weet ik het wat heb je gegeten vandaagquote:Op maandag 8 juli 2013 19:31 schreef Rodawa het volgende:
HEZZIE GEEF ME TIPS MAATJE. Ik heb honger, wat nu?
Ik moet nog warm eten maar tot die tijd een overbrugging. Heb al best veel gegeten, maar gewoon brood en alles, nog geen banaan trouwens dus misschien wordt dat het (nohommo).quote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
weet ik het wat heb je gegeten vandaag
alleen voor 130 euro enz.quote:
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzoquote:
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik had bij de Douglas 2 geurtjes gekocht kreeg de 2e voor de halve prijs
Heel toevallig hadden wij vandaag een gesprek over ei :squote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzo
ga als je naar dubai gaat halen in tax freequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik had bij de Douglas 2 geurtjes gekocht kreeg de 2e voor de halve prijs
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzo
Maar je had dr geen eens geneuktquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
alleen voor 130 euro enz.
ik was bij haar in de zaak geweest een x, echt leuk, ik kreeg verscihllende geuren te ruiken en ze vertelde me allemaal dingen over die geuren.
ja kan of noten is ook chilquote:Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet nog warm eten maar tot die tijd een overbrugging. Heb al best veel gegeten, maar gewoon brood en alles, nog geen banaan trouwens dus misschien wordt dat het (nohommo).
Jij neemt een ei, doe eens blijquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet tax free is altijd heel chill.. Zodra ik weer weg ga miss 1 geurtje halen.. Als je zegt welke geur je wilt neem ik die voor je meequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ga als je naar dubai gaat halen in tax free
Dat was persoonlijk, niet iedereen hoeft te weten dat wij het over eieren hebben, wtf Gquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef zwerty het volgende:
[..]
Heel toevallig hadden wij vandaag een gesprek over ei :s
voor mij?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:36 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik weet tax free is altijd heel chill.. Zodra ik weer weg ga miss 1 geurtje halen.. Als je zegt welke geur je wilt neem ik die voor je mee
Wat moet ik anders doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:32 schreef d4v1d het volgende:
Ik verwacht dat Spatie alsnog morgen gewoon de hele dag op FOK! zit
Ga jij nou maar je wenkbrauwen trainenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HE HE HE, ik scheld jou toch ook niet zomaar uit voor dingen als ofzo
ik ga ff folder kijken nog aanbiedingen zodat ik verleid wordt om geld uit te gevenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb ook parfumpjes gekocht vandaag.
Tax free blijft beste manquote:Op maandag 8 juli 2013 19:38 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik ga ff folder kijken nog aanbiedingen zodat ik verleid wordt om geld uit te geven
Oke okequote:Op maandag 8 juli 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
En hey lmi en david. Quoten is lastig want mobiel
Bedankt broeder, ik heb ook jouw rug. We zijn niet te breken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HE HE HE, ik scheld jou toch ook niet zomaar uit voor dingen als ofzo
ik heb jou ook heel erg gemist moest de hele tijd aan je denkenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ik jou gisteren wel gezien?! Ik miste je
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heet geen xcachet, maar ik vergeef je
Oh, je hebt weer wat obscure YouTube muziek gevonden?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
Deze youtube mix![]()
Wie verzint die dingen hij lijkt wel voor mij bestemd
wat?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, je hebt weer wat obscure YouTube muziek gevonden?
Prima! Mocht net weg van mijn werkquote:
neem gwn axe bro's lkr chimi's hossele in de kleedkamer @ gym @ scorro met axe ze kome allemaal geloof me ik doe ook altyd axequote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik heb nog een lekkere: Frapin L'Humaniste
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:40 schreef nodig het volgende:
[..]
ik heb jou ook heel erg gemist moest de hele tijd aan je denken
ok ik ga morgen naar de kruidvatquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
neem gwn axe bro's lkr chimi's hossele in de kleedkamer @ gym @ scorro met axe ze kome allemaal geloof me ik doe ook altyd axe
Christina Perri is niet obscuurquote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, je hebt weer wat obscure YouTube muziek gevonden?
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
neem gwn axe bro's lkr chimi's hossele in de kleedkamer @ gym @ scorro met axe ze kome allemaal geloof me ik doe ook altyd axe
Nice, je nieuwe of oude huis nog?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima! Mocht net weg van mijn werknu kan ik mooi naar huuuis, en ik zou eigenlijk morgen pas naar huis gaan, maar de plannen zijn gewijzigd
Er komen dan ook alleen bejaarde vrouwen op jou afquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
echt fucking raar ik durf het haast niet te zeggenquote:
WAT?!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
echt fucking raar ik durf het haast niet te zeggen
maar ik was buiten![]()
ben verbrand :s
ik voel me niet meer fokwaardig
hoezo goeie oude tijd ;squote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Goeie oude tijden toen Axe Africa de ''shit'' was
Die ren ik er wel uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er komen dan ook alleen bejaarde vrouwen op jou af
Wow, pics van je armenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
[..]
echt fucking raar ik durf het haast niet te zeggen
maar ik was buiten![]()
ben verbrand :s
ik voel me niet meer fokwaardig
Ah,quote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nieuweals ik blij zeg dat ik naar huis ga, is het het nieuwe thuis
quote:
Wat doe je hier dan! Hup, weg!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan! Hup, weg!!Omgekeerde psychologie, netjes maatje. Dit pas ik ook regelmatig toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan! Hup, weg!!maak je geen zorgen ik ga 24/7 fokken om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je nieuwe aanvragen jaquote:Op maandag 8 juli 2013 19:49 schreef Rozzje het volgende:
Kan je foto van je ID veranderen of een niewe ID aanvragen? Ik moet toch morgen nieuwe pasfoto's maken
Jammer. Welke neem je, die ik ook heb?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Rozzje het volgende:
Rodawa ze hebben nog steeds niet me wax verstuurd he... Order status is nog steeds ''pending''
Heb email gestuurd
Doe normaal gek, mijn overoverovergrootmoeder is overleden aan dood.quote:
Het is tegenwoordig wel een beetje duidelijk. Maar dat is ook weer psychologie, expres dingen duidelijk doenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, netjes maatje. Dit pas ik ook regelmatig toe.
Ga je het nog ergens in investeren?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
loon juni, kom maar bij nodig![]()
Ik ga me dagobert duck voelen.
jij hebt 40 euro over om je pasfoto op je id te laten veranderen wuutquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen.. Moet ik gaan betalen voor me nieuwe ID?
.. Denk eens zelf naquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen.. Moet ik gaan betalen voor me nieuwe ID?
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
jij hebt 40 euro over om je pasfoto op je id te laten veranderen wuut
lol instapizzaquote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Tweede pizza in de oven doen, brb
#hatersmakeustronger #instapizza #food #instafood
Is niet zo veel 40 euro aangezien ik morgen toch een niewe paspoort ga aanvragen kan ik direct ook me ID veranderen lekker up to date tochquote:
Daarom weer normaal psychologie toepassen op een manier waardoor men denkt dat het omgekeerde psychologie is. Zo creëer je de betere mindfucks.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel een beetje duidelijk. Maar dat is ook weer psychologie, expres dingen duidelijk doen
dafuqquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom weer normaal psychologie toepassen op een manier waardoor men denkt dat het omgekeerde psychologie is. Zo creëer je de betere mindfucks.
Tja... ik zou blij zijn als ik het geld hadquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is niet zo veel 40 euro aangezien ik morgen toch een niewe paspoort ga aanvragen kan ik direct ook me ID veranderen lekker up to date toch
Ik vind je liefquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom weer normaal psychologie toepassen op een manier waardoor men denkt dat het omgekeerde psychologie is. Zo creëer je de betere mindfucks.
Okay, donder maar op dan, als je je voor onze relatie schaamt!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies.
[..]Niet hier Spatie straks krijgen ze het door.
Knak zei de tak!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rodawa & Spatie sitting in a tree....
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou deze opmerking net maken, maar dan met Adora erbij:s
Is maar 40 eu hoor lolquote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik zou blij zijn als ik het geld had.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rodawa & Spatie sitting in a tree....
doe niet jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
O is ff, waarom deze UI?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef hezdunnah het volgende:
ik denk dat ik kinski haal daar lach ik om
trollquote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
O is ff, waarom deze UI?
Ik dacht dat jij Rodawa was!
Weet niet moet je oude denk ik inleverenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een id kaart aanvraagt, moet je je oude dan inleveren of kan je m nog gebruiken
anders gewoon zeggen dat je hem verloren hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een id kaart aanvraagt, moet je je oude dan inleveren of kan je m nog gebruiken
Volgens mij doen ze er een gaatje in, zodat het duidelijk is dat ie niet meer bruikbaar is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
iddquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze er een gaatje in, zodat het duidelijk is dat ie niet meer bruikbaar is.
Klopt. Ze drukken er gaatjes in. Je moet wel aangven dat je em wil houdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze er een gaatje in, zodat het duidelijk is dat ie niet meer bruikbaar is.
Ja, ik zat op Werchter.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jou heb ik volgens mij een tijdje niet gezien
je bent toch oud genoeg om voor 20 door te gaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgdan kan ik straks 3 week geen drank oid halen
en spoed aanvraag is 40 euro extra
alsof het nog niet duur genoeg is godjezus
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Dearest het volgende:
zit er nu ook aan te denken mijn ID te vervangenverschrikkelijke foto
gewoon een wild gokjequote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef Rozzje het volgende:
Dus het is 40 eu om je ID te vervangen?
Binnen hoe lang heb je nieuwe ID?
bij sommige plekken zijn de verplicht om om ID te vragen, OV telt niet dus rijbewijs ook niet. en dat heb ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
je bent toch oud genoeg om voor 20 door te gaan?
anders rijbewijs?
Mijne was al ongeldig toen ik een nieuwe haalde. Ik heb een week met de oude met gaatjes en de brief dat je de nieuwe besteld hebt bij me gelopen als id controlequote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgdan kan ik straks 3 week geen drank oid halen
en spoed aanvraag is 40 euro extra
alsof het nog niet duur genoeg is godjezus
Ahhh, dat wist ik nog niet!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja hallo, TV is aangenomen voor zijn toekomstige baantje!
''OV telt niet dus rijbewijs ook niet''quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij sommige plekken zijn de verplicht om om ID te vragen, OV telt niet dus rijbewijs ook niet. en dat heb ik ook niet.
ik had laatst drank gehaald bij gall&gall en had mn ov laten zien, mocht gewoon
dus ik ging de ah in om huismerk wijn te halen want student en toen weigerde ze het gewoonwat een onzin
Ja en voor mijn personeelspas wilden ze een foto opgestuurd krijgen, heb nu mijn laatste schoolfoto gestuurdquote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja hallo, TV is aangenomen voor zijn toekomstige baantje!
oh okequote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijne was al ongeldig toen ik een nieuwe haalde. Ik heb een week met de oude met gaatjes en de brief dat je de nieuwe besteld hebt bij me gelopen als id controle
Jij wilt je oren er af knippen op de foto?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Dearest het volgende:
vind het overigens dikke stierenstront dat je oren zichtbaar moeten zijn op pasfoto'sverneukt mijn hele haar
Dat is wel kut jaquote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Dearest het volgende:
vind het overigens dikke stierenstront dat je oren zichtbaar moeten zijn op pasfoto'sverneukt mijn hele haar
Rijbewijs is een geldig identificatiemiddel ja. Alleen niet als je over de grens gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
''OV telt niet dus rijbewijs ook niet''
Je weet dat een rijbewijs een identificatiemiddel is?
Dat is een OV niet.
nee, ik draag mijn haar gewoon altijd los en naar beneden en dan zie je mijn oren gewoon nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt je oren er af knippen op de foto?
Heftig verhaal, vertel het nog eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Dearest het volgende:
Die gaten die erdoorheen gaan, gaan als het goed is ook niet door de foto, naam en geboortedatum, dus je kan gewoon wijn halen. Tenzij je een hele zure medewerker hebt.quote:
Wie ziet die pas dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja en voor mijn personeelspas wilden ze een foto opgestuurd krijgen, heb nu mijn laatste schoolfoto gestuurd
Mijn ID-foto is nog erger dat wel.
hoe duur is die ik haal wss kinksi das al 130 pleuro :squote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Hez deze vindt die gozer heel goed
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee, ik draag mijn haar gewoon altijd los en naar beneden en dan zie je mijn oren gewoon niet
105 EU maar is 100MLquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hoe duur is die ik haal wss kinksi das al 130 pleuro :s
oh beterquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die gaten die erdoorheen gaan, gaan als het goed is ook niet door de foto, naam en geboortedatum, dus je kan gewoon wijn halen. Tenzij je een hele zure medewerker hebt.
Onzeker dingetjequote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niemand uiteindelijk
Haha, straks willen ze me niet meer hebben om mijn pasfoto's
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rijbewijs is een geldig identificatiemiddel ja. Alleen niet als je over de grens gaat.
ok gelukkig 100ml, even kijken of ik dan in tax free kan vinenquote:
Je oren zijn een belangrijk om je t vergelijken met de foto. Je oorlellen veranderen namelijk niet na een bepaalde leeftijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee, ik draag mijn haar gewoon altijd los en naar beneden en dan zie je mijn oren gewoon niet
PICSquote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
Lol mn ma draagt een van me snapbacks staat haar wel leuk
Weet je wat lekker isquote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onzeker dingetje
Ik kom een patatje halen deze zomer
Je werkt in een snackbar?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is
[ afbeelding ]
wrm geen naamtopicquote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen?
Hey verkapt naamtopic! TR.
nou ik weet niet hoor maar als ik een kinderfoto van iemand zie zeg ik niet OOH JA DIE OREN IK ZIE HET DAT BEN JIJ!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je oren zijn een belangrijk om je t vergelijken met de foto. Je oorlellen veranderen namelijk niet na een bepaalde leeftijd.
Zal ik je voeren bbyquote:Op maandag 8 juli 2013 20:13 schreef Rodawa het volgende:
Rustig aan met het eten jongens, ik heb nog geen avondeten op #STRUGGLES.
Met 100ml doe ik een jaar ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Normaal doe ik altijd 2-3 sprays dus klopt niet.. 100ML gaat echt lang mee
Ah, een petquote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
Lol mn ma draagt een van me snapbacks staat haar wel leuk
Neem een voorbeeld aan Spatieloos. Die deed datquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga echt op FOK pics van me ma droppen
Wel, want 1 ml is heeel weinig ong. een druppel. En 100ML/105euro = 0,95 per ml. Oke jij hebt gelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Normaal doe ik altijd 2-3 sprays dus klopt niet.. 100ML gaat echt lang mee
Alleen als je altijd hetzelfde opdoet ruik je het na een gegeven moment zelf niet meer xdquote:
Leuke moeder heeft Spatiequote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Spatieloos. Die deed dat
Ik betaalde 45 euro voor 100ml ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Spatieloos. Die deed dat
[..]
Wel, want 1 ml is heeel weinig ong. een druppel. En 100ML/105euro = 0,95 per ml. Oke jij hebt gelijk
l o l hoequote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik maak binnen een half uur betere geruchten dan dit
HUHquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
geruchtenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoevaak spuit je? En hoevaak per dag?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
l o l hoe
ik heb nu 8 verschillende in gebruik, allemaal 30-60ml ongeveer maar die zijn echt wel voor 't einde van 't jaar op
online is veel goedkoper vaakquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 55 voor 60
[..]
Hoe weet jij dat? :s :s
Die bovenste!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag haar fotoquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 55 voor 60
[..]
Hoe weet jij dat? :s :s
nouja ik koop meestal niet van die duurdere van 100+ euro per flesje dus dan spuit je sowieso wat vakerquote:
Eerst in de winkel testen en dan online kopenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, maar dan weet je niet of het lekker ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |