Ik niet, want die liggen hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen pijpje, geen grinder én geen wiet.
Wie voelt mijn pijn?
Neuh, je bent dan toch zo slap als de teringquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?
Alleen als je de kleine lepel wil zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?
Awww.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie voelt mijn pijn?
Ja, veel harder dan die van jou warenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan krijg ik nu petsen van Moir?
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie voelt mijn pijn?
Jij bent sowieso een lijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.
Nee weet ik, en ik weet dat het NOFI is, verschil tussen zeggen het volwassen zeggen of neerbuigend zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]______! LSD kan je zwaar in blijven hangen, echt ziek link spul. Wat een raar kind was dat dan
[..]
Jij moet sowieso even wachten tot je wat ouder bent, want je maakt gewoon je hersenen kapot terwijl het nog aan het groeien is, NOFI overigens.
Ik was bang voor een roid rage oidquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, je bent dan toch zo slap als de tering
Probeer Joop een keer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagMorgen dagje goed smoken dat wel
Amsterdamse wiet
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
ik moest hier kijken van typisch scheen fittie te zijn
Jij hebt toch 3x truffels gedaan binnen korte tijd?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo'n geestveruimend middel moet je niet elke week nemen, dat is vragen om problemen...
Ik persoonlijk zou het houden op 4x per jaar als je het echt graag wilt.
Serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Lees net op Wikipedia dat de verkoop van paddo's sinds 2008 verboden is? Ik was laatst nog in Amsterdam en daar verkochten ze ze gewoon nog
*leest er overheen*quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch 3x truffels gedaan binnen korte tijd?
Niet echt.quote:
Meh. Zelfde hoor, zoals ik al zei: trek je er niet zoveel van aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee weet ik, en ik weet dat het NOFI is, verschil tussen zeggen het volwassen zeggen of neerbuigend zeggen
Nee manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was bang voor een roid rage oid
Ik huil.quote:
Dat was altijd mijn favo wiet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie is Joop en waar kan ik Joop vinden?
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geldquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awww.
Ga langs de shop
Jij kan het tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |