evt halveren als concerta 18 teveel is.

Ik ging met koken trouwens, en weg was de brakheid. Ik hou heel erg van koken en was
weer iets nieuws aan het proberen. Was heerlijk. Ik heb petjel gemaakt. Is net zoiets als gado gado. Erg makkelijk ook, alleen wat gedoe omdat ze vinden dat je de groente omdebeurt moet koken. Maar dat is gelukt en ik de ultieme truc gevonden om te zorgen
:)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:41:19 #218
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128813320
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef Murmeli het volgende:

Goed dat je tussendoor nog jezelf kan vermaken op deze manier en niet constant bezig hoeft te zijn met die ontwenningsverschijnselen. :) Verder, houdt ons op de hoogte hea van het verloop.
pi_128830867
Murmeli is stoer! *O*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:37:12 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128831183
Gister weer eens gekeken naar vakanties.. Misschien dat ik 1 of andere actieve bootcamp ga doen :o Zowel goed voor geest / ontwikkeling als lichaam :)
Het is alleen pas in oktober...

Verder gaat het hier nu heel erg z'n gangetje. Ben redelijk neutraal momenteel.
Heb alleen m'n vriendin al een paar dagen niet gesproken, ik mis het contact (nog) niet echt, weet niet hoe zij erover denkt. Wss zie/spreek ik haar vanavond wel.
M'n ma heeft zelfs gebeld voor datum om langs te komen, dus die staat nu ook geplant. Wel leuk, aan de andere kant denk ik ook weer "waar moeten we het in godsnaam over hebben" :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:09:09 #221
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832023
Hallo,

Na ruim een jaar wel/niet/wel/niet ben ik dinsdag (op licht aandringen van me vent) naar de huisarts gegaan. Eenmaal daar barste ik meteen uit in tranen.

Tranen, ik heb de afgelopen 2 weken bijna niks anders gedaan dan huilen en om wat? Ik huil vaker, soms wat meer dan anders maar gemiddeld wel 3/4x per week. Maar de afgelopen 2 weken waren een drama. Daarbij kwam ook nog eens dat ik twijfelde aan alles en iedereen, en vooraal aan me vent. Wil hij me nog wel, gaat hij me dumpen, boos omdat hij niks in huis doen, me alleen en in de steek gelaten voelen omdat hij er niet is etc. Continu in angst en huilen, zweten, hartkloppingen... pff. Waarom me bed uit, er is toch niks om voor uit te komen, waarom nog leven ik heb er toch geen zin in, weg gaan van huis en uren wegblijven omdat ik me thuis teveel voel. De maat was dus vol dus naar de huisarts, doe stelde me wat vragen, namen het een en ander door en gezien mijn verleden (ben 2 jaar geleden al paar keer bij psycholoog geweest, suicidaal neigingen etc) te horen gekregen dat ik depressief ben en angstaanvallen heb.

Toen de keuze pillen of psycholoog.. gekozen om alles eerst een beetje rust te geven en op de rit te krijgen met pillen en over 3 weken gesprek met de huisarts hoe dan verder.

Het geeft mij rust, rust dat ik serieus word genomen, dat ik niet gek ben en dat er dus wel degelijk iets is en ze er ook iets aan kunnen doen. Mijn vent was trots op me, trots dat ik de stap durfte te nemen en blij dat er nu iets gaat gebeuren. Want het had niet langer moeten duren dit huilen, de angsten etc.

En nu? Vandaag is dag 3 dat ik me anti depressie pil slik, verschil nee denk nog niet is te kort voor. Wat nu vooral overheerst is de rust, de rust dat ik word geholpen.
Op advies van de dokter is om leuke dingen te doen en bezig te zijn zodat ik niet verder wegzak maar langzaam naar boven krabbel. Dat advies meteen ten goede genomen en gisteren dagje op stap geweest, en dat heeft met goed gedaan en me vent ook.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:11:00 #222
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832088
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Gister weer eens gekeken naar vakanties.. Misschien dat ik 1 of andere actieve bootcamp ga doen :o Zowel goed voor geest / ontwikkeling als lichaam :)
Het is alleen pas in oktober...

Verder gaat het hier nu heel erg z'n gangetje. Ben redelijk neutraal momenteel.
Heb alleen m'n vriendin al een paar dagen niet gesproken, ik mis het contact (nog) niet echt, weet niet hoe zij erover denkt. Wss zie/spreek ik haar vanavond wel.
M'n ma heeft zelfs gebeld voor datum om langs te komen, dus die staat nu ook geplant. Wel leuk, aan de andere kant denk ik ook weer "waar moeten we het in godsnaam over hebben" :')
Ook al is de vakantie pas in Oktober, je hebt wel iets om naar toe te leven en dat kan soms ook voor eventjes genoegdoening geven
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:14:29 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128832191
Goed bezig! ^O^
Het is altijd fijn als mensen je serieus nemen.. dat je geholpen wordt. En alleen dat heeft je al een stuk verder gebracht, zelfs zonder de pillen.

Ik zou sowieso met iemand gaan praten als ik je zo hoor. Of rust in je hoofd zou voldoende moeten zijn om die twijfel en negatieve kant weg te halen.

Is het bij jou de laatste tijd erger geworden? of was er een bepaalde trigger die die gedachtes in je opbrachten?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:15:40 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128832237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:11 schreef Bumskie het volgende:
Ook al is de vakantie pas in Oktober, je hebt wel iets om naar toe te leven en dat kan soms ook voor eventjes genoegdoening geven
Klopt.. maar ik ben meer van de "ik heb iets gevonden, dus wil het nu! " :')
Niet dat dat kon ivm vakanties van anderen, maar toch. September was dan beter geweest, maargoed het is nu even iets. Kijken of ik er een goed idee bij blijf houden.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:33:41 #225
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128832821
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Goed bezig! ^O^
Het is altijd fijn als mensen je serieus nemen.. dat je geholpen wordt. En alleen dat heeft je al een stuk verder gebracht, zelfs zonder de pillen.

Ik zou sowieso met iemand gaan praten als ik je zo hoor. Of rust in je hoofd zou voldoende moeten zijn om die twijfel en negatieve kant weg te halen.

Is het bij jou de laatste tijd erger geworden? of was er een bepaalde trigger die die gedachtes in je opbrachten?
Het is de laatste 2 weken heftiger dan ervoor, maar eigenlijk is het al een jaar up en down (misschien wel langer) Momenteel kan ik ook even niet praten, zit nog te vol. Eerst paar weken proberen de rust te krijgen en positieve en leuke dingen ondernemen. Ga morgen eerst even me verzekering bellen want heb geloof ik maar 3/4 gesprekken in me pakket wat vergoed word, even navragen.

Ik heb volgende week een examen en op me werk is het vakantietijd dus ik werk veel meer dan normaal, dat zou een trigger kunnen zijn dat de angsten en het huilen etc wat heftiger izijn dan normaal.
Helaas juli en augustus geen roosterwijzigingen meer kunnen doorvoeren, vanaf vanavond tot eind aug wel klaar met school (vakantie - scheelt ook weer tijd en reizen) en maandagochtend me laatste examen (niet meer studeren dus op de momenten dat ik vrij ben)
Daarna een paar weken alleen maar werken of prive... kijk er naaruit. In sept een week vrij kunnen plannen, gaan dan naar de ardennen en gisteren in overleg laatste week van okt en de eerste 2 weken van nov vrij. Oktober ga ik ook minder werken... even was gas terug en tijd voor mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')