Dit.quote:
Uiteraard.quote:
Ik heb een blok van 2 uur gereserveerd, maar de top 10 duurt nog geen uurquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Uiteraard.
Doe je de kortere versies trouwens? Die J&S mix duurt toch langer?
Moet 't allemaal passen binnen een uur?
Er zijn er een aantal die ik er vooraf niet in had verwacht, ja. Komt uiteraard ook door het gelimiteerd aantal lijsten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef Sfeermaker het volgende:
We zijn samen verantwoordelijk voor 'n groot deel van de lijst The_Substitute
Wat ik bedoelde was dat de versie van The Age Of Love die je liet horen, de langere versie was, maar middenin stopte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef D. het volgende:
Ik heb van die waar geen 'speciale versies' genoemd waren gewoon de basisnummers gekozen
Owquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die ik er vooraf niet in had verwacht, ja. Komt uiteraard ook door het gelimiteerd aantal lijsten.
[..]
Wat ik bedoelde was dat de versie van The Age Of Love die je liet horen, de langere versie was, maar middenin stopte.
Nee, er zit nogal een aanzienlijk gat tussen deze en de nr 1.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef trancethrust het volgende:
Ik zat net te denken dat deze misschien wel op 1 zat, maar niet dus
Ik ben zowaar benieuwd! Maar ik moet wel ff snel mn was uit de wasserette halenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, er zit nogal een aanzienlijk gat tussen deze en de nr 1.
Je bedoelt het dilemma: of ik blijf luisteren en hoor de nummer 1, maar dan heb ik minder goed passende kleding, of ik ga m'n was halen, maar dan mis ik de nummer 1?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef trancethrust het volgende:
Ik ben zowaar benieuwd! Maar ik moet wel ff snel mn was uit de wasserette halen
Het was jouw lijst die er voor zorgde dat de nummer 1 verder uitliep van No Good.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef trancethrust het volgende:
Ik schaam me achteraf dat er geen The Prodigy in mn lijst staat...
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef D. het volgende:
Ik heb de playlist even tot 18:00 volgegooid met random platen uit de rest van de top 100
Hehe, geen dank ;p Maar stiekem, als het Underworld is, hoor ik toch liever...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was jouw lijst die er voor zorgde dat de nummer 1 verder uitliep van No Good.Ze stonden nogal dicht bij elkaar.
Zoals je nu hoort.
Nice!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |