PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon altijd dit in huis hebben (is er ook van andere merken en AH huismerk)
http://www.ah.nl/appie/pr(...)tan-gehakte-knoflook
Het kutte aan voorgesneden spul is dat het altijd extra duur is en dan ben ik te gierig om het te kopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!
Ik ben liever arm dan moe. Maar zo'n potje gaat ook wel een tijdje mee en knoflook is lekker...quote:Op maandag 8 juli 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het kutte aan voorgesneden spul is dat het altijd extra duur is en dan ben ik te gierig om het te kopen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!
Grindheimquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, alleen het voldoet nietVooral rechts valt tegen. Norbye is wel lekker snel, maar Drage en Grindheim zijn kut. Berget voldoet ook niet. Zal ik een andere rechterkant halen of 4222 proberen? Iedereen hier zweert bij 4222 lijkt het wel
Deze keeper is ook bagger btw.
Omdat er amper nog fatsoenlijke IF's in goldpacks zitten (en het vakantietijd is) kopen mensen amper nog packs. Je kan atm beter zilver contracten halen..tijdens happy hours vooral.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Elan het volgende:
Wat is nu het beste moment van de week of dag om contracten te halen? Ik vind die glanzende gouden met 700 coins per stuk wel erg duur geworden.
Iedereen volgt gewoon Tim86. Hij is hot momenteel.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, alleen het voldoet nietVooral rechts valt tegen. Norbye is wel lekker snel, maar Drage en Grindheim zijn kut. Berget voldoet ook niet. Zal ik een andere rechterkant halen of 4222 proberen? Iedereen hier zweert bij 4222 lijkt het wel
Okotie is een baas, die Kainz draagt niet zoveel bij. Aangezien 3/4 Noren niet voldoen gooi ik die er zowieso uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen volgt gewoon Tim86. Hij is hot momenteel.
Huseklepp erin voor Drage zou het al aardig verbeteren. Grindheim vervangen lukt niet zonder echt veel om te gooien. Die Oostenrijkers bevallen wel?
Ook een .gifje.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg goede opties om het af te maken..Als koppens voorin met ST en CAM bijv Cyriac en Vargas, Castaignos en Duarte, Mlapa en Leitner, Wallyson en Adryanquote:Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
en dan afmaken...
En Laudrup binnenkort misschien ook welquote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Weer een Deen naar Ajax. Markus Bay (16) van Brondby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
IF NeiWat voetballen er in die Zuid-Amerikaanse competities af en toe toch een stel blindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Ogbonna naar Juve
[ afbeelding ]
Get your tits out
falerquote:Op maandag 8 juli 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik typ dit als een typmachien, je zult letters op je beeldscherm zien. Rijst, kijk niet stom, GifCam is da bomb!
[ [url=Ik typ dit als een typmachien, je zult letters op je beeldscherm zien. Rijst, kijk niet stom, GifCam is da bomb! [ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
ho shitquote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Ogbonna naar Juve
[ afbeelding ]
Get your tits out
Koop z'n IFquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat Matic een rare is.
kijk um shinen gekquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen perfect loop.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had hij wel 99 pace gehad.quote:
gofferdommequote:
quote:
Wie ?quote:
quote:
Met zijn clubnaam, het pakje, het tijdstip op zijn PC en dit topicquote:
Hihhi slechte troll.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef Reemi het volgende:
Pagina wordt behoorlijk traag door die kutgifs
quote:
quote:
Zeker mooi team jaquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan ook.Best wel een tof non-rare team.
upload a filequote:
De voorhoede en CB's wel, maar verder..quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/2740
Lijkt me ook wel leuk teampje
Longshots met Emre zijn baas en die andere CM heeft 4* Strootman staat erin voor Lens natuurlijkquote:
Heb je die laatste 3 filmpjes van KSI gezien?quote:
KSIquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je die laatste 3 filmpjes van KSI gezien?
Leuk man want hij verliest al zijn geld.quote:
Had net even gekeken, echt geen zak meer aan. Dejiquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leuk man want hij verliest al zijn geld.
Dit is echt perfectquote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Ogbonna naar Juve
[ afbeelding ]
Get your tits out
" So i said : Hey girl do you like Wendy's and she was like: Yes and i was like: That's perfect because you will love it Wendy's nuts cross your face."quote:
Moet je de framerate omhoog gooien.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Gifjes van de EA site lopen niet heel soepel hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand deze kits ooit eerder gezien?
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met hem, maar ik kan er geen touw aan vastknopen
Dat is een glitchquote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand deze kits ooit eerder gezien?
[ afbeelding ]
Thanks, scheelt veelquote:
quote:Hey guys,
We're making some important changes to puush and want to inform you of how it will affect our service.
When we first conceived puush in 2010, we wanted to create a straightforward way to help us quickly share what was on our screens. Soon after, we extended puush to allow us to throw small files around too. Since then, we’ve seen a massive uptake and tremendous support from our users. The problem is that a tremendous majority of puushes aren’t being accessed again after 24 hours - in fact, only 10% of puushes are accessed after a month.
puush to us is a quick way to share things. puush is not a data warehouse.
We do not wish to become a file locker, file storage or backup service. There are plenty of other solutions out there that do a much better job of this (e.g. Dropbox), so what we want to do is this:
* Remove the 200mb storage limit for free users
* Stop offering permanent storage, and files will expire after not being accessed for:
- Free users: 1 month
- Pro users: up to 6 months
* Offer an optional Dropbox “sync” for pro users (i.e. automatically save a copy to dropbox)
How this will affect you after the 1st of August 2013:
* You will no longer have an account storage limits. Feel free to puush as much as you want!
* We are going to start expiring files. At this point, any files which haven't been recently viewed by anyone will be automatically deleted after 1 month, or up to 6 months for pro users.
* If you wish to grab a copy of your files before this begins, you can download an archive from your My Account page (Account -> Settings -> Pools -> Export).
As an example, if you have puush'd images which are being used on a forum, as long as that thread is visited at least once a month (or up to 6 months as a pro user) your files will *always be accessible*.
We have some more awesome changes coming to our service in the near future! If you have any questions about these changes, don't hesitate to contact us at support@puush.me.
For those interested in switching across to pro, we have made the payment options available again at https://puush.me/account/go_pro.
Regards,
The puush team
http://puush.me
enemyquote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar bij mij werkt het niet, wat hij zegt
Heb ik 6x tegen jou gespeeld dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Vandaag 6 potten gespeeld en er geen 1 kunnen winnen, ik zat echt vol verbazing achter mn ps3![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Vandaag 6 potten gespeeld en er geen 1 kunnen winnen, ik zat echt vol verbazing achter mn ps3![]()
Zie hem liever in de PL. Hopelijk verandert EA zijn positie weer terug.quote:
Inderdaad. Villa als STquote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zie hem liever in de PL. Hopelijk verandert EA zijn positie weer terug.
4411 met Hulk op CF en Villa op STquote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Mijn favoriete spits van FUT11 samen met IF Henry.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat je zo van piemels houdt.
[ afbeelding ]
Is die de Rhoon zo goed? Je kan daar toch iedere andere NL'se speler wegzetten?quote:
De Roon was vorige keer echt een baas. Dus probeer m nu ff, zo niet dan pak ik wel iemand anders voor die positie. Zo lang het geen Hollaquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die de Rhoon zo goed? Je kan daar toch iedere andere NL'se speler wegzetten?
Schilder lijkt me ook prima op die positie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
De Roon was vorige keer echt een baas. Dus probeer m nu ff, zo niet dan pak ik wel iemand anders voor die positie. Zo lang het geen Hollais.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schilder lijkt me ook prima op die positie bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?!?!??!?!?!?!?!?!?!
lolquote:
Import, dit is mijn stadjequote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mea culpa, ik zal dimmen
Dorpjes waar ze het nog over import hebben als mensen niet in dat dorp zelf geboren zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Import, dit is mijn stadje
[ afbeelding ]
De vriendin van me pa is daar geboren en opgegroeid, dus eigenlijk geen import maar ze zijn daar nogal lastig..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dorpjes waar ze het nog over import hebben als mensen niet in dat dorp zelf geboren zijn
Volendam, waren ze import betitelen als "jassen"
Ze snuiven daar ook het meeste coke per inwoner in Nederlandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dorpjes waar ze het nog over import hebben als mensen niet in dat dorp zelf geboren zijn
Volendam, waren ze import betitelen als "jassen"
Ze kijken wel het meeste TV zonder TV, dát vind ik pas raar..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze snuiven daar ook het meeste coke per inwoner in Nederland
Ook dat ja. Ik heb een collega (weer een andere...) uit Volendam. Als we over die coke beginnen, negeert hij ons tegenwoordig...hij doet net alsof hij ons niet hoortquote:Op maandag 8 juli 2013 21:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze snuiven daar ook het meeste coke per inwoner in Nederland
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan die gifjes niet zien op mijn telefoon,, moet ik nu blij zijn? Verder ben ik nu eindelijk op weg naar huis.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
die zie ik wel echt niet grappig ofzo hoor
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
die zie ik wel echt niet grappig ofzo hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Cum in ma pants.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, het gaat hier over gifjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag nog even een Celtic home kit in een pack. Er zijn dus geen nieuwe transfers uitgekomen?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag nog even een Celtic home kit in een pack. Er zijn dus geen nieuwe transfers uitgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
1x F5 en dan werken ze bij mij. Maar dus nooit in 1xquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Zhano het volgende:
2 puike goals gemaakt tegen een 5 atb Brazil team met David Luiz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konko EA
Ha! Je nickname is Appelen en je hebt een banaan als UI.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ha! Je nickname is Appelen en je hebt een banaan als UI.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/159923505
Poker4life ... heeft nu 2/2 omhalen.
Doe iets met Pearcequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Doe iets met PearceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Doe iets met PearceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
kzag haar tijdje terug en toen was ze heel dik ,quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kzag haar tijdje terug en toen was ze heel dik ,
Beyonce > Shakiraquote:
FPS hoger zettenquote:
kan toch gewoon cola halen als dat op isquote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef quer het volgende:
ik vroeg net aan een vriend wat ie gaat doen morgen is dit zijn antwoord
[ afbeelding ]
vandaag 16 geworden
Wie drinkt er nou colaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kan toch gewoon cola halen als dat op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
upload filequote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe puush ik nu een gif nadat ik er 1 heb gemaakt? Ik heb dat GifCam ook even gedownload
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef quer het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou colaCola > FantaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ctrl + shift + uquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe puush ik nu een gif nadat ik er 1 heb gemaakt? Ik heb dat GifCam ook even gedownload.
1 huurling is wel genoegquote:Na Bojan Krkic hoopt Ajax ook een aanvallende middenvelder van Barcelona te kunnen verwelkomen. De Amsterdamse club wil Sergi Roberto aan de selectie toevoegen.
De 21-jarige Spanjaard staat al langer op het lijstje van de Amsterdamse clubleiding en tijdens de onderhandelingen over Krkic heeft Ajax ook geïnformeerd naar de mogelijkheid diens clubgenoot te huren.
Een eventuele huur van Sergi Roberto hangt mede af van de plannen van Barcelona met de aanvallende middenvelder. Hij heeft een contract tot medio 2015 en is deze zomer overgeheveld van Barcelona B naar de A-selectie.
Sergi Roberto maakte twee jaar geleden zijn competitiedebuut in de Catalaanse hoofdmacht, maar speelde daarna voornamelijk in het beloftenteam. Ook Lerin Duarte van Heracles Almelo is bij Ajax nog steeds in beeld als nieuwe middenvelder.
Met Norwich City is Ajax de onderhandelingen begonnen over Toby Alderweireld, wiens contract medio 2014 afloopt. De Engelse club heeft zich ook bij de Belgische centrumverdediger gemeld. Deze week gaat Alderweireld met zijn vader Vic en zaakwaarnemer Sören Lerby bekijken of een eventuele overgang naar Norwich bij zijn ambities past. (Simon Zwartkruis)
media doet nu volgens mij alsof ze iedere speler die te lenen valt bij barca nog willen lenenquote:
Het IS een autobuyer.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Die gifjes van DS2 lijken net autobuyers
Je kan anders zien dat ze er al langer op stonden dan 10 seconden.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Die gifjes van DS2 lijken net autobuyers
Nee, dit was alleen een test.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nu krijgen we zeker alleen maar gifjes van smleno
Oke hou ik je aan!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan anders zien dat ze er al langer op stonden dan 10 seconden.
[..]
Nee, dit was alleen een test.
Doen al die wielermennekes tochquote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
Klinkt zo raar. Laurens ten Dam: 1 uur terug douchen, benen scheren...
Benen scheren
Ik bleek alleen mijn anus. Verder doe ik niet mee aan al die fratsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar blijft een raar idee. Als man zijnde je benen scheren
Ziet er wel beter uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar blijft een raar idee. Als man zijnde je benen scheren
Moet kunnen toch.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Mening van de experts gevraagd: Zou TOTS Mata of TOTS Cazorla het goed doen als ST ?
ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Mening van de experts gevraagd: Zou TOTS Mata of TOTS Cazorla het goed doen als ST ?
Geef jij dan maar antwoord, rijstbal.quote:
Ik denk Mata, want die is toch nog ietsje groter?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
Okee. En wie van de 2 zal het beste als ST zijn?
Die paar centimeters zullen hem niet veel extra duels laten winnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk Mata, want die is toch nog ietsje groter?
Wat heb je liever, een linkspoot met pace en hogere finishing of een 2 benige spits die minder snel is?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
Okee. En wie van de 2 zal het beste als ST zijn?
Dat is een goede afweging die ik moet gaan makenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wat heb je liever, een linkspoot met pace en hogere finishing of een 2 benige spits die minder snel is?
Wacht, dat ga ik uitleggen. Even de squadbuilder van wefut invullen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Maar waarom zou je überhaupt een van die 2 in de spits willen zetten?
Leesbril op, grote-letters toetsenbord erbijquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht, dat ga ik uitleggen. Even de squadbuilder van wefut invullen.
Ik zal binnenkort een nieuwe server kopen en installeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |